Ana içeriğe atla

playpark

 

MİSAFİRLERİMİZİN BEKLENTİLERİ ÖNCELİĞİMİZDİR

07.03.2018 - 11:54

Mekan değil, ürün konseptine öncelik vermiş bir marka olduklarını söyleyen Gönül Kahvesi Yönetim Kurulu Başkanı Yaman Yardımcı, “Yeni ürünlerin oluşturulmasında, misafirlerimizin beklentilerine öncelik veriyoruz. Bu sayede tercih edilebilirliğimiz artıyor” dedi.

Yeme içme sektöründe ürün ve hizmet farklarının (Yeni, özel yapım ya da farklı ülkelerden getirilen ürünler, yeni sunum şekilleri, hızlı servis, çözümcü elemanlar, konforlu ve temiz bir mekan… vb) markaya etkisi nedir? Satın almada ya da mekan tercihinde bu farklar ne denli önem arz ediyor?

Ürün ve hizmette; doğru kurgulanmış, kaliteye odaklanmış yapımız nedeniyle, titiz çalışmalar sonucu elde ettiğimiz standartlarımızı, tüm şubelerimizde uygulamak ve uygulatmak ilk önceliğimiz… Mekan değil, ürün konseptine öncelik vermiş bir marka olarak; tüm ürünlerimiz, çok titiz çalışmalar sonrasında misafirlerimize sunuluyor.

Peki, siz rakiplerinizden ayrışmak ve markanın tercih edilebilirliğini artırmak için ne gibi farklar yaratıyorsunuz? 

Ürünlerimizin katkısız olması ilk tercihimiz, mekan da ise; hijyen her zaman önceliğimizdir.
Gönül Kahvesi; kaliteye odaklı yapısı, akılcı tabanda kurulmuş sade işleyişi ve riskleri ilk baştan yok edilmiş sistemiyle bir farklılık yarattığı ve kendisini sürekli geliştirdiği için misafirleri tarafından da gönül rahatlığı ile tercih edilmektedir.

Müşteri memnuniyeti zamanla değişkenlik gösterebilir ya da kişiden kişiye değişebilir.  Memnuniyetin sürdürülebilir olması için yapmış olduğunuz çalışmalar ve dikkat ettiğiniz noktalar neler?

Yenilikçi, girişimci ve kaliteye odaklanmış yapımız ile Gönül Kahvesi’ni dünya markası yapmak ve Türk Kahvesi’ni ulusal ve uluslararası arenada kaliteli ve güvenilir marka olarak vazgeçilmezler zirvesine taşımak vizyon ve misyonuna sahip olduğumuz için; misafir memnuniyetinin sürdürülebilir olması önceliklerimiz arasındadır.
‘’Dünya’da Bir Gün Herkes Türk Kahvesi’ni Tadacak’’ sloganımızla emin adımlar ile ilerliyoruz.

İnovasyonun, yani yeni ürünlerin oluşturulmasının tüketicideki etkisi ne oluyor? Yeni ürünler satışları ya da tercihleri ne ölçüde etkiliyor?

Yeni ürünlerin oluşturulmasında, misafirlerimizin beklentilerine öncelik veriyoruz. Bu sayede tercih edilebilirliğimiz artıyor.
Gönül Kahvesi olarak özel formülleri bulunan özgün ürün gamımız, hizmet anlayışı ve mağaza konseptimiz ile sektöre yenilikçilik anlamında da öncülük ediyoruz.

playpark

Yukarı