Ana içeriğe atla

S

 

McDonald’s Türkiye Effie’de altını kaptı

14.05.2019 - 14:39

McDonald’s Türkiye, Reklamcılar Derneği, Reklamverenler Derneği ve Effie Worldwide Inc. işbirliğiyle düzenlenen, en etkili reklam ve pazarlama iletişimi kampanyalarının ödüllendirildiği Effie Türkiye’de turizm-eğlence-restoran kategorisinde “Daba Daba” kampanyası ile altın ödülün sahibi oldu.

McDonald’s Türkiye’nin karnını bol bol doyurup, az az ödemek isteyenler için hazırladığı Daba Daba Burger’e özel düzenlediği kampanya ile en etkili reklam ve pazarlama iletişimi kampanyalarının ödüllendirildiği Effie Türkiye’de turizm, eğlence, restoran kategorisinde altın ödülünü kazandı.

Pazarlama ve iletişim alanında dünyanın en zorlu ve itibarlı yarışması olarak kabul edilen Effie Türkiye Reklam Etkinliği Ödülleri’nde altın ödülün sahibi olmaktan çok mutlu olduklarını belirten McDonald’s Türkiye Pazarlama Direktörü Elif Göktaş,”15-30 yaş arası gençlerin ve genç yetişkinlerin en sevdiği markalar arasında yer alıyoruz. Bu nedenle onların ilgi alanları, beklentilerine uygun menüler hazırlıyoruz. Geçen yıl Daba Daba Burger’i öğrencilerin ‘10,95’e doymak istiyoruz’ iç görüsünden hareketle çıkardık ve “Dibi dibi öde daba daba doy” mottosuyla müşterilerimizle buluşturduk. Başarılı bir kampanya oldu, çok iyi sonuçlar aldık. Effie ödüllerinde aldığımız altın ödülü ile kampanyamızın başarısı tescillenmiş oldu” dedi.

n

Yukarı