Ana içeriğe atla

S

 

Değişimlere ayak uydurmak gerekir

11.04.2017 - 10:57

“PERAKENDECİLİK RUTİN BİR SEKTÖR DEĞİL. MODA DEĞİŞİYOR, TEKNOLOJİ DEĞİŞİYOR, MÜŞTERİLERİN YAKLAŞIMLARI DEĞİŞİYOR, HATTA ÇALIŞANLARINIZIN BEKLENTİLERİ DE DEĞİŞİYOR” DİYEN GÖKHANER DANIŞMANLIK KURUCUSU GÖKHAN ER, “REKABET ORTAMININ ÇOK YOĞUN OLDUĞU BU SEKTÖRDE TERCİH EDİLMEK İSTİYORSANIZ ORTAYA ÇIKAN DEĞİŞİMLERE AYAK UYDURMAK ZORUNDASINIZ” DEDİ. 

“Biz başardık” demenin ve başarılı marka olmanın kuralları sizce nelerdir?
Tüketicinin ihtiyaç ve isteklerini çeşitli yollarla en iyi şekilde anlayarak, ürün ya da hizmetleri onlara en iyi şekilde sunabilmek başarılı bir marka olmanın temel kuralıdır diyebiliriz. Marka olarak bu sunumu gerçekleştirirken mükemmel müşteri deneyimi de yaşatabiliyorsanız başarıya ulaşma şansınız tabii ki daha fazla.

Markalar için dijitalleşme neden önemlidir? Dijital dünyada “ben de varım” demek adına neler yapılmalı?
Gelişen teknoloji ile birlikte perakendecilikte de bir takım değişimler söz konusu. Yukarıda da bahsettiğim gibi dijital platformlar aynı zamanda tüketicilerin arzularını, ihtiyaç ve isteklerini anlayabilmeniz için de bir yol, bu sayede tüketicilerinizi izleyebilir, değişen yaklaşımları takip edebilirsiniz.

Sürekli değişen trendlere ayak uydurmak firmaya ne katar? Yenilikçi marka olmak adına ne gibi stratejiler izleniyor?
Perakendecilik rutin bir sektör değil. Moda değişiyor, teknoloji değişiyor, müşterilerin yaklaşımları değişiyor hatta çalışanlarınızın beklentileri değişiyor. Şayet rekabet ortamının çok yoğun olduğu bu sektörde tercih edilmek istiyorsanız ortaya çıkan bu değişimlere ayak uydurmak zorundasınız. Müşterilerinize, markanız ile ilgili “acaba yeni ne var?” sorusunu sordurabiliyorsanız ve onları olumlu yönde şaşırtabiliyorsanız rakiplerinizin bir adım önüne geçme şansınız var.

Mutlu müşteriler yaratmanın sırrı nedir?
Kesinlikle mutlu çalışanlardır. Mutlu çalışanlar mutlu müşteriler yaratır...
 

n

Yukarı