Ana içeriğe atla

d's

 

Waffle Art şube sayısı ile sektörde lider konumda

10.04.2018 - 16:30

Hedeflerinin Waffle Art’ı dünya markası yapmak olduğunu söyleyen Waffle Art Kurumsal İletişim ve Pazarlama Direktörü Can Ersoy, “Yurt dışındaki önemli lokasyonlarda merkeze ait şubeler ve franchise şubeler açmayı planlıyoruz” dedi. 

FRANCHISING İLE BÜYÜMEYE DOĞRU…
2001 yılında “Yeni Nesil Lezzetler Sunar” sloganıyla Bursa Çekirge’de 18 metrekare küçük bir dükkan ile başlayan Waffle Art, franchising sistemi ile büyümeye ve hedeflerine doğru hızlı ilerliyor.
“Franchise vermek yalnızca markanın kullanımını vermek değil, ilişki sözleşmesinin imzalanmasından sonra başlayan bir evlilik gibidir” diyen Waffle Art Kurumsal İletişim ve Pazarlama Direktörü Can Ersoy,  “Bu evlilik boyunca süren karşılıklı sorumlulukların, bilincinde olunması ve karşılıklı yerine getirilmesi ile yürür. Frachising sisteminin en önemli unsuru olan marka bilinirliği yanında, sözleşme boyunca devam eden iş ilişkisinin de iyi şekilde yürütülmesi gerekiyor” dedi. 

YATIRIMCI MARKAYI TEMSİL EDEBİLMELİ
İlk kriterlerinin markayı doğru temsil edebilecek, girişimci ruha ve başarma hırsına sahip işletmeci franchise adaylarını tercih ettiklerini söyleyen Ersoy, “İkinci ve en önemli kriter; işletmeciye para kazandıran bir yer olması. Sonuçta insanlar para kazanmak için bu hamleyi yapıyorlar. Yatırımcıya avantaj sağlayacak yer kriteri bizim için çok önemli. Firma olarak marka caddeler ve seçkin AVM’lerde olmayı tercih ediyoruz” diye belirtti. 

LOKASYON ÖZELLİKLERİNE GÖRE ÜRÜN YELPAZESİ DEĞİŞİYOR
Tüm şubelerde firmaları tarafından üretimi yapılan waffle hamuru, waffle çikolatası ve İtalyan gelato dondurma kullanıldığını belirten Ersoy, “Bu ürün grubu dışında lokasyon özelliklerine göre açmış olduğumuz cadde şubelerimizin içinde müşteriye sunulan ürün yelpazesi farklılık gösteriyor. Açılmak istenen mağaza 70 ve 90 metrekare ise menüsü kahvaltı ve soğuk sandviç ile destekleniyor. Eğer açılmak istenen mağaza 100 metrekareden büyük ise kahvaltı, soğuk sandviç, salata, makarna, krep, wrap, tavuk ve et sotelerin yer aldığı zengin ürün yelpazesi ile destekleniyor” ifadelerinde bulundu.

SEKTÖRDE ŞUBE SAYISI OLARAK LİDER…
18 yılda Türkiye’de waffle sektöründe cadde mağaza, AVM ve sezonluk stantlar ile birlikte 47 şubesi bulunan Waffle Art, sektörde şube sayısı olarak lider durumunda. 
Ersoy, Dünya’da üçüncü, Türkiye’de ise toz hamur üretimi yapan ilk ve tek marka olduklarını vurgulayarak, “Lezzet, sağlık ve güven her zaman ön planda tutularak hareket ediliyor” dedi.

HEDEF DÜNYA MARKASI OLMAK
Ersoy sözlerine şu şekilde devam etti: “Hedefimiz Waffle Art’ı dünya markası yapmak... Ufrad, Word&Franchise üyeliğimiz dışında Asso Franchise derneğinin de üyesiyiz. 2018 yılı Waffle Art için yurt dışı pazarında yapılanma yılı olarak planlı bir şekilde devam ediyor. Yurt dışında ki önemli lokasyonlarda merkeze ait şubeler ve franchise şubeler açmayı planlıyoruz. Aynı şekilde yurt içinde birçok noktada Waffle Art şubeleri hizmete açılacaktır.”

d's

Yukarı