Ana içeriğe atla

S

 

Operasyonel verimlilik 2017’de ön planda olacak

10.03.2017 - 10:07

“2017 yatırımdan daha çok bizler için karlılığı artırmaya yönelik bir yıl olacak” diyen Sarper Lahmacun Genel Müdürü Yunus Emre Sarper, “Zarar eden restoranlarımızı revize ederek veya kapatarak toplamdaki karlılığımızı artırmayı hedefliyoruz” dedi. 

“Yeme içme sektöründeki büyümenin devam edeceğini düşünerek bizler de yeni yatırımlara imza atıyor ve daha çok kendi müşteri kitlemize hitap eden AVM'ler ile beraber büyümek istiyoruz” açıklamasında bulunan Sarper Lahmacun Genel Müdürü Yunus Emre Sarper, “Bunun yanı sıra ticari koşulları göz önüne alarak;  ticari şartları ağır olmayan, perakendecilerine destek veren ve birbiri ile uyum içerisinde çalışan AVM'leri tercih ediyoruz” dedi ve sözlerine ekledi: “2017 yatırımlarımızda şu an için kesinleşen Sur Yapı’nın yapmış olduğu Marka AVM bulunuyor. Ayrıca İstanbul ve Bursa'daki diğer AVM projeleri ile de görüşmelerimiz devam ediyor. Bu yıl minimum 3 restoran daha açmayı hedefliyoruz.”

“2017 YATIRIMDAN ÇOK KARLILIĞA ÖNEM VERDİĞİMİZ BİR YIL OLACAK”
“2017 yatırımdan daha çok bizler için karlılığı artırmaya yönelik bir yıl olacak. Zarar eden restoranlarımızı revize ederek veya kapatarak toplamdaki karlılığımızı artırmayı hedefliyoruz” diyen Sarper, “Döviz bizleri direkt ve dolaylı olarak etkiliyor. Öncelikli olarak kira bedeli en önemli gider gurubumuzu oluşturuyor. Tüm kiralamalarımız döviz ile… Bunun yanı sıra yatırımda kullanılan malzemelerin çoğu da döviz ile olduğundan yatırım bedelimiz artıyor. Dövizin etkisini minimuma indirmek için Türk Lirası ile kira sözleşmesi yapmak gerekiyor, fakat o şu an için mümkün görünmüyor. Çünkü hiçbir yeni AVM TL sözleşme yapmıyor. Bizim bünyesinde bulunduğumuz bazı AVM’ler kur sabitlemesi yaparak bizlere destek oldu. Bizler de bundan sonraki süreçte kur dalgalanmalarında bizlere kur sabitleyerek destek çıkan AVM'ler ile çalışmaya devam edeceğiz” dedi.
Sarper sözlerine, “Büyüme sisteminde selfservis konseptimiz ile büyümeyi tercih ediyoruz. Lahmacun, pide, kebap ürün gamı ile 40-60 metrekare arası metrajlar bizlere yeterli oluyor” diyerek son verdi.

n

Yukarı