Ana içeriğe atla

 

AVM

Koronavirüs (COVİD-19) salgınının dünyayı ve Türkiye’yi etkisi altına aldığı 2020, online alışverişin hız kazandığı bir yıl oldu. On binlerce e-ticaret sitesinin ödeme altyapı sağlayıcısı iyzico’nun verilerine göre ortaya çıkan 2020 tablosu; en çok alışveriş yapılan kategoriyi, en çok tercih edilen alışveriş kanalını, bölgelere ve sektörlere göre harcama yüzdelerini ortaya çıkardı.

securitas

Smart Play & Funnyday Şirket Ortağı, Tmr Eğlence Merkezleri Yönetim Kurulu Başkanı
Uğur Kaykaç ile eğlence sektörünün geleceğini konuştuk. Kaykaç, “Bu dönemde eğlenceyi mümkün olduğu kadar farklılaştırarak aynı zamanda da güvenli olarak müşterilerimize sunmak durumundayız.” dedi.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Kabine Toplantısı'nda Kovid-19 salgını nedeniyle alınan yeni kararları açıkladı. Erdoğan, "Lokanta, kafe, kıraathane gibi işletmelerin kapanış saati 22.00'den 24.00'e uzatılmıştır. Sinema, tiyatro, gösteri merkezi gibi işletmeler 1 Temmuz'dan itibaren belirlenen kurallara göre faaliyete geçebilecektir.” dedi.
MÜSİAD Yönetim Kurulu Üyesi Fatih Keçebir: “Her ülke, elindeki yeterliliğe göre KOBİ'lere destek olmaya çalışıyorlar. Ülkemizde de destekler var. Gönülden geçen ile gerçekleşen arasında elbette fark var. Ama can suyu olmak adına destekler önemli. Günün sonunda her firma kendi çabasıyla ayakta kalacak. Dijitalleşme de her firmanın özelinde öne çıkacak. Destekler ayakta kalmaya yardımcı olacak ama işin sürdürebilirliği açısından dijital dönüşüme ayak uydurmak gerekecek.”
Koronavirüs salgını nedeniyle birçok sanat etkinliği iptal edildi, tiyatrolar ertelendi. Ancak bu süreçte dijital olarak takip edebileceğiniz birçok etkinlik var. T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı, perdelerini online olarak seyirciye açtı. Bunların arasında birçok çocuk tiyatrosu da yer alıyor.
Grafi2000 Prodüksiyon Kurucusu Varol Yaşaroğlu: “Farkındalık yaratacak Kral Şakir projeleri üzerinde heyecanla çalışıyoruz.”
AVM’ler ile yapmış oldukları çalışmalardan bahseden Fikrin Atölyesi Genel Müdür YARDIMCISI ERKAN KARABULUT, “Amacımız AVM’lere yapılan ziyaretleri kalabalıklaştırmak ve yeni kitleler kazandırarak gelen kişilere festivaller ve atölye çalışmalarıyla eğlenceli, akıllarda iz bırakacak anlar yaşatabilmek.” dedi.
Koton Skirtly Yours Koleksiyonu, sezonun en trend detaylarının kullanıldığı tasarımlarıyla aktif şehir hayatını yansıtan modern stillere imza atıyor. 
İş yerlerinde gün içinde biriken nakit parayı bankaya yatırmadan özel bir kasada biriktirmek, ama kasaya yatırdığınız andan itibaren aslında bankaya yatırmış olduğunuz güvencesini hissetmek mümkün. G4S Cash360 Proje Müdürü Cihat Solakoğlu ile iş yerinde nakit para bulundurma riskinden kurtaran Cash360’ı konuştuk.
Loomıs 10 yıldır önde gelen perakende mağazalarının ve bankaların her türlü nakit ve değerli eşya transferi işlemlerini başarıyla gerçekleştiriyor. Sadece kuyumculuk ve bankacılık sektörünün sağ kolu olmakla yetinmeyen Loomıs; perakende sektöründe de büyümeye devam ediyor.
Ocak ayı iddiası gündeme geldi! Kafeler ne zaman açılacak? Kafe, restoran ve lokantaların açılış tarihi için gözler İçişleri Bakanlığı genelgesinde
2021 yılını birçok kişi evinde yapacağı kutlamalarla karşılayacak. Metro Türkiye, yeni yılı mutlulukla karşılamak isteyenlere “Evde Yılbaşı” konseptinde yılbaşına özel ev dekorasyon ürünlerinden yılbaşı sofralarını lezzetlendirecek ürünlere, kutu oyunlarından sofra düzenlemesine kadar yeni yıl kutlamasında tüm ihtiyaçları karşılayacak ürün yelpazesini sunuyor. Ayrıca sofra düzeni ve sunum önerilerinden menü oluşturma ipuçlarına kadar farklı tavsiyeleri de müşterileriyle paylaşılıyor.
TAB Gıda çatısı altında hizmet veren Burger King®, Popeyes®, Arby's®, Sbarro®, Usta Dönerci® ve Usta Pideci® markaları, birbirinden lezzetli ve ekonomik ürünlerle Türkiye’nin dört bir yanındaki lezzet severlerin vazgeçilmez buluşma adresi olmaya devam ediyor.

Konu Başlıkları

Deloitte tarafından gerçekleştirilen 2021 Küresel Pazarlama Trendleri anketine göre, şirketlerin yüzde 70’inden fazlası, müşterilerle kurdukları bağları dijital çözümlerle güçlendiriyor. Araştırma, şirketlerin yüzde 63’ünün salgın sonrasında teknolojiyi daha sık kullanmayı planladığını gösteriyor.
Koronavirüs nedeniyle cirolarında düşüş yaşayan markaların zarardaki mağazalarını kapatmak istemesi, AVM’leri farklı arayışlara itti. AVM yönetimleri bünyelerinden çıkmak isteyen markalara ‘bayiniz olayım, çıkmayın’ teklifi yapıyor.
Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği (ETİD), 2020 yılının e-ticaret verilerini açıkladı. ETİD verilerine göre; koronavirüs salgının da etkisiyle, 2020 yılında online alışveriş harcamaları geçen yıla göre yüzde 85 büyüdü. Rekor büyüme yaşayan e-ticaret sektörünün 2021 hedefi ise yüzde 400 milyar TL.
Pidem’in hızlı büyümesini desteklemek için Mediterra stratejik azınlık ortak oldu. Pidem sermayesini 50 milyon TL daha arttırıyor. Kaan Demirağ ve Emin Güvenç, Yönetim Kurulu üyeleri olarak Pidem’i tam yetki ile yönetmeye devam ediyorlar.
  • Birçok firma kampanyalarını Kasım ayına yaysa da milyonlarca kişinin gözü, 27 Kasım Cuma günü saat 00.00’dan itibaren başlayacak indirimlerde.

    Pandemi nedeniyle, alışveriş merkezleri ve mağazalarda oluşacak yoğunluktan kaçınmak isteyenler, bu yıl ağırlıklı olarak kampanyalara internetten katılacak.

    Bu yüzden hem global hem de Türk e-ticaret firmaları, sanal dünyada düzenledikleri yoğun kampanyalar, reklamlar ile tüketicilere ulaşmanın yollarını arıyor.

  • 16 Kasım 2020- 2020 yılının sonuna yaklaşırken yeni yıl kutlamaları için hazırlıklar da başladı. Kovid-19 pandemisi nedeniyle bu yıl evde yılbaşı kutlamaları her zamankinden daha fazla öne çıkacak.

  • Hedefiniz ne olursa olsun, o hedef ulaşma yolunda her zaman basamakları tek tek çıkmak zorundasınız. Özellikle başarılı bir kariyere sahip olan insanların birçoğu, iş hayatlarının başlangıcında sıradan, hatta oldukça zorlayıcı işler yapmıştır. Dünya’nın en büyük markalarının CEO’luğunu yapan isimler de bu başarılı insanlara dahil. Birçok CEO ilk işlerini sadece biraz para kazanmak için yaptılar, ancak bu işlerden gelecekteki başarıları için kritik olan birçok ders aldılar. 

  • Koronavirüs sebebiyle evden çıkamayanlar, özellikle kitaplara yönelmeye başladı. Spor tutkunları için de bu süreçte okuyabilecekleri eğlenceli bir spor kitabı piyasaya çıktı. Eğlenceli Bilgi Yayınları'ndan çıkan 'Gezegenin Çılgın Sporcuları' kitabı, hem sporseverleri hem de çocukları, dünyanın en fazla takip edilen spor branşlarının efsane sporcularıyla buluşturuyor.

     

  • AVM hakkında detaylı bilgi alabilir miyiz? 
    Arcadium, Ankara’nın en nezih semtlerinden biri olan Çayyolu’nun merkezinde yer alıyor. 2003 yılında hizmete başlayan merkez Ankara’nın ilk alışveriş merkezleri arasında. Konut bölgesinin tam ortasında yer alması, ulaşım ve erişim rahatlığıyla özellikle Çayyolu ve Çankaya bölge halkı için önemli bir çekim merkezi konumunda. 19 bin metrekare kiralanabilir alan ve 98 mağaza ile ziyaretçilerine hizmet veriyor. 
    Bölgeye kazandırdığınız yeni markalar ve sosyalleşme alanlarınızdan bahseder misiniz? 

  • Deloitte, Perakendenin Küresel Güçleri 2020 raporunu yayınladı. Rapora göre en büyük (toplam gelir anlamında) 250 perakende şirketi 2018 mali yılında yüzde 4,1 oranında bileşik büyümeyi temsil eden toplam 4,74 trilyon ABD doları gelir elde etti. Listede yer alan şirketlerin perakendeden elde ettikleri yıllık gelir ise ortalama 19,0 milyar dolar oldu. Türkiye’den BİM ve A101 bu yıl da dev markaların yer aldığı listede yer alarak büyük bir başarıya imza attı. Geçen yıl listede ilk 10’da yer alan perakendenin en güçlü markaları, bu yıl da listedeki konumunu korudu.

  • Milenyumla birlikte teknoloji ve internetin hayatımıza daha fazla girmesine bağlı olarak, 2000 yılından sonra doğan ve büyüyen nesil evrim geçirdi. Markaları, Z kuşağı olarak tanımlanan bu nesli müşteri olarak kazanmak konusunda zor günler bekliyor. Yeni nesil araştırma ve perakende teknolojileri şirketi REM People’a göre Z kuşağı, beklentisi büyük olmasına rağmen markalara sadık değil. Yapılan araştırmalara göre henüz büyük kısmı iş gücüne katılmamış olan Z kuşağı gelecek beş yıl içerisinde tüm dünyada 300 milyar dolarlık satın alma gücüne sahip olacak.

perakende

 

  • Tepe Nautilus, 31 Aralık’a kadar aynı gün içerisinde en fazla iki farklı alışverişte, toplam 500 TL ve üzeri harcamalara 75 TL yüklü Tepe Nautilus Card hediye ediyor.
  • Smart Play & Funnyday hijyen konusunda aldığı tedbirlerle dikkat çekiyor. Hijyen ve güvenlik önlemlerini konuştuğumuz Şirket Ortağı, Tmr Eğlence Merkezleri Yönetim Kurulu Başkanı Uğur Kaykaç, “Yüzde 100 Temiz ve Hijyenik’ ortamları müşterilerimizin kullanımına sunuyoruz. Bu misyonu sadece salgın dönemi değil, öncesi ve sonrasında da özel olarak ele almış bulunuyoruz.” dedi.
  • ATRAX organizatörü Tureks Uluslararası Fuarcılık Genel Müdürü Nergis Aslan: “4-6 Şubat 2021 tarihinde düzenlenecek ATRAX Fuarı, uzun süredir içinde bulunduğumuz durağan dönemden yepyeni bir döneme geçişte bir köprü görevi görecek. Sektörün yeniden bir araya gelmesini sağlayarak yeni ve bekleyen projelere rehber olacak.”
  • ATLANTIS FUN CITY, 9’uncu salonunu İstanbul Vega AVM’de faaliyete geçirdi. ATLANTIS FUN CITY Genel Koordinatör Sedat Dönmez, “Vega AVM Salonu’muzda; bowling hatlarından playground alana, bilardodan çarpışan arabalara kadar bir ailede her bireyi mutlu edecek fiziki yapılanmayı sağladık.” dedi.
  • Next Level Alışveriş Merkezi uzaktan eğitim döneminde ihtiyaç sahibi öğrencilere destek olabilmek için “Askıda Tablet” projesini başlattı.
  • Kaysermall Outlet AVM tarafından düzenlenen kampanyaya katılan ve çekilişle otomobil sahibi olan aileye, Kaysermall AVM Müdür Yardımcısı Gülçin Avcı tarafından anahtar teslimi gerçekleşti.

ASDAS

Yukarı