Ana içeriğe atla

S

 

TÜRKİYE’NİN EN “COSS” İSKENDER’İ BAYDÖNER

12.03.2020 - 14:50

Yurt içinde liderliğini güçlendirmek ve yurt dışında markalaşmak için çalışmalarına devam eden Baydöner, ses getiren “Türkiye’nin en COSS İskender’i” kampanyasıyla İskender tutkunlarını restoranlarına davet ediyor.

Baydöner, bir anlamda kategoriye isim veren “COSS” kampanyasıyla İskender’in özel olduğunu vurguluyor. “Öğlen ne yesek”, “Akşam ne yesek” söylemleriyle kategoriyi akla getiren anları sahiplenen Baydöner, yeni kampanyasında pazardaki liderliğini vurgulamak için “Türkiye’nin en COSS İskender’i” söylemini öne çıkarıyor. Reklam filmlerine destek amaçlı özel projeler yaratıp radyo ve televizyonda harekete geçiren Baydöner’in tereyağının özel olması, müşterileri tarafından “Baydöner tereyağı” denmesi “COSS”u daha da güçlendiriyor.

Apaz Group Pazarlama Direktörü Kemal Ömerci, Baydöner’in kampanyası hakkında “Kampanyamızda daha önce de kullandığımız ‘COSS’ sloganını efektif hale getirdik. Eldeki mirasın üzerine bir gökdelen inşa ediyoruz. Baydöner bu kadar lezzetli olmasaydı altı boş olurdu. Ürünümüz iyi olduğundan ‘COSS’ bir bakıma onun pazarlama dili oldu. Türkiye’nin en COSS İskender’i diyoruz. Bu söylem, ‘pazar payı en büyük’, ‘İskender’de en uzman’, ‘en başarılı’, ‘en lezzetli’ gibi kavramların hepsini içine alıyor. Baydöner’in tereyağı kendi reçetesiyle hazırlanıyor. Tüketicilerimiz tereyağımızı önemsiyor ve seviyor. Biz de bunu reklamlarımıza taşıdık. Bilindiği gibi İskender hazırlanırken tereyağı mutfak kısmında dökülür ama biz o anı özel bir sahne haline getiriyoruz.” dedi.

YENİ ŞUBELERLE YÜZDE YÜZ BÜYÜME HEDEFİ

Baydöner’i bünyesinde barındıran Apaz Group’un 2020 yılında büyüme trendini sürdüreceğini belirten Ömerci, “Toplamda 2 bin çalışanımız var. Yılsonunda istihdam sayımız artmış olacak. Bu da Apaz Group’un ülke ekonomisine katkısını gösteriyor. Özellikle iki yeni markamız olan PidebyPide’yi ve Bursa İshakbey’i yeni şubelerle yüzde 100 büyütmeyi hedefliyoruz. Mevcut şubelerimizi büyütmeye ve şube verimliliğini artırmaya odaklanırken aynı zamanda marka yatırımı da yapıyoruz. Baydöner tarafında 2020 yılına marka yatırımıyla başladık. 23’ü franchise olmak üzere 40 ilde 120 şubemiz bulunuyor. 2020’de yeni şubelerle büyüyeceğiz. Franchise tekliflerini değerlendiriyoruz.

Markalarımızın sahip oldukları vizyondan bahsedecek olursak; Baydöner ile Türkiye’de olduğu gibi yurt dışında da dönerin markası olmak istiyoruz. Türkiye’de pazar lideriyiz. En “COSS” İskender’i sunuyoruz. Önümüzdeki 5 yılın planlarını yapıyor ve bir bir hayata geçiriyoruz. PidebyPide markamız ile şubelerimizi artıracağız. Yeni stratejimizle büyük bir hamle yapmayı ve pide pazarında lider olmayı hedefliyoruz. Bursa İshakbey markamızı da fast food sektöründe İskender’i en çok satan firma haline getirmeyi amaçlıyoruz.” dedi.

 

playpark

Yukarı