Ana içeriğe atla

ops

Tepe Nautilus AVM’den çok özel kampanyalar

02.08.2017 - 11:55

Rahat ulaşımı ve birbirinden özel kampanyalarıyla ziyaretçilerine keyifli bir alışveriş deneyimi yaşatan Tepe Nautilus AVM’nin yaz dönemine ilişkin tüm kampanya ve etkinliklerini AVM Müdürü Mert Sakaklı’ dan dinledik. 

Sonbahara kadar sürecek olan kampanyalarınız hakkında bilgi alabilir miyiz? Ziyaretçiler bu yaz ne tür kampanyalarla karşılaşacak? 
Tepe Nautilus; etkinlikleri, kampanyaları ve düzenli olarak gerçekleştirdiği sergileri ile alışverişin yanı sıra yaşayan bir mekan. Ziyaretçilerimize sanat etkinliklerinden çocuk atölye çalışmalarına, keyifli konserlerden ünlü isimlerle söyleşilere kadar tüm ailelerin katılabileceği her yaş grubuna özel, farklı ve eğlenceli etkinlikler ve kampanyalar düzenliyoruz.
Yaz döneminde okulların da kapalı olmasından dolayı çocuklara yönelik etkinlikleri yoğunlaştırıyoruz. Aileler tatillerini değerlendirdikleri, çocukları ile birlikte vakit geçirebilecekleri etkinlikleri tercih ediyor. Biz de gerçekleştirdiğimiz etkinlikler ve özel projelerle farklılaşma alanları yaratmaya çalışıyoruz. 
Temmuz ayı içerisinde gerçekleştirdiğimiz satış kampanyalarımız var. Temmuz ayı boyunca sadece hafta içi günlerde 200 TL ve üzeri alışveriş yapan ilk 50 ziyaretçimize sürpriz hediyeler verildi. Bununla birlikte Tepe Nautilus ile özdeşleşen etkinliklerimiz ay boyunca devam edecek. Nautilus Meydanı’nda mini konser performansları gerçekleştirildi.
Bu yılın bizim için anlamı büyük, çünkü 15. yaşımızı kutluyoruz. Ziyaretçilerimizle aramızda kuvvetli bir bağ oluşturduğumuz dolu dolu 15 yılı geride bıraktık. Bu süreçte de markamıza, kurum kimliğimize ve ziyaretçi profilimize yakışır, kaliteli güzel projelere imza atmak ve 15 yıllık başarılı imajımızı devam ettirmek en büyük amacımız. Sonbahar ile birlikte 15. yılımıza özel farklı kampanya ve etkinliklerle ziyaretçilerimize çok özel sürprizlerimiz olacak.

Sizin de bildiğiniz üzere kampanya denilince ilk akla gelen genelde araç kampanyası oluyor. Peki, neden AVM’ler özellikle bu kampanyayı tercih ediyor? 
Her geçen gün artan alışveriş merkezi sayısı nedeniyle elbette ki her AVM kendi müşteri profiline, lokasyonuna ve kurumsal yapısına uygun pazarlama stratejileri geliştiriyor. Biz de tüm misafirlerimizi iyi tanımaya ve Tepe Nautilus’tan beklentilerini karşılamaya öncelik vererek ziyaretçi kitlemize uygun pazarlama etkinlikleri, kampanyalar ve iletişim stratejileri geliştiriyoruz.

Kampanyalarınızı belirlerken ziyaretçilerinizin de isteklerini de göz önünde bulunduruyor musunuz ya da bu yönde talep alıyor musunuz? 
Tepe Nautilus’un Anadolu Yakası’nın en çok ziyaret edilen alışveriş noktalarından biri olması nedeniyle bu anlamda büyük bir sorumluluğumuz var. AVM kampanyaları müşteri memnuniyeti açısından çok önemli bir yere sahip. Biz de attığımız her adımda müşteri memnuniyetini ve sunduğumuz hizmeti en üst seviyede tutuyoruz. Kampanyalarımızın hazırlık aşamasında, konusunda uzman isimlerle tüm ayrıntıları değerlendirerek, kiracılarımızı ve ziyaretçilerimizi de nasıl daha memnun edebiliriz, alışverişin yanında keyifli vakit geçirmelerini nasıl sağlayabiliriz düşüncesini ön planda tutarak çalışmalarımızı gerçekleştiriyoruz.  

En az araç kampanyası gibi hem AVM’yi, hem mağazaları ve hem de ziyaretçiyi mutlu edecek farklı ne tür kampanyalar yapılabilir? Bu anlamda siz herhangi bir çalışma yapıyor ya da yapmayı düşünüyor musunuz?
Biz Tepe Nautilus olarak, hem mağazalara katkı hem de müşteri memnuniyetini sağlamak adına AVM içerisindeki markalarla daha fazla ortak projeler geliştirmek üzere çalışıyoruz. Markaların AVM içerisindeki kampanyalara katılımı ve desteği artıkça hem misafirlerimize mağazalardan kazanım sağlıyor, bu sayede memnuniyetleri ve marka bağlılıkları artıyoruz hem de mağazalara yönlendirdiğimiz markalarla birebir iletişim ve etkileşim kurmalarını sağlıyoruz.
Bununla birlikte, günümüzde artık her kampanyanın ve etkinliğin birçok farklı ayağı olan projeler şeklinde tasarlanması gerekiyor. Yani, bir yandan AVM içerisindeki misafirin güzel vakit geçirmesi, bir yandan hayatımızın bir gerçeği olan sosyal medyada paylaşılabilecek bir kurgusu olması, diğer yandan da alışverişe katkıda bulunan mağazalara yönlendirici bir etkisi olması önemli. Tabii bazı durumlarda sosyal sorumluluk ayağını da göz ardı etmemek gerekiyor. Aslında projeler ne kadar çok kriteri karşılayabiliyorsa o kadar da başarılı kampanyalar ortaya çıkıyor. 
Biz de bu çerçevede gerçekleştirdiğimiz projelerde güzel geri dönüşler alabiliyor, hem misafirlerimizi hem de mağazalarımızı memnun edebiliyoruz.

ops

Yukarı