Ana içeriğe atla

S

 

Yatırımın keyifli ve avantajlı adresi

10.03.2017 - 10:04

“Vizyonumuz, adımızı global markalar arasında iddialı bir konuma getirmek” diyen Ch Coffee House Genel Müdürü Kadir Yarluğluolan, “Son beş yıldır sürekli artan marka değerimiz katlanarak büyümeye devam ediyor. Bu değeri korumak ve geliştirmek Ch Coffee House ailesinin başlıca hedefidir” dedi.

Coffee House macerası; iki arkadaşın tıpkı evleri gibi sıcacık bir ortam yaratma hayaliyle Londra’da Upper Street’te başladı. İsmini, keyifli sohbetlerin ortak paylaşımı ‘coffee’ ve sıcaklığı yansıtan ‘house’ kelimelerinden aldı. İnsanlar Coffee House’a sıcacık dostluğu, keyifli sohbetleri ve elbette lezzeti bulmaya geliyorlardı. Ve yıl 2011… Coffee House yeni dostluklar için Türkiye’de ilk şubesini Yalova’da açtı. Dünyadan farklı lezzetleri keyif dolu sohbetlerle harmanlayan Coffee House’un şubeleri de tıpkı dostları gibi her geçen gün artmaya devam etti ve artmaya da devam ediyor.
Ch Coffee House tüm ihtiyaçları karşılayacak ürün çeşitliliğine sahip bir firma... Buna rağmen Ar-Ge departmanı sürekli olarak yeni ürün geliştirme çalışmalarını sürdürüyor. “İyi mükemmelliğin düşmanıdır” açıklamasında bulunan Ch Coffee House  Genel Müdürü Kadir Yarluğluolan sözlerine, “Sürekli  gelişmek ve daha iyi performansları hedeflemek prensiplerimiz arasında yer alıyor. Yeşilseniz büyürsünüz, olgunlaştıktan sonraki safha çürümedir. Biz hep yeşil kalacağız” diyerek devam etti.

İŞİNİZİ KURMADA TECRÜBELİ DESTEK                         
“Ch Coffee House sahip olduğu mükemmel franchising sistemiyle, bu ailenin bir ferdi olmak ve kendi işinim patronu olarak ideallerini gerçekleştirmek isteyen herkese bu fırsatı sunuyor” diyen Yarluğluolan, “Ekibimizin ulusal-uluslararası deneyimleri ve sadece işini bilmekle kalmayıp, rekabetçi yönetim tarzı  ile sunduğumuz  desteklerle  franchise’larla sürekli hedef büyütüyoruz. Keyifli, karlı ve sürekli büyüyen bu yapıda yer almak için fırsat ellinizin altında” dedi.
Yarluğluolan, franchise olma sürecini ise şu şekilde aktardı: “İlk etapta adaylarla yüz yüze görüşme gerçekleştiriyoruz. Bu görüşmede işletmeci adaylarını yakından tanımayı, karşılıklı beklentileri paylaşmayı ve mükemmel sistemimiz hakkında ayrıntılı bilgi aktarmayı amaçlıyoruz. Görüşmesi olumlu gerçekleşen adaylarla lokasyon belirleme sürecine giriyoruz. Bu aşamada Ch Coffee House büyüme stratejileri doğrultusunda hedeflenen bölgelerden seçim yapılabileceği gibi adaylardan gelen önerilere de açığız. Bölge konusunda mutabık kaldıktan sonra adaylardan bölgeyi analiz ederek bir iş planı eşliğinde bizimle paylaşmasını bekliyoruz. Ardından İş Geliştirme Departmanımızın uzmanlığında kiralama süreci başlıyor ve standartlarımıza uygun bir yerin her aşamasına ticari ve hukuki destek verilerek kiralanması sağlanıyor. Ayrıca adayların eğitim departmanı uzmanlığında ve danışmanımız refakatinde standart teorik ve pratik eğitimden geçirilmesi, işinin her yönünü çok iyi yönetebilmesi sağlanıyor. İnşaat ve dekorasyon süreci devam ederken, açılış ve takip eden dönemler için pazarlama planı adaylarla paylaşılıyor ve kendilerine materyal siparişler veriliyor. Son olarak açılış aşamasına geliyoruz. Açılış bir şölendir. Çok iyi bir hazırlıkla kusursuz bir operasyon hedefleyerek müşterilerimizi memnun etmek, deneme amaçlı gelenleri dahi etkileyerek sadık müşteriye çevirmek olağan becerimizdir.”

YENİLİKÇİ
İnovasyona inandıklarını ve gelişime açık bir marka olduklarını belirten Yarluğluolan, müşterilerinin ihtiyaçlarını, dolasıyla pazarın taleplerini çok yakından takip ettiklerini de dile getirdi. 

GLOBAL HEDEFLER, ARTAN MARKA DEĞERİ
“Bu güzel ürünleri ve mükemmel  sistemi istesek de ulusal sınırlar içinde tutamayacağımızı biliyoruz” ifadesinde bulunan Yarluğluolan, “Vizyonumuz, adımızı global markalar arasında iddialı bir konuma getirmek” dedi ve sözlerine ekledi: “Son beş yıldır sürekli artan marka değerimiz katlanarak büyümeye devam ediyor. Bu değeri korumak ve geliştirmek Ch Coffee House ailesinin başlıca hedefidir.”

n

Yukarı