Ana içeriğe atla

S

 

YATIRIM PLANLARIMIZ ARASINDA COFFEE STREET MARKASINI BÜYÜTMEK VAR

13.05.2019 - 11:30

KAHVE SOKAĞI YÖNETİM KURULU BAŞKANI OSMAN BUDAK: “YATIRIM PLANLARIMIZ 2019 YILI İTİBARİYLE DAHA ÇOK YENİ KONSEPTİMİZ OLAN ‘COFFEE STREET’ MARKASI ÜZERİNE YOĞUNLAŞIYOR.”

Kahve Sokağı olarak yatırım yaparken dikkat ettiğiniz unsurlar neler? 
Kahve Sokağı yatırım yaparken tamamen bayi odaklı çalışma yapmaktadır. Temel ihtiyaçlar göz önünde bulundurularak dışardan çözüm ortaklığı mı yapmak yoksa yatırım yaparak kendimizin mi uygulama yapması avantajlı olacak değerlendirmeye alırız. Piyasa analizleri, öngörüler, pazar araştırması tamamlandıktan sonra karar verilir. Aynı değerlendirmeleri yatırımcı adaylarımızda bizlere uygulamaktadır aslında. Kendilerine uygun gelen markalar arasından en avantajlısını seçerler. Bizlerde yatırımcılarımızla görüşürken onlara yaptığımız araştırmaları ve yaptığımız yatırımları mutlaka anlatarak bilgi sahibi olmalarını sağlarız. 

Yurt içi ve yurt dışı yatırım planlarınız nedir? Hedefinizde hangi bölgeler var?  
Yurt içinde yatırım planlarımız 2019 yılı itibariyle daha çok yeni konseptimiz olan “Coffee Street” markası üzerine yoğunlaşıyor. Başlangıçta kendimize açmak istediğimiz bazı noktalar var. Özellikle İzmir şehrimizden başlayıp İstanbul’a kadar ilk 10 şubeyi kendimiz açmayı planlıyoruz. Yurt dışında ise take away sistemi daha yaygın ve dükkanlar daha küçük, bu sebeple orda da sıcak görüşmelerimiz devam ediyor. 

Yurt dışı yatırımlarınızda görüşmeleriniz nasıl ilerliyor?
Yurt dışı görüşmelerimizde yoğunluk Almanya, Avusturya ve İsveç ülkeleri ile gerçekleşiyor. Orada da yatırım hedefimiz aynı doğrultuda ilerliyor. En az 10 noktada Coffee Street markasıyla noktalar açmak yatırım planlarımız arasında. 

Bu yıl gerçekleştirdiğiniz yatırımlarınızdan bahseder misiniz?  
2018 yılında kendi üretim tesisimizi kurma kararı aldık. Gerekli araştırmalar sonucunda projemiz hayata geçti. İzmir’de 5 bin metrekarelik alana kurulu kendi üretim tesisimiz var. Bu sayede bayilerimize ürünler daha kaliteli ve daha uygun fiyatlarla gönderilmektedir. Yeni menü çalışmaları yaparken tesiste sadece Kahve Sokağı’na özel ürün çalışmaları yapmaktayız. Böylelikle Kahve Sokağı misafirleri kendilerini daha özel hissediyor.

Franchise yatırımlarınızın size nasıl etkisi oluyor? 
Yatırımlar, reklam, ürün, hizmet olarak farklı dallarda olduğu için etkileri de doğal olarak farklı olmaktadır. Reklam için yaptığımız yatırımlar hem mevcut bayilerimize hem de yeni gelecek bayiliklere olumlu etkileri oluyor. En önemlisi marka bilinirliğimizi arttırıyor. Bahsettiğim gibi üretim tesisi yatırımımız sayesinde daha kaliteli ve özel ürünler üretebiliyoruz. Bu sayede misafirlerimiz memnun kalıyor ve mevcut bayilerimizde merkezden memnun kaldıkları için sürdürülebilirlik ilkemiz gerçekleşmektedir.

2019’un ikinci yarısı için hedeflerinizde neler var?
Kahve Sokağı markasıyla 2019 ikinci yarısında anlaşmasını sağladığımız inşaatı başlayacak olan noktalarımız var. Bunun yanı sıra tabi ki en az 10 nokta içinde sözleşme imzalamak hedeflerimiz arasında. Katılmayı planladığımız festival, fuar organizasyonlarımız var. Coffee Street markası ile de sunumunu gerçekleştirdikten sonra, çok hızlı bir ivmeyle bayilikler vermek ve kendimize ait dükkanlar açmak en büyük hedefimiz ve önceliğimiz.

1

GGG

Yukarı