Ana içeriğe atla

S

 

MALL REPORT, AVM VE PERAKENDE DÜNYASININ EN ÇOK OKUNAN DERGİSİ…

17.01.2019 - 11:03

TÜRKİYE’NİN EN KAPSAMLI DİJİTAL YAYIN PLATFORMU DERGİLİK, REKORLARLA DOLU BİR YILI GERİDE BIRAKTI. MALL REPORT, 2018’DE 66 BİN 864 KEZ İNDİRİLEREK AVM VE PERAKENDE DÜNYASININ EN ÇOK OKUNAN DERGİLERİNDEN BİRİ OLDU. DİJİTAL YAYIN OKUNMA ORANI 2017’YE GÖRE 3 KAT ARTIŞ GÖSTERDİ.

Türkiye’deki dijital yayıncılık sektörünün öncüsü Dergilik, 2018’de birçok ilki hayata geçirerek okuma alışkanlıklarına yenilikler katmaya devam etti. Yüzlerce dergi ve gazeteyi tek bir platform üzerinden sunan Dergilik, hali hazırda sadece abonelerine özel yayınlanan birçok yayını da okuyucularla buluşturdu. Platformda, yıl sonu itibarıyla 500’ü yerli 900’ü yabancı olmak üzere bin 400 dergi ve 50 gazete yer aldı. Platformdaki dergilerden biri olan Mall Report, 2018 yılında toplam 66 bin 864 kez indirilerek AVM ve perakende dünyasının en çok okunan dergilerinden biri oldu.

MALL REPORT, HEDEF KİTLESİNE BİRÇOK YOLDAN ULAŞIYOR
AVM ve perakende sektörünü sayfalarında buluşturarak sektörün iş hacmini artıran AVM ve perakende dünyasının iletişim dergisi Mall Report, hedef kitlesine birçok yoldan ulaşıyor.
Bunlardan birincisi, abonelik. Abone olan firma, dernek ve şahıslara Mall Report’un her yeni sayısı düzenli olarak kargo ile ulaştırılıyor. Mall Report, direkt olarak yönetim kurulu başkanları, CEO’lar, genel müdürler, pazarlama ve satınalma müdürlerinin masasına gidiyor.  
İkincisi, fuar sponsorluğu. Çeşitli sektörlere yönelik çok sayıda fuarın basın sponsoru olan Mall Report, fuar alanlarındaki stantları vasıtasıyla eski ve yeni sayılarını katılımcılara ve ziyaretçilere ulaştırıyor. Bu şekilde yeni okuyucular kazanan Mall Report, okunma ve takip edilme oranını her geçen gün artırıyor. 
Üçüncüsü, internet ve sosyal medya. Mall Report, AVM ve perakende dünyası ile ilgili haber ve yorumlarına web sitesinde de yer vererek Instagram, Twitter, Linkedin, Facebook gibi sosyal medya hesaplarından da paylaşarak etkileşimi artırıyor.
Dördüncüsü, Dergilik ve İssuu. Mall Report, dijital yayıncılık sektörünün öncüleri Dergilik ve İssuu’da da yer alarak sektörün haber, röportaj ve etkinliklerini daha geniş kitlelere ulaştırıyor.

SON 6 AYLIK İNDİRİLME ORTALAMASI 10 BİN
Dergilik platformu üzerinden 2018 yılında toplam 66 bin 864 kez indirilen Mall Report’un aylık ortalama indirilme sayısı 6 bin 686  olarak gerçekleşti. Her geçen gün indirilme ve okunma sayısını artıran Mall Report’un son 6 aydaki indirilme ortalaması ise 10 bin 208.
11 yıllık geçmişiyle AVM ve perakende dünyasının en itibarlı dergilerinden biri olan Mall Report’un Dergilik’te en çok indirilen sayıları ise Eylül, Ekim ve Kasım oldu. Mall Report’un Eylül sayısı 13 bin 210, Ekim sayısı 13 bin 300, Kasım sayısı ise 10 bin 700 kez indirildi.

GGG

Yukarı