Ana içeriğe atla

playpark

 

Paşafırını’nın 2023 hedefi 200 şube

07.03.2018 - 11:11

PAŞAFIRINI; 2023 YILSONUNA KADAR, 200 ŞUBEYE ULAŞMAYI HEDEFLİYOR.

“SEKTÖRDE DÜNYA NÜFUSUNUN YÜZDE 4’Ü ÇALIŞIYOR”

Bugün, Türkiye’de 30’u franchise olmak üzere toplam 33 şube, yurt dışında ise 2 şube ile lezzet tutkunlarını karşılayan Paşafırını’nın Yönetim Kurulu Üyesi Mansur Boran, hedeflerinin 2023 yılına kadar 200 şubeye ulaşmak olduğunu söyledi. Türkiye’de kafe-fırın sektöründe yaklaşık 20 adet markalı kurumsal hizmet veren şirket olduğunun altını çizen Boran, “Günümüz Türkiye’sinde kafe-fırın sektörü her geçen gün kendini yeniliyor. Mevcut firmalar da şubeleşmek için bayi arıyor. Bu bakış açısıyla yüksek kazanç vaat eden sektörümüz yeni yatırımcılarını bekliyor. Dolayısıyla dünyada da yaygın olan bu sektör için sadece ABD’de 650 milyar Euro’luk bir pazar hacmi olduğunu söylesek yanılmayız. Sektörde dünya nüfusunun yüzde 4’ü kadar çalışan olduğu öngörülüyor” dedi.

“YATIRIMCILAR, YATIRIM BEDELLERİNİ 24-36 AY ARASINDA ALABİLECEKLER”

Paşafırını için ortalama kurulum maliyetinin metrekare başına bin dolar olduğunu aktaran Boran, dükkanın fiziki şartlarına göre fiyatın değişebildiğinin altını çizdi. Sektörde yatırımının geri dönüşünün hızlı bir şekilde olduğunu belirten Boran, “Biz franchise yatırımcılarına yatırım bedellerini 24-36 ay arasında alabileceklerini söylüyoruz. Aynı zamanda işinin başında durabilecek, mağaza yönetecek sosyal ve bölgesini tanıyan girişimcilerle ilerlemek istiyoruz. Günümüzde şehir hayatında yoğun çalışma temposunu yaşayan insanların lezzetli, hızlı ulaşılabilir ve sağlıklı tatlara olan özlemi giderek artırıyor. Bu noktada Paşafırını, lezzetli tatlarını en hızlı şekilde tüketicilere ulaştırıyor. Bu bağlamda kafe-fırın sektörünün gelecekte çok daha rağbet görerek büyüyeceğini düşünüyoruz. Yatırım yapmak isteyenler için önü açık bir sektör olduğuna inanıyoruz. Bu noktada da bu alana yatırım yapmak isteyenler, mağaza lokasyonunu çok iyi araştırmalılar ve yatırım yapmak için çabuk karar vermemeliler.”
Paşafırını için franchise giriş bedelinin 30 bin dolar, yatırım maliyetimiz ise metrekare başına bin dolar olduğunu belirten Paşafırını Yönetim Kurulu Üyesi Mansur Boran, hedeflenen aylık cironun 180 bin-200 bin TL arası, reklam katkı payını ise bin 250 TL olduğunu açıkladı. Ayrıca markanın aylık royalty bedeli almadıklarını söyleyen Boran, mağaza kira bedelinin ise aylık ortalama 10 bin TL 40 bin TL arası olabileceğinin altını çizdi. 

playpark

Yukarı