Ana içeriğe atla

https://www.dsdamat.com/

 

TAB Gıda Sektörün Dijital Dönüşümüne Liderlik Ediyor!

15.02.2018 - 11:12

TAB GIDA, DEĞİŞEN TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI DOĞRULTUSUNDA HAYATA GEÇİRDİĞİ NE YEDİĞİNİ BİL, TIKLA GELSİN VE FACEBOOK MESSENGER BOT GİBİ UYGULAMALAR VE YÜZÜ DİJİTALE DÖNÜK KAMPANYALARLA YEME İÇME SEKTÖRÜNÜN DİJİTAL DÖNÜŞÜMÜNE ÖNCÜLÜK EDİYOR. 

Türkiye hızlı servis restoran sektörünün lideri TAB Gıda, bünyesindeki markalarının teknolojik alt yapılarını geliştirerek sektörün dijital dönüşümüne öncülük etmeye devam ediyor. Burger King, Popeyes, Arby’s, Sbarro ve Usta Dönerci gibi markalarıyla yurt içinde binden fazla restoranı yöneten TAB Gıda, değişen tüketici davranışları doğrultusunda hayata geçirdiği uygulamalar ile dijital yüzünü sürekli yeniliyor. 
Konuyla ilgili olarak açıklamalarda bulunan TAB Gıda Dijital Pazarlama ve Teknoloji Direktörü Burak Akın, “Bizim için gençleri yakalamak çok önemli. Başarımızın temelinde de aslında onların hayatına dokunan iletişim çalışmalarımız ve yakaladığımız sıcak iletişim yatıyor. Bu perspektifle hızla gelişen ve değişen dijital dünyanın trendlerini takip etmeye azami hassasiyet gösteriyoruz. Gençlerin kullandığı platformlarda varlık gösteriyoruz ve o platforma özel çalışmalar dizayn ediyoruz. Burger King markamızda daha önce Türkiye’de ilk kez Popeyes için tecrübe ettiğimiz, müşterilerimizi siparişe yönlendiren Facebook Messenger Bot uygulamasını devreye aldık. Tüm markalarımızın online sipariş sitesi Tıkla Gelsin’e bağlı olan bu sistem sayesinde kullanıcılar Facebook’tan çıkmadan Tıkla Gelsin’e üye olup zaman ve mekan sınırı tanımadan sipariş verebiliyor. Yine gençleri yakalamak adına son yıllarda tüm dünyada popülaritesi süratle artan e-spor kategorisini sahiplendik ve gamer’lar için Pro Gamer Menü’yü geliştirdik. Bu kitleyi hedeflerken de dijital kanallar başroldeydi. Bu dönüşümü sadece sosyal medyada bırakmadık, restoranlarımıza da taşıdık. Bugün kullandığımız dijital menü boardlar AVM’lerdeki restoranlarımızda büyük fark yaratıyor. Kendini uzak mesafeden belli eden, kaliteli, iştah açıcı ve güzel görüntüler müşterilerimizde pozitif bir etki bırakıyor ve günün değişik saatlerinde, değişik kampanyalar yapabilmemize, hızlı hareket etmemize olanak sağlıyor. Ödeme sistemlerinde de yeniçağın trendlerini takip ediyor ve uyguluyoruz. Son olarak Tıkla Gelsin uygulamamıza kattığımız Masterpass ödeme sistemi ile müşterilerimizin kredi kartları yanlarında olmadan pratik ve hızlı bir şekilde sipariş vermelerini sağladık” dedi. 

“ÜRETİMDEN TÜKETİME UZANAN HİKAYEMİZİ DİJİTALLEŞTİRDİK” 
Akın, sözlerine şöyle devam etti: “Sektörde 24 yılı aşan tecrübemizle restoranlarımıza gelen misafirlerimizin kafasındaki soru işaretlerini gidermek istedik. Ürünlerimizin gıda güvenliği, hijyen ve ürün kalitesiyle ilgili süreçlerini üretimden tüketime uzanan hikayesi ile birlikte en iyi şekilde anlatabilmek için Ne Yediğini Bil platformunu hayata geçirdik. Önümüzdeki dönemde de sektörümüze değer katan ve yön veren çalışmalara imza atmaya devam edeceğiz” dedi. 

ds

Yukarı