Ana içeriğe atla

S

 

TAB GIDA’DAN FRANCHISE YATIRIMCILARINA KAZANÇ FIRSATI

17.09.2019 - 17:49

TÜRKİYE HIZLI SERVİS RESTORAN İŞLETMECİLİĞİNİN LİDER MARKASI TAB GIDA, DÖRT GLOBAL VE ÜÇ YERLİ MARKASI VE SAHİP OLDUĞU GÜÇLÜ GIDA EKOSİSTEMİ İLE YATIRIMCILAR İÇİN CAZİP KAZANÇ FIRSATLARI SUNUYOR.

Türkiye’nin hemen hemen her yerinde bin 200’e yakın restoranıyla hizmet veren TAB Gıda, franchising konusunda yatırımcılarına iki ayrı opsiyon sunuyor. Birinci opsiyon AVM dışında yer alan restoranları kapsıyor ve yatırımcılar dilerse inşaat ve ekipman yatırımını kendileri üstleniyor. İkinci opsiyonda ise yatırım tamamen TAB Gıda tarafından yapılarak anahtar teslim modeliyle hayata geçiriliyor.

TAB Gıda markalarında yatırım maliyeti restoranın yerine, tipine, bulunduğu konuma ve büyüklüğüne bağlı olarak değişiyor. Bununla birlikte franchise yatırımları Burger King® için 500 bin USD+KDV ’den, Popeyes® için 400 bin USD+KDV’den, Sbarro® için 250 bin USD+KDV’den, Arby’s® için 400 bin USD+KDV ’den, Usta Dönerci® için ise 250 bin USD+KDV’den başlıyor. 

GİRİŞİMCİLİK YETKİNLİĞİ VE TECRÜBE TERCİH SEBEBİ
TAB Gıda, yatırımcılarını seçerken öncelikli olarak girişimci ruhu, başarma hırsı, başarılı bir iş geçmişi ve yönetim tecrübesi olan, yatırımın gerektirdiği finansal kaynaklara sahip işletmeci franchise adaylarını tercih ediyor. Seçilen işletmeci adayı, TAB Gıda tarafından verilen eğitim programına katılarak işletmeci olabilme hakkını kazanıyor. Lisans alan kişinin kendisi işletmeci olabildiği gibi bu kişinin tayin edeceği bir işletmeci de restoranın yönetimini yürütebiliyor.

LOKASYON SEÇİMİ KRİTİK VE ÖNEMLİ
TAB Gıda franchise yatırımında lokasyona büyük bir önem veriyor. Lokasyon seçimleri restoranın yerine, tipine, bulunduğu konuma ve büyüklüğüne bağlı olarak değişiyor. Bunların dışında yaya ve araç trafiğinin yoğun olduğu bölgeler, alışveriş merkezleri, sinema, okul, dershane yakınları, hızlı servis işletmeciliğine uygun ana arterler restoran açılacak lokasyonda aranan özellikler arasında.  

“YATIRIM YAPILAN MARKAYI SAHİPLENMEK GEREKİYOR.”
TAB Gıda Franchise Müdürü İlhan Erkan, “Tüketicilerin sevdiği, bildiği ve tercih ettiği markalara franchising yatırımı yapmak önemli bir avantaj. Diğer taraftan markanın kendini yeniliyor olması, menülerinde yenilikçi olması da önemli bir tercih sebebi. Lokasyon, konvansiyonelin yanı sıra dijital kanallardan erişim de o markaya franchising yatırımı yaparken dikkat edilecek hususlar arasında. Franchising sisteminde başarılı olmak için ise yatırım yapılan markayı mutlaka içselleştirmek ve sahiplenmek gerekiyor. Bir markanın kimliğine işletme kültürüne ve standartlarına ne kadar hızlı uyum sağlarsanız o kadar hızlı başarılı olursunuz. Bunun için marka tarafından verilen tüm eğitimlere ve organizasyonlara katılıyor olmak; çalışanlarınızın o markanın sistemine uyumu ve aidiyet duygusunun artması açısından büyük bir önem taşır. TAB Gıda olarak Türkiye’nin global işletme markası olma hedefi doğrultusunda emin adımlarla ilerliyoruz.  Ekmek, patates, et ve salata başta olmak üzere gıda tedarikini gerçekleştirdiğimiz, lojistik operasyonunu yürüttüğümüz ekosistem şirketlerimiz ve restoranlarımızla sadece Türkiye değil, Çin başta olmak üzere, Kuzey Makedonya Cumhuriyeti, Gürcistan ve Kıbrıs’ta da büyümemizi sürdürüyoruz.” değerlendirmesinde bulundu. 

GGG

Yukarı