Ana içeriğe atla

S

 

Avrupa ve Türkiye’nin en büyük karma projesi ‘KUMSmall Factory’ 2 milyar TL’ye yakın yatırım maliyetiyle Anadolu’nun kalbi Kayseri’nin ilk Factory AVM’si olarak hayata geçiyor. Klasik bir alışveriş merkezi ile mobilya ve dekorasyon konseptini bir araya getireceklerini ifade eden KUMSmall Factory'nin kiralama ve yönetim çalışmalarını yürüten GLA Gayrimenkul Yönetim Kiralama ve Danışmanlık A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Tahir Çelik, “Kayseri'nin ve bölge illerin cazibe merkezi olmayı hedefliyoruz.” diyor.

pasaport pizza

SALONLARININ ‘RİSKLİ ALANI YOK’ SINIFINDA OLMASINA RAĞMEN HİJYEN VE GÜVENLİK KONUSUNDA HASSAS DAVRANDIKLARINI BELİRTEN ATLANTİS FUNNY CITY GENEL MÜDÜRÜ SEDAT DÖNMEZ, TEMİZLİK ALANINDA ASLA ÖDÜN VERMEDİKLERİNİ AÇIKLADI. DÖNMEZ, ‘‘HER ALANDA EKSTRA EMNİYET ÖZENİNE İHTİYAÇ OLDUĞUNUN FARKINDAYIZ VE SALONLARIN GENELİNDE CAN GÜVENLİĞİ AÇISINDAN MUTLAK ÖNLEMLER ALIYORUZ.’’ SÖZLERİNİ EKLEDİ.
Playpark & Bowlingo her sene gerçekleştirdiği müdürler toplantısını bu sene Adapazarı’nda gerçekleştirdi. Toplantının ana hatları hakkında bilgi veren Playpark & Bowlingo Şirket Sahibi Fatih Keçebir, “Çalıştayda tüm yönetici arkadaşlarımızın katılımları ve fikirleri ile bir rapor hazırlıyor, tüm şubelerimiz ile paylaşıyoruz.” diye belirtti.
Yeni nesil çocukların sıradan workshop’lardan etkilenmediğini söyleyen Marketing Toys Firma Sahibi Koray Özdemir, ‘‘Son nesil bir simülasyon, animatronik, 3D dekorlu deneyim alanı şart.’’ diye konuştu.
GERÇEKLEŞTİRDİKLERİ ETKİNLİKLERDE HEDEF KİTLEYE FARKLI DENEYİMLER YAŞATARAK KALICI ANILAR BIRAKMAYI HEDEFLEDİKLERİNİ BELİRTEN KROMOZOM EVENT GENEL MÜDÜRÜ AYŞENUR KRANDA, “AVM ZİYARETÇİLERİ ARTIK HİKAYESİNİ DİNLEYECEKLERİ ETKİNLİKLERDEN ZİYADE BU HİKAYEYE DAHİL OLACAKLARI ETKİNLİKLERE KATILMAK İSTİYOR.” DİYOR.
BİR ORGANİZASYONUN İYİ OLARAK NİTELENDİRİLMESİ İÇİN SAHİP OLUNMASI GEREKEN ÖZELLİKLERDEN BAHSEDEN TURNAGÖL TİYATROSU FİRMA SAHİBİ CİHAN TURNAGÖL, AYNI ZAMANDA TÜRKİYE’NİN EN ÇOK SOSYAL SORUMLULUK PROJESİ YAPAN TİYATROSU OLDUKLARINI DA BELİRTTİ.
ORGANİZASYONLARDA ZAMANLAMANIN ÖNEMİ HAKKINDA KONUŞAN EVENTTIME ŞİRKET SAHİBİ ALPTEKİN MARAL, YAZ DÖNEMİNDE EN ÇOK TALEP GÖREN ETKİNLİKLERDEN DE BAHSETTİ.
TAV Güvenlik Genel Müdürü Turgay Şahan: “AVM ve mağazalarda son yıllarda artan güvenlik talepleri arasında “profiling” geliyor. Profiling, bir kişinin görünüş ve hareketlerinin gözlemlenerek art niyetli kişilerin tespit edilebilmesini sağlıyor.”
SEKTÖRDE ÖNCÜ BİR FİRMA OLARAK YENİLİKÇİ ÇÖZÜMLERE VE GELİŞİME SON DERECE ÖZEN GÖSTERDİKLERİNİ SÖYLEYEN ISS PROSER KORUMA VE GÜVENLİK HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRÜ ATİLLA AYDEMİR, İNSAN VE TEKNOLOJİ ENTEGRASYONUNA VURGU YAPARAK, DONANIMLI PERSONELİN BU DENGEYİ SAĞLAYACAĞINI İFADE ETTİ.
ENTEGRE GÜVENLİK ÇÖZÜMLERİ İLE RİSKLERİ AZALTMAYI VE MALİYET AVANTAJI SUNMAYI HEDEFLEDİKLERİNİ SÖYLEYEN SECURITAS TÜRKİYE GÜVENLİK SÜREÇLERİ KALİTE KOORDİNATÖRÜ HÜSEYİN ERİM, ‘‘BU SİSTEM MAĞAZALARA GİREN-ÇIKAN MÜŞTERİYİ SAYABİLİYOR, SATIŞLARIN EN YOĞUN OLDUĞU SAATLERİ TESPİT EDEREK VERİMLİLİĞİ ARTIRACAK BİLGİLERİ MÜŞTERİLERİMİZLE PAYLAŞABİLİYOR, ÇOK SATAN YA DA SATIŞ RAKAMI DÜŞEN ÜRÜNLERİ TESPİT EDEBİLİYOR.’’ DEDİ.
2005 yılından beri marka kimliği, mimari konsept & proje ve pazarlama iletişimi alanlarında çok yönlü, multidisipliner hizmet veren Karbon, A’dan Z’ye ele aldığı müşterileri için, markadan başlayan, konseptten gerçek mekanlara dönüşen projeler yapıyor.
Türkiye’nin en sıra dışı döner markası KasapDöner, İstanbul Maltepe’de bulunan Piazza AVM’de döner severlerle buluştu.
Türkiye’nin en büyük yerli restoran zinciri olan HD Holding, HD Döner ve HD İskender markaları ile Maltepe Piazza AVM’de 2 restoran açılışı birden yaparak hızla büyümeye, daha fazla misafiri dışarıda daha iyi bir yemek yeme deneyimi ile buluşturmaya devam ediyor.

Katılacağımız Fuarlar

E-Bülten

Konu Başlıkları

MODA ALIŞVERİŞLERİNDE ONLINE KANALLARI TERCİH EDEN HER 2 KİŞİDEN BİRİ, ONLINE ALIŞVERİŞTE EN ÇOK DİĞER KULLANICILARIN YORUM VE GÖRÜŞLERİNİ ÖNEMSİYOR.
AVM VE PERAKENDE DÜNYASININ GÜÇLÜ İLETİŞİM MECRASI MALL REPORT DERGİSİ OLARAK ORGANİZE EDİLEN YUVARLAK MASA TOPLANTISINDA “AVM’LERDE FRANCHISE İŞLETMELERİ VE POTANSİYELİ” TEMASI ÜZERİNDE DURULDU. HOLİDAY INN ŞİŞLİ’NİN EV SAHİPLİĞİNDE GERÇEKLEŞTİRİLEN TOPLANTIDA, KONUŞMACILAR ÖNEMLİ TESPİTLER YAPTI.
ANKETLE ORTAK ALAN GİDERLERİ VE TAZMİNATSIZ ERKEN ÇIKIŞ KONUSUNDA BMD MARKALARIN TAM DESTEK VERDİĞİNİ BİLDİREN SİNAN ÖNCEL, “ÜYELERİMİZİN YÜZDE 100’E YAKINININ ŞİKÂYETÇİ OLDUĞU BU İKİ SORUNA ‘ADİL TİCARET İLKESİ’ ÇERÇEVESİNDE ÇÖZÜM BULACAĞIMIZI DÜŞÜNÜYORUM.” DEDİ.
  • Öncelikle sizi tanıyabilir miyiz? 

  • Sakinlerini ve ziyaretçilerini ihtiyaç duyulan her şeye üstün bir kalite ve kusursuz bir hizmet anlayışıyla ulaştırmayı amaçlayan ve “iyi yaşam” felsefesiyle fark yaratan Büyükyalı, İstanbul Boğazı’nın girişinde Kazlıçeşme sahil bandında “yeni şehircilik” anlayışı ile yükseliyor. Büyükyalı’da yer alan ve 100 yılı aşkın süredir kamunun kullanıma kapalı tarihi binalar da çok yakında 

  • Öncelikle Shopi hakkında kısaca bilgi alabilir miyiz? 
    Shopi yeni nesil mağazacılığın mobil platformudur. Geliştirdiği bulut tabanlı yazılım uygulamasıyla, perakende sektöründeki mağazaların satış süreçleri, çalışan performansı ve mağaza operasyonlarını verimli bir şekilde yürütmesini sağlar.  

    Perakende sektörüne nasıl bir verimlilik sağlanıyor? 

  • İnovatif çalışmalarıyla öne çıkan Muratbey, yeni peyniri Misto ile çocukların sağlıklı gelişimine destek oluyor.  Günlük ihtiyaç duyulan vitamin ve mineralleri yüksek oranda karşılayan hem besleyici olması hem de lezzetiyle ön plana çıkan Misto, 100 gramında 650 mg kalsiyum, 16.50 gr protein ve 5 mcg oranında D vitamini içeriyor. Muratbey, peyniri çocuklar için lezzetli, eğlenceli ve sağlıklı bir atıştırmalık haline getiriyor.

  • Tudors, Türkiye'nin tarihi alışveriş merkezlerinde de mağazalaşmasını sürdürmeye devam ediyor. Yurt içinde 176, yurt dışında 48 mağazaları olduğunu belirten Tudors CEO'su Yaşar Ayaydın, yurt içindeki mağazaları franchise ya da bayilik vermeden kendilerinin açtığını, yurt dışında ise master franchising sistemi ile mağazalarını açmaya devam ettiklerini belirtiyor. Ayaydın, “Yurt dışında Türk markalarına yoğun bir talep var. Eskiden beri yurt dışında Türk mallarını çok kaliteli buluyorlar. Türk Malı ibaresini gördüklerinde evet bu ürün kalitelidir algısı oluşuyor.

  • Aileniz ve sevdiklerinizle birlikte plan yapma vakti geldi. Capacity’nin sizlere özel etkinlik ve yaratıcı çocuk atölyeleri ile her an, her şey yanı başınızda. Keyifli bir günün rotasını oluşturacak Capacity’de, temmuz ayı boyunca müzik ve eğlence devam ediyor.
    Temmuz ayında sevdiklerinizle birlikte kıyasıya mücadele ederken eğlenebileceğiniz Akıl ve Zekâ Oyunları’nın yanı sıra çocukların yeteneklerini ortaya çıkaracak, Alçı Boyama,  Mum ve Kokulu Taş Yapım Atölyeleri ve Kumaş Boyama Atölyesi ile eğlence Capacity’de sizleri bekliyor.

  • Franchise, markanın büyümesi ve tanınmasında en etkili yolların başında geliyor. Markanızın büyümesinde franchise vermenin nasıl katkıları oluyor? 

FGG

GGG

Yukarı