Ana içeriğe atla

S

 

POZİTERA İLE SATIŞLAR ARTIYOR, ÜRÜNLERİN REYONDA BEKLEME SÜRESİ KISALIYOR

29.08.2019 - 13:34

Perakende geliştirme konusunda yaratıcı fikirlerin  öncüsü Pozitera, ürünleri en kısa sürede tüketici ile buluşturuyor.

Ulusal ve uluslararası birçok firmaya hizmet veren Pozitera Perakende Geliştirme Hizmetleri A.Ş. perakende sektörüne yeni bir bakış açısı getirdi. Perakende geliştirme, eğitim ve insan kaynakları, perakende izleme ve rapor  üretimi olarak üç ana alanda faaliyet gösteren Pozitera,  genç girişimci Birol Şengel tarafından 2007’de kuruldu. Türkiye’nin 81 ilinde yüzlerce mağaza çalışanı ve yüzü aşkın saha yöneticisiyle aylık 6.500’ün üzerinde satış noktasında faaliyet gösteren Pozitera, tecrübesi ve uzmanlığıyla ürünlerin reyondaki bekleme sürelerini en aza indirerek satışları maksimum düzeyde arttırıyor. Pozitera, satış noktalarında yer alan ürünlerin tüketiciyle en doğru şekilde buluşması ve satışların hızlanması için çözümler üretiyor.

 

Pazar ve rekabet koşullarındaki hızlı değişimin perakende firmalarının satışlarını doğrudan etkilediğini vurgulayan Pozitera Yönetim Kurulu Başkanı Birol Şengel “Şirketimiz yaklaşık 15 yıldır perakende geliştirme alanında çok özel çözümler üretiyor. Sürekli ve hızlı değişen bir pazarda satış hedeflerinin tutturulması gittikçe zorlaşıyor.  Tüketiciler artık marka sadakati yerine kampanya, fiyat ve özenme duygusuyla hareket ediyor. Ürünler arasındaki fark giderek azalıyor ve ürünler aynılaşıyor. Satış noktalarının artması tüketicinin karar verme sürelerini uzatıyor, ürünler raflarda daha çok bekliyor. Tüm bu zor piyasa koşulları bizim özgün çözüm sistemimiz ile kolayca aşılıyor. Türkiye çapındaki operasyon gücümüz ile sahada çok kısa sürede daha çok ürünü tüketici ile buluşturuyor ve satışları artırıyoruz. Çalışmalarımızla çözüm ortaklarımıza katma değer sağlıyor ve hep bir adım öne taşıyoruz” dedi.

Pozitera, İstanbul, Ankara, İzmir başta olmak üzere Anadolu genelinde faaliyet gösteriyor ve  satışlar etkin konumlanma, planlı dağılım ve  doğru stratejiyle artarak, ürünler tüketicilere daha çabuk ulaşıyor.

 

 

 

GGG

Yukarı