Ana içeriğe atla

ops

Tavuk Dünyası hızla büyümeye devam ediyor

06.10.2017 - 12:13

Tavuk Dünyası CEO’su Volkan Mumcu, büyümeye hızla devam edeceklerini belirtirken bunun müşteri memnuniyetiyle mümkün olacağını söyledi.

Şirketin kuruluşundan bugüne uzanan yatırım ve çalışmalarının genel bir değerlendirmesini yapan Tavuk Dünyası CEO’su Volkan Mumcu, “Markamız sahip olduğu konseptle yeme-içme sektörüne yepyeni bir soluk getirirken; kendine de sektörde yeni bir kulvar açtı. Gizli reçetelerle hazırlanmış çok özel lezzetlerimizle müşterilerimizi konforlu ve keyifli bir restoran atmosferinde ağırlıyoruz. Üstelik bu keyifli deneyimi kendilerine uygun bir fiyat ile yaşatıyoruz” dedi.
Türkiye’nin En Hızlı Büyüyen 100 Şirketi Araştırması’nda 17. sırada yer aldıklarını söyleyen Mumcu, “Önemli hedeflerle girdiğimiz 2017 yılında da büyümeye devam ediyoruz. Yılın başında 105 olan şube sayımızı, Ağustos sonu itibarıyla 130’a taşıdık. Yılın son çeyreğinde yapacağımız yeni yatırımlarla hedefimiz yılı 144 şube ile kapatmak” açıklamalarında bulundu
Gelecek 3 yıl için belirlenen hedeflerle ilgili de kısa bir değerlendirme yapan Volkan Mumcu; “Franchise yapımızı daha da büyüterek Türkiye’nin farklı bölgelerindeki yeni ve potansiyel yatırımcılara ulaşmak üzere çalışıyoruz.  Her yıl en az 30 yeni restoran açarak önümüzdeki 3 yıl içinde 200’den fazla restorana ve 600 milyon TL’nin üzerinde bir ciroya ulaşmayı hedefliyoruz” dedi.

YÜZDE 96’LIK MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ SEVİYESİ 
Büyümeyi kesintisiz kılabilmenin; müşteri memnuniyetinin sürekliliğinin sağlanmasından geçtiğini sözlerine ekleyen Mumcu, “Gerek yeni lezzetlerimiz ile menülerimizin oluşturulmasında, gerekse de yeni hedeflerimizin belirlenmesinde müşterilerimiz, bizim için ‘uzmanlıklarına güvendiğimiz en değerli iş ortağımız’ konumunda.  Bu yaklaşımla bu yıl Ipsos ile birlikte yaptığımız bir tüketici araştırmasıyla yine tüketicilerimizin nabzını tuttuk. Araştırmadan çıkan sonuçların kendileri için hem bir motivasyon kaynağı hem de yeni hedeflerin belirlenmesinde önemli bir rehber olduğuna da dikkat çeken Volkan Mumcu; “Araştırmamızla elde ettiğimiz veriler sonucunda gururla ifade etmek isterim ki; müşteri memnuniyeti seviyemiz yüzde 96 oranına ulaşmış durumda” ifadelerinde bulundu.

AKILALMAZ LEZZETLERİ BİR ARADA SUNAN YENİ MENÜ 
Tavuk Dünyası olarak, menülerini dünyanın farklı mutfaklarından aldıkları ilham ile kendi AR-GE mutfaklarında, baş şeflerinin liderliğinde, özgün marinasyon yöntemi ve dünya lezzetlerini taşıyan gizli reçetelerle hazırladıklarını söyleyen Mumcu, “Belli dönemlerde menülerimizde ve lezzetlerimizde geliştirme ve değişiklikler yaparak; yenilikçi yaklaşım ve vizyonumuzu lezzetlerimizde de sürdürüyoruz. Bu menülerimizi oluştururken tabii ki müşterilerimizden gelen talep ve yorumlar bizim için büyük bir önem taşıyor. Bu sene de menülerimizi farklı değerlendirmelerle yeniledik. Eylül ayının ilk yarısından itibaren müşterilerimizi restoranlarımızda yenilenmiş menülerimizle ağırlamaya başladık. Her yıl olduğu gibi yenilenen menümüzde bu yıl da öne çıkan bazı ürünlerimiz var. Bunlar sırasıyla; Kekiklim, Şefin Tavası, Közlüce ve Biberiyem” diyerek sözlerine son verdi.

ops

Yukarı