Ana içeriğe atla

S

 

Sincerely Yogurt Türkiye’nin dört bir yanında şubeleşmeyi hedefliyor

12.07.2019 - 17:38

Franchise vererek büyümeyi planladıklarını ve 2019 sonuna kadar franchise bedellerini uygun tutarak daha fazla kişinin girişimci olmasına fırsat verdiklerini belirten Sincerely Yogurt Türkiye ve Ortadoğu Master Franchise Kübra Nefise Kalkan, “Hem sağlıklı hem de lezzetli ürünlerimizle Türkiye’yi buluşturmak istiyoruz.” dedi.

Franchise, markanın büyümesi ve tanınmasında en etkili yolların başında geliyor. Markanızın büyümesinde franchise vermenin nasıl katkıları oluyor? 
Frozen yogurt çok geniş bir hedef kitleye hitap eden bir ürün. Çocuklar, aileler, gençler, çalışanlar Sincerely Yogurt’un hedef kitlesinde yer  alıyor. Dolayısıyla Türkiye’nin genç nüfusunun, giderek artan sağlıklı beslenme alışkanlığı ile Sincerely Yogurt  şubeleşmesine pozitif yansıyacağını düşünüyoruz. Bu nedenle büyümemizi franchise üzerine kurguladık. Türkiye’nin dört bir yanında şubeleşerek bilinirliğimiz artırmak ve hem sağlıklı hem de lezzetli ürünlerimizle Türkiye’yi buluşturmak istiyoruz.  

Doğru yatırımcıyı bulmak için neler yapıyorsunuz?
Bizden franchise almak isteyenlerin dinamik, bu işi yapmak için tutkuları olmasını ve gerçekten bu alanda çalışmak istemelerini bekliyoruz.

Şube açılacak lokasyonun sizin için nasıl bir önemi var?
Sincerely Yogurt kiosk ve dükkân konsepti ile işlek caddeler, alışveriş merkezleri, havalimanları, sinemalar, spor merkezleri, plajlar, çocuk eğlence merkezleri ve üniversiteleri içeren geniş bir lokasyonı kapsıyor. En az 3 metre cepheli, 20-90 metrekare alanlarda kurulabiliyor. Eğlenceli, işlevsel, modern ve rahat tasarım imkânları ile franchise’ların yüksek verim alabilecekleri en uygun proje hayata geçiriliyor.  

Franchise şartlarınız neler? 
2019 sonuna kadar franchise bedellerimizi uygun tutarak daha fazla kişinin girişimci olmasına fırsat vermek istiyoruz. Franchise toplam yatırım maliyetimiz ortalama 150-200 bin TL arasında değişse de; mağazalarımızda kullanılan yoğurt makinelerinde iki yıla uzanan taksitlendirme imkânımızla söz konusu maliyet 80-100 bin TL oluyor. Ayrıca kadın girişimcileri desteklemek adına franchise giriş bedelinde sunduğumuz yüzde 20 indirim imkânı ile yatırım maliyetimizi daha da düşürüyoruz. 

Büyümenizi hızlandırmak ve marka bilinirliğinizi artırmak adına nasıl hedefleriniz var?
Franchise vererek büyümeyi planlıyoruz. Hedefimiz 2019 yılı sonuna kadar 15 şube açmak ve 10 yıl içerisinde Türkiye genelinde 100 noktaya ulaşmak. 7’den 70’e herkese hitap eden ürünlerimizle Türkiye genelinde her yerde kolaylıkla açılabilecek, yatırımı da operasyonu da son derece pratik bir yapımız var. Bu nedenle çok hızlı bir şekilde yayılacağımıza inanıyoruz.

GGG

Yukarı