Ana içeriğe atla

S

 

Kendi yazılımı ile müzik yayını yapan tek şirket

13.04.2017 - 09:20

SMG YÖNETİM KURULU BAŞKANI GÜL GÜRER ALİMGİL: “HENÜZ SEKİZ YILLIK BİR ŞİRKET OLMAMIZA RAĞMEN, 8 BİN 500 NOKTADA HİZMET VERİYOR OLMAMIZ, HEDEFLEDİĞİMİZ GİBİ MUTLU MÜŞTERİLER YARATTIĞIMIZIN BİR GÖSTERGESİ” DEDİ. 

Biz başardık” demenin ve başarılı marka olmanın kuralları sizce nelerdir?
SMG olarak markalara, müziği teknoloji ile birleştiren çözümler sunuyoruz. Sürekli yenilenen ve hızla gelişen bir platformda yer aldığımız için, ‘biz başardık’ diyerek nokta koymamız söz konusu değil ancak kuruluş tarihimiz olan 2009 yılından bu yana sektörü birçok yenilikle tanıştırmış olmamızın, bizi başarılı bir marka yaptığını düşünüyorum. Kapalı devrede yasal müzik yayınını Türkiye’de dijital ortamda gerçekleştiren ilk şirket olma özelliğimizin yanı sıra, kendi yazılımı ile müzik yayını yapan tek şirketiz. 

Markalar için dijitalleşme neden önemlidir? Dijital dünyada “ben de varım” demek adına neler yapılmalı?
Bir teknoloji şirketi olduğumuz için dijital çağın gerekliliklerini kuruluş aşamamızdan itibaren yakından takip ediyor ve hayata geçiriyoruz. Günümüzde artık neredeyse hiçbir sektörde dijitalleşme sürecini kaçırmış şirketlerin başarısından söz etmek mümkün değilken, bizler için bu konu ekstra önem arz ediyor. Kendi sitemizin tasarımından müşterilere sunduğumuz özel uygulamalara kadar dijitalleşmeyi hayatımızın her noktasında en verimli ve yaratıcı şekilde kullanıyoruz. 

Sürekli değişen trendlere ayak uydurmak firmaya ne katar? Yenilikçi marka olmak adına ne gibi stratejiler izleniyor?
Değişen trendlere ayak uydurmak ve hızlı aksiyon almak, firmayı kendi sektöründe öncü yaptığı gibi hizmet verdiği müşterileri de rakipleri içerisinde bir adım öne çıkartıyor. Biz sektörümüzde bu yenilikçi yaklaşımı korumak için kendi yazılımımızı kullanıyoruz. Bunun yanı sıra ana konumuz olan müzikle birlikte anons, reklam, yazılım, ses sistemi ve görüntü hizmetlerimizle markaların tüm ihtiyaçlarını tek bir noktadan çözmelerine yardımcı oluyoruz. 

Mutlu müşteriler yaratmanın sırrı nedir?
Dünya markalarının yeni yeni vermeye başladığı kapalı devrede yasal müzik yayını hizmetini, biz yıllardır depola-çal, music-box gibi sistemlerle müşterilerimizin hayatını kolaylaştırarak ve zenginleştirerek sunuyoruz. Henüz sekiz yıllık bir şirket olmamıza rağmen, 8 bin 500 noktada hizmet veriyor olmamız da, hedeflediğimiz gibi mutlu müşteriler yarattığımızın bir göstergesi. 

Malum ülkemiz oldukça sıkıntılı süreçlerden geçti, hala bu süreçlerin etkisi de devam ediyor. Peki, markalar bu süreçleri en az hasarla nasıl atlatabilir? Yapılması gerekenler neler?
Her olumsuz gelişmede ‘bekleyip ne olacağını görelim’ denilirse, hiç şüphesiz rakipler karşısında geri kalınır ve müşterilerin gözünde oluşturulan değer de kaybedilir. Yapılması gereken uzun vadeli kararlar alıp, tüm süreçlerin kusursuz bir şekilde yönetilmesini sağlamaktır. 
 

n

Yukarı