Ana içeriğe atla

playpark

 

AVM

“ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİN REFERANS NOKTASIYIZ”

14.08.2018 - 17:25

ALIŞVERİŞ MERKEZİ DENEYİMİNDE ÜLKENİN REFERANS NOKTASI HALİNE GELDİKLERİNİ İFADE EDEN MULTİ TÜRKİYE PAZARLAMA DİREKTÖRÜ YASEMİN AYGİNİN, “İÇİNDE BULUNDUĞUMUZ ÇAĞDA ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİ YALNIZCA ÜRÜN SATAN ÇARŞILAR OLARAK GÖRMEK MÜMKÜN DEĞİL. ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ DENEYİMLERİN VE İNSANİ ETKİLEŞİMLERİN MERKEZİNDE YER ALAN YAŞAM ALANLARI. BİZ DE HİZMET FELSEFEMİZİ BUNA GÖRE BELİRLİYORUZ.” DEDİ.

SOSYAL MEDYAYI SÜREKLİ YAŞAYAN BİR MECRA BİLİNCİYLE KULLANIYORUZ

14.08.2018 - 17:19

SOSYAL MEDYANIN MARKA VE ZİYARETÇİLER ARASINDA BİR KÖPRÜ GÖREVİ GÖRDÜĞÜNÜ SÖYLEYEN METROMALL AVM MÜDÜR VEKİLİ ECEM SARIKAYA, “TAKİPÇİLERİMİZDEN GELEN HİÇBİR SORUYU, ÖNERİYİ, ŞİKAYETİ YANITSIZ BIRAKMAMAYA ÇALIŞIYOR VE BU ALANDA BÜYÜK GAYRET GÖSTERİYORUZ.” DİYE BELİRTTİ.

“SOSYAL MEDYANIN GÜCÜNE İNANIYORUZ”

14.08.2018 - 17:19

SOSYAL MEDYANIN GÜCÜNE İNANDIKLARINI VE AKTİF OLARAK KULLANDIKLARINI BELİRTEN NİSSARA AVM PAZARLAMA YÖNETİCİSİ ECEM DOĞRU, “SOSYAL MEDYA BULAŞICI HASTALIK GİBİ VE KAMPANYA DUYURULARINDA ÇOK ETKİLİ, BİZ DE ELİMİZDEN GELDİĞİNCE BUNDAN FAYDALANMAYA ÇALIŞIYORUZ.” DEDİ.

ANLIK PAYLAŞIMLARLA TAKİPÇİLERİMİZLE BAĞ KURMAYA ÇALIŞIYORUZ

14.08.2018 - 17:18

SOSYAL MEDYANIN KENDİLERİNİ MÜŞTERİLERİN GÖZÜNDEN GÖRMEK VE ONLARIN BEKLENTİ VE TALEPLERİNE YÖNELİK AKSİYON ALABİLMEK AÇISINDAN BULUNMAZ BİR FIRSAT OLDUĞUNU BELİRTEN İSTMARINA ALIŞVERİŞ MERKEZİ MÜDÜRÜ MELİH ÇEVİK, MÜŞTERİLERLE SÜREKLİ İLETİŞİMDE OLMAYA ÖNEM GÖSTERDİKLERİNİ SÖYLÜYOR.

SOSYAL MEDYA HER EVE ULAŞABİLEN BİR AFİŞ GİBİ…

14.08.2018 - 17:14

SOSYAL MEDYA KULLANIMININ HEDEF KİTLE İLE OLAN MESAFEYİ AZALTTIĞINA DEĞİNEN KORUPARK AVM GENEL MÜDÜRÜ FEYZA ACAR SÖNMEZER, “ÇOK KISA BİR SÜREDE ÇOK DAHA FAZLA ERİŞİM SAĞLIYORUZ. GERİ BİLDİRİMLERİ TAHMİN ETMEK YERİNE BİREBİR GÖRÜYOR VE YAŞIYORUZ.” İFADELERİNDE BULUNDU.

KAMPANYALARI DUYURMADA SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ BÜYÜK

14.08.2018 - 17:11

SOSYAL MEDYA HESAPLARINI AKTİF VE VERİMLİ BİR ŞEKİLDE KULLANDIKLARINI SÖYLEYEN KIRIKKALE PODIUM AVM MÜDÜRÜ MAKBULE DEMİR, “GELEN TALEPLERİ, YORUMLARI, SORULARI GÖZ ARDI ETMEDEN TAKİPÇİLERİMİZLE HIZLICA İLETİŞİME GEÇİYORUZ.” İFADELERİNDE BULUNDU.

HEDEF KİTLEYE ULAŞMANIN EN ETKİLİ YOLU SOSYAL MEDYA

14.08.2018 - 17:07

HEDEF KİTLEYE DOĞRUDAN ULAŞMANIN EN ETKİLİ YOLUNUN SOSYAL MEDYA OLDUĞUNU İFADE EDEN PARK BORNOVA OUTLET CENTER GENEL KOORDİNATÖRÜ AYSEL ÖZTEZEL, “RENKLİ, DİNAMİK TASARIMLARLA VE VİDEOLARLA SOSYAL MEDYADA DİKKAT ÇEKMEYİ SEVİYORUZ.” DEDİ.

Subscribe to AVM

playpark

Yukarı