Ana içeriğe atla

S

 

Ülkemize güveniyor, büyümeye devam ediyoruz

16.01.2017 - 12:03

Temmuz ayından itibaren yakaladığı büyüme ivmesiyle mağaza sayısını 75’e çıkaran Erciyes Börek, Pastannecim ve Dilim Börek markalarını aynı çatıda birleştiren Payna Grup aylık 7 bin 500 TL kar garantili sistemi ile yatırımcıya kazançlı bir yatırım imkanı sunuyor.  

Yeniliğe sırt çeviren, gelişime karşı koyan, ulaşılabilir bir hedefi olmayan markalar, zamanla unutulmaya ve isimlerini raflardan kaldırmaya mecbur oluyor. Yine de mevcut koşullara rağmen son yıllarda birçok alanda olduğu gibi gıda sektöründe de markalaşma yaygınlaşıyor, franchise sistemi ile gelişiyor. Erciyes Börek, Pastannecim ve Dilim Börek markalarını aynı çatı içinde barındıran Payna Grup, Türkiye’de gıda sektörünün hızla büyüyen öncü firmalarından biri. 
Ülkenin içinde bulunduğu siyasi ve ekonomik koşullarda ticari hayattaki gerileme kaçınılmaz bir durum haline gelirken Payna Grup hedeflerine ve misyonuna bağlı kalarak dev bir büyüme hamlesi yaptı. Payna Grup bünyesine kattığı yeni mağazalar, franchise’lara sunduğu kar garantili sistem ve etkili satış kampanyaları ile hem iş ortaklarını hem de müşterilerini mutlu ediyor. 24 ay boyunca 7 bin 500 TL kar garantili sistem ile 18-24 ayda yatırımın geri dönüşünü hedefleyen Payna Grup,  mağaza tasarımlarından, pazarlama kanallarına, personel kalitesinden hizmet anlayışına kadar profesyonel bir ekiple titizlikle çalışıyor. 
Payna Grup Yönetim Kurulu Başkanı Serdar Eker, Türkiye’nin içinde bulunduğu koşullarda “ülkeme güveniyorum” sloganıyla çıkarak büyüme hamlesi başlattıklarını belirtti ve “Sektör ve iş faaliyeti ne olursa olsun risk ve tehlike her zaman vardır. Payna Grup olarak çatımızın altında birleştirdiğimiz Pastannecim, Erciyes ve Dilim Börek markalarımızla büyümeyi ve yeniliklerin ışığında gelişmeyi önemsiyor ve hedef biliyoruz. Biz bu süreçte ülkemize ve markamıza güvenimizi perçinleyerek kriz dönemlerinde de aynı hassasiyeti göstererek, herkesin göze alamadığını yaptık ve büyümeye kaldığımız yerden devam ettik” dedi. 

HEDEF 120 MAĞAZA VE 500 KİŞİYE İSTİHDAM 
Temmuz ayından bu yana Ankara’da 10 Pastannecim, 11 Erciyes Börek mağazası, İstanbul’da 5 yeni Dilim Börek mağazasını bünyesine katan Payna Grup, 2017’de toplam 120 mağazaya ulaşmayı hedefliyor. Her üç marka için de mağazaların yeri ve projesine göre minimum 150 bin+KDV ile maksimum 250 bin TL+KDV arasında yatırım bedeli alınıyor. Anahtar teslim mağazalar ile bu süreçte yatırım maliyetlerini makul seviyeye çekerek yatırımcıya karlı bir yatırım fırsatı sunduklarını belirten Serdar Eker, “Markalarımızın gücünden aldığımız destekle 2017 sonunda 120 mağaza açarak 500’den fazla kişiye istihdam sağlamayı hedefliyoruz. Bu dönemde gerçekleştirdiğimiz bu adım, kurumsallaşma sürecini çoktan tamamlamış olan firmamızın insanlara verdiği güveni yeniden tazeledi ve yeni mağazalarla müşterilerimize daha kolay daha hızlı ulaşım imkanı sağladı” dedi. 
Ankara’da heykeltıraşların elinden çıkan özel tasarım pastalara imza atan Pastannecim, Ankara’nın börek ve baklava alanında rakip tanımayan markası Erciyes Börek ve İstanbul’da yeni mağazalarıyla giderek yaygınlaşan Dilim Börek markaları için bu süreçte franchise giriş bedeli alınmıyor. Çağrı merkezi, kayıtlı sadık müşteri portföyü ve düşük yatırım bedelleriyle rasyonel bir ciroyu garantilediklerini anlatan Payna Grup Yönetim Kurulu Başkanı Serdar Eker, “Bölge koruması, ulusal reklamlar, saha içi eğitimler, satış ve pazarlama desteği dışında aylık olarak franchise’larımıza kar garantisi ile muazzam bir destek veriyoruz. Böylelikle yatırımcımıza yatırımını etkili bir biçimde değerlendirme imkanı sunuyor ve birbirimize duyduğumuz güven sayesinde riskleri en az seviyeye getirebileceğimize ve markamızı daha da büyüteceğimize inanıyoruz. Markamıza, yatırımcımıza ve ülkemize güveniyoruz” dedi. 
 

n

Yukarı