Ana içeriğe atla

S

 

SAMPİ 30 YILLIK TECRÜBESİYLE LEZZETLERİNİ SUNUYOR

11.04.2019 - 16:54

SAMPİ YÖNETİM KURULU BAŞKAN VEKİLİ VE GENEL MÜDÜR ZİYA KOÇALAN: “BİZİ TERCİH EDEN FRANCHISE İŞ ORTAKLARIMIZA 30 YILLIK TECRÜBEYE SAHİP BİR FİRMA ORTAKLIĞI SUNUYORUZ.”

“ALIŞILAGELMİŞ BİR DAMAK TADIMIZ VAR”
Türkiye’nin en eski ve en bilinen pide zinciri olarak lezzet standardınızı nasıl koruyorsunuz? Çok şubeli bir marka olarak bu standardı korumak zor oluyor mu? 

Dediğiniz gibi 1989 yılından beri faaliyetini sürdüren bir markayız. Alışılagelmiş bir damak tadımız olduğunu düşünüyoruz. Çok şubeli markalarda standardı korumak her zaman zordur. Fakat biz, gerek ustalarımızın eğitimleri gerek kullanılan malzeme tedariği konusunda çok hassas davranıyoruz ve bu şekilde bu handikapı lehimize çevirebiliyoruz.  

Müşterilerin sizi tercih etme sebebi ne oluyor? Sizi farklı kılan nedir?
Müşteri sadakati konusunda çok tecrübeli bir şirketiz. Müşterilerin bizi tercih etme sebebi,  farklı zamanlarda aynı ürünü aynı lezzette sunabiliyor olmamızdır. Ayrıca bizi farklı kılan bir diğer özelliğimiz, ürünlerimizde kullandığımız hammaddelerin kalitesinin her zaman aynı olması ve kullanılan sebzelerin günlük ve taze olmasıdır. 

YATIRIMCILARA HER KONUDA DESTEK
Marka olarak franchise yöntemi ile hareket ederek yatırımcılara düzenli bir kazanç sistemi sunuyorsunuz. Bu şekilde büyümenin markanız açısından avantajları neler?
 
Bizi tercih eden franchise iş ortaklarımıza 30 yıllık tecrübeye sahip bir firma ortaklığı sunuyoruz. Müşterilerimizde sağlamış olduğumuz bu güven duygusu bayilerimiz için düzenli bir kazanç getirisine dönüşüyor. Ayrıca firma olarak ailemize katılan yatırımcılara her konuda destek olmak en büyük misyonumuz.  

Peki, 2019 yatırım planlarınızda neler var? Sampi zincirini büyütmeye devam edecek misiniz?
Ülkemizin son dönemlerde yaşadığı ekonomik zorluklara baktığımızda, tüm sektörlerin zorluk yaşadığı görülüyor. Bizim sektörde bu zorluklardan payını alıyor. Sampi olarak 2019 yılında mevcut cirolarımızı artıracak hamlelere yönelmek istiyoruz. Yatırım yapmanın bu kadar zorlaştığı bir dönemde bayilik vermek tabi ki zor ama yine de bayi sayımızı artırmak bir diğer hedeflerimiz arasında yer almaktadır.

n

Yukarı