Ana içeriğe atla

https://www.dsdamat.com/

 

Tavuk Dünyası ailesi büyümeye devam ediyor

16.11.2017 - 11:05

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ SEVİYELERİNİN YÜZDE 96’YA ULAŞTIĞINI SÖYLEYEN TAVUK DÜNYASI CEO’SU VOLKAN MUMCU, “HEM LEZZETLERİMİZİ VE HİZMET KALİTEMİZİ ARTIRMAK HEM DE MARKAMIZ ADINA YAPTIĞIMIZ ARALIKSIZ YATIRIMLARIN GERİ DÖNÜŞÜNÜ HIZLI BİR ŞEKİLDE ALIYORUZ” DEDİ.

2017 markanız için nasıl bir yıl oldu? 
2012-2015 yılları arasında kaydettiğimiz yüzde 532’lik büyüme ile Türkiye’nin En Hızlı Büyüyen 100 Şirketi Araştırması’nda 17. sırada yer aldık. 2016 yılı sonu itibarıyla gerçekleşen yüzde 51’lik büyümeyle ciromuzu 200 milyon TL seviyelerinin üzerine taşıdık. 
Yılın son çeyreğinde yapacağımız yeni yatırımlarla  yılı 144 şube ve 300 milyon TL’nin üzerinde bir ciro ile kapatmayı hedefliyoruz ve bu hedeflerimiz kapsamında da aralıksız şekilde çalışmalarımızı sürdürüyoruz.
Bu yıl aynı zamanda mönülerimizi de yenilediğimiz bir sene oldu. Yenilenen mönümüzde Uluslararası Lezzet ve Kalite Enstitüsü’nden 2 yıldır üst üste yıldız alan ‘Kekiklim’ ve ‘Şefin Tavası’ ürünleri yine bulunuyor. Bunlara ek olarak; bu yıl Uluslararası Lezzet ve Kalite Enstitüsü değerlendirmelerine ilk kez katılan ve diğer iki ürünümüz gibi “3 Yıldızlı Üstün Lezzet Ödülü” alan Közlüce ile tüketici lezzet testlerinde gösterdiği başarılı performansla Biberiyem de mönülerimizdeki yerini aldı. Mönülerimize bu yıl, kış aylarının vazgeçilmezlerinden olan tavuk etli çorbamızı da dahil ettik. 
2017 yılında markamıza yönelik olarak Ipsos’la birlikte önemli bir araştırma da yaptık. Araştırmamızla elde ettiğimiz sonuçlara göre; müşteri memnuniyeti seviyemiz yüzde 96 oranına ulaşmış durumda. İlk deneme sonrasında, yeniden tercih edilme tarafında yakaladığımız sonuç ise, sunduğumuz lezzet ile hizmetlerin, müşteri sayımızı artırmamızda ne kadar etkili olduğunun bir göstergesi diye düşünüyorum. Markamız adına bizi gururlandıran bir diğer önemli sonuç ise; toplam bilinirliğimizi son 1 yıl içinde çok ciddi bir ölçüde artırmış olmamız.  Tüm bu sonuçlar gösteriyor ki; hem lezzetlerimizi ve hizmet kalitemizi artırmak hem de markamız adına yaptığımız aralıksız yatırımların geri dönüşünü hızlı bir şekilde alıyoruz.

Peki, 2018 yılından beklentileriniz neler? 2018 yılında ne gibi yatırımlarınız olacak? Yeni dönem hedefleriniz ve öngörüleriniz neler?
Tavuk Dünyası ailesi olarak her geçen gün büyüyen yapımızla birlikte; franchise yapımızı daha da büyüterek Türkiye’nin farklı bölgelerindeki yeni ve potansiyel yatırımcılara ulaşmak üzere çalışıyoruz.  Her yıl en az 30 yeni restoran açarak önümüzdeki 3 yıl içinde 200’den fazla restorana ve 600 milyon TL’nin üzerinde bir ciroya ulaşmayı hedefliyoruz. 
2018 yılını da açıkcası bu hedeflerimiz kapsamında yeni bölgelerde, yeni yatırımcılarımızla birlikte yapımızı aralıksız büyüteceğimiz; daha çok lezzet severe ödüllü lezzetlerimizi ulaştıracağımız ve aynı zamanda markamıza da daha fazla yatırım yaparak; kendimizi çok daha fazla göstereceğimiz bir dönem olarak planladık.

ds

Yukarı