Ana içeriğe atla

S

 

EĞLENCE MERKEZLERİNDE PLANLAMA, ORGANİZASYON, TEMALANDIRMA VE EKİPMANLARIN DOĞRU SEÇİMİNİN ÖNEMİNE DEĞİNEN ATLANTİS FUNNY CITY VE MERİDYEN GAMES YÖNETİM KURULU BAŞKANI HÜSEYİN ÖZALP, “KALİTE VE MEMNUNİYET DENGESİNİ ÇOK İYİ KURMAK LAZIM. BU DENGE İYİ BİR ŞEKİLDE KURULABİLİRSE HEM HIZLI BİR GERİ DÖNÜŞ ELDE EDİLEBİLİR HEM DE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE BAŞARI SAĞLANABİLİR.” DİYOR.

mipim

EĞLENCE MERKEZLERİNDE PLANLAMA, ORGANİZASYON, TEMALANDIRMA VE EKİPMANLARIN DOĞRU SEÇİMİNİN ÖNEMİNE DEĞİNEN ATLANTİS FUNNY CITY VE MERİDYEN GAMES YÖNETİM KURULU BAŞKANI HÜSEYİN ÖZALP, “KALİTE VE MEMNUNİYET DENGESİNİ ÇOK İYİ KURMAK LAZIM. BU DENGE İYİ BİR ŞEKİLDE KURULABİLİRSE HEM HIZLI BİR GERİ DÖNÜŞ ELDE EDİLEBİLİR HEM DE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE BAŞARI SAĞLANABİLİR.” DİYOR.
Sektöründe birçok ilki gerçekleştiren Polin Waterparks, başarılarına bir yenisini ekleyerek “dünyanın ilk şeffaf kompozit su kaydırağı”nı sektör ile buluşturdu.
Playkids kum oyun alanı konsepti, Westalife AVM ve Mall of Antalya’da hayata geçirildi.
VARYASYON GÖRSEL SANATLAR AKADEMİSİ KURUCU ORTAĞI EYÜP BOLAT: “DENEYSELLİK, ÖZGÜNLÜK, KİŞİSEL BECERİ NOKTASINDA ÇOCUKLARA KAZANIMLAR EDİNDİRMEK ÖNCELİKLİ HEDEFLERİMİZ ARASINDA.”
ÇOCUKLARA YÖNELİK DÜZENLEDİKLERİ ETKİNLİKLERDE EN ÇOK İÇERİĞE VE SAĞLAYACAĞI FAYDAYA ODAKLANDIKLARINI BELİRTEN NUKA ORGANİZASYON KURUCUSU NURGÜL KALE, “ÇOCUĞUN KAZANDIĞI BECERİLERİ KENDİNE ÖZGÜ BİR ŞEKİLDE İFADE EDEREK YARATICI OLMASINI, KAZANDIĞI BECERİLERLE YENİ SENTEZ VE ANALİZLER YAPMASINI SAĞLIYORUZ.” İFADELERİNDE BULUNDU.
TURNAGÖL TİYATROSU’NUN UZAY KİMYA SPONSORLUĞUNDA YAPTIĞI “GREEN CLEAN” ETKİNLİĞİ YARIYIL TATİLİNDE KOZYATAĞI CARREFOR AVM’DE BAŞLADI.
YAKIN ZAMANDA TELSİZ ÜRÜN SAĞLAYICI BİR FİRMANIN DİSTRİBÜTÖRLÜĞÜNÜ ALAN VE BU ÜRÜN HAKKINDA BİLGİLER VEREN DENGE GRUP ŞİRKETLERİ YÖNETİM KURULU BAŞKANI NURETTİN ERZURUM, BAS-KONUŞ TELSİZİN AYNI ANDA BİRDEN FAZLA LOKASYONDA İLETİŞİM KURMAK İSTEYEN BİRÇOK KURUMA HİTAP ETTİĞİNİ SÖYLEDİ.
ATALIAN Entegre Tesis Yönetimi CEO’su H.Barış Ünalp: “ATALIAN olarak hizmetlerimize yeni nesil teknolojiyi entegre etmek için tüm bu yenilikleri takip ederek detaylı bir planlama sistemi oluşturuyoruz.”
TEPE SERVİS, HİZMETLERİNİ YÖNETMEK İÇİN GELİŞTİRDİĞİ “ONTIME” İŞ TAKİP SİSTEMİ İLE HİZMET KALİTESİNDE FARK YARATIYOR. TÜMÜYLE YERLİ BİR YAZILIM OLAN ONTIME İLE CEP TELEFONLARI ÜZERİNDEN OPERASYONUN TÜM AŞAMALARI UZAKTAN ERİŞİMLİ VE GERÇEK ZAMANLI OLARAK YÖNETİLİYOR.
2005 yılından beri marka kimliği, mimari konsept & proje ve pazarlama iletişimi alanlarında çok yönlü, multidisipliner hizmet veren Karbon, A’dan Z’ye ele aldığı müşterileri için, markadan başlayan, konseptten gerçek mekanlara dönüşen projeler yapıyor.
Türkiye’nin en sıra dışı döner markası KasapDöner, İstanbul Maltepe’de bulunan Piazza AVM’de döner severlerle buluştu.
Türkiye’nin en büyük yerli restoran zinciri olan HD Holding, HD Döner ve HD İskender markaları ile Maltepe Piazza AVM’de 2 restoran açılışı birden yaparak hızla büyümeye, daha fazla misafiri dışarıda daha iyi bir yemek yeme deneyimi ile buluşturmaya devam ediyor.

Katılacağımız Fuarlar

E-Bülten

Konu Başlıkları

Deloitte’un her sene merakla beklenen Perakendenin Küresel Güçleri 2019 raporu yayımlandı. Dünyanın gelir açısından en büyük 250 perakendecisinin elde ettiği toplam gelir 4,53 trilyon ABD doları oldu. Raporda Türkiye’yi, listede yıllardır yer alan BİM Birleşim Mağazacılık A.Ş., geçen yıl da listede bulunan Migros Ticaret A.Ş. ve bu yıl listeye ilk defa giriş yapan A101 temsil ediyor.
Mall Report dergisinin organize ettiği AVM Workshop’un XV. oturumunda ‘Alışveriş Merkezlerinde aydınlatma, süsleme ve dönemsel dekorasyon’ konusu masaya yatırıldı. Armonipark Alışveriş Merkezi Yönetim Ofisi ev sahipliğinde 3 Haziran 2013 tarihinde gerçekleştirilen toplantıda, konuşmacılar önemli noktaları vurguladılar.
IoT cihazlarının siber saldırılarda giderek artan biçimde kullanılması Japonları harekete geçirdi. Antivirüs yazılım kuruluşu ESET’in edindiği bilgiye göre Japonlar, yeni nesil televizyon, buzdolabı ya da fırın gibi internet bağlantılı 200 milyon cihazın güvenliğini test etmeye karar verdi.
  • Türk gıda sektörünün uluslararası buluşma noktası olan 27. WorldFood İstanbul Fuarı, 04-07 Eylül 2019 tarihleri arasında TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi'nde 1.000’den fazla markanın da katılımıyla gıda dünyasını birçok yeni ürünle tanıştırmaya hazırlanıyor. ITE Turkey tarafından düzenlenen ve gıda sektörünün en büyük buluşma noktası olan WorldFood İstanbul Fuarı, İstanbul Hububat Bakliyat Yağlı Tohumlar ve Mamulleri İhracatçıları Birliği desteği ile büyümesini sürdürüyor.

  • Deloitte, Perakendenin Küresel Güçleri 2019 raporunu yayınladı. Rapora göre en büyük (toplam gelir anlamında) 250 perakende şirketi 2017 mali yılında yüzde 5,7 oranında bileşik büyümeyi temsil eden toplam 4,53 trilyon ABD doları gelir elde etti. Listede yer alan şirketlerin perakendeden elde ettikleri yıllık gelirlerin ise ortalama 18,1 milyar dolar seviyelerinde olduğu görülüyor. 

  • Rapora göre, 2017 yılıyla karşılaştırıldığında süpermarket kategorisi satışları 2018’de yüzde 78 artış gösterdi. 2018’de en çok talep gören ürün, önceki yılda olduğu gibi yine bebek bezi oldu. Bebek bezlerini çamaşır ve bulaşık deterjanı, kahve ve çay takip etti. Önceki yıla göre en çok artış gösteren ürünler ise bal, reçel, zeytin, peynir, yumurta gibi kahvaltılıklar, şarküteri ürünleri ve kahveler oldu. En çok 30-45 yaş aralığı tarafından yapılan alışverişlerde, kadınların talebi 2017’ye göre yüzde 84 artış gösterdi.

  • Yeni nesil AVM’lerde değişen alışkanlık ve ihtiyaçlara kolayca uyum sağlayabilen konseptler oluşturuluyor. AVM’nin konsepti planlanırken nelere dikkat ediliyor?

  • Alkaş’ın Türkiye temsilciliğini yaptığı dünyanın önde gelen gayrimenkul fuarı MIPIM 2019, 12-15 Mart tarihleri arasında bir kez daha Türkiye gayrimenkul sektörünün önemli oyuncularının katılımı ile gerçekleştirilecek. Fransa’nın Cannes şehrinde bu yıl 30’uncu kez kapılarını açacak MIPIM’de dünya gayrimenkul sektörünün dev oyuncuları bir araya gelecek. İstatistikler, gayrimenkul sektörünün dünya liderlerini ağırlayan ve günde 1 milyon üzerinde kartvizit alışverişinin gerçekleştirildiği MIPIM 2019’a, Türkiye’den olduğu gibi dünyadan da yoğun ilgi olduğunu gösteriyor.

  • Perakende sektörüne ilgisi olan, özgüveni yüksek, gelişime ve değişime önem veren ancak fırsat bulup bu konuda eğitim alamamış ya da istediği iş fırsatını yakalayamamış olan gençler, Kasım 2018 tarihinde başlayan ve 20 gün süren eğitimlerini tamamladılar. 100’ü aşkın katılımcı ile başlayan eğitim sürecinin sonunda, tüm aşamaları başarı ile geçen gençler, markaların ihtiyaç duyduğu, dinamik ve eğitimli iş gücü ihtiyacını karşılamak üzere sertifikalarını aldılar.

  • Kaliteli ve lezzetli kahvelerinin yanı sıra gıda dışı ürünleriyle benzersiz bir iş modeline sahip olan Tchibo, yenilikler yapmaya devam ediyor. Kültür, sanat ve medya perakende zinciri D&R ile iş birliği yapan Tchibo, İstanbul Trump Alışveriş Merkezi’ndeki D&R mağazasının içinde yeni kahve barı konseptini hayata geçirdi.

a

n

Yukarı