Ana içeriğe atla

S

 

Little Caesars Türkiye Pazarlamada Dijitale Yatırım Yapıyor

13.05.2019 - 12:53

Pazarlamada dijitale yatırım yaparak teknolojik altyapılarını güçlendirdiklerini belirten Little Caesars Türkiye Genel Müdürü Banu Güney Arıduru, “Hedefimiz her evin kapısını çalmak, herkese lezzetlerimizi tattırmak.” dedi.

Yatırım yaparken dikkat ettiğiniz unsurlar neler? 
Müşterilerine doğal ürünlerle hazırlanan lezzetlerini en kaliteli şekilde sunmaya odaklanan bir marka olarak belli standartları göz ardı edemeyiz. Bu nedenle hem yatırımcılarımızı hem de hizmet sunacağımız lokasyonları özenle belirliyoruz. Detaylı saha çalışmaları sonrasında halkımızdan gelen talepleri de göz önünde bulundurarak yatırımlarımızı bu bakış açısıyla şekillendiriyoruz. Geçen yıl yatırımlarımızın merkezine teknolojiyi aldık. Kurumsal dijital alt yapıya odaklandığımız bir yıl oldu. Tüm dijital yatırımlarımız için 2 milyon TL’nin üzerinde bir harcama yaptık. Teknolojik altyapımızı güçlendirerek dijital dönüşümümüzü tamamladık. Ayrıca müşterilerimize daha iyi bir kullanıcı deneyimi yaşatmak adına web sitemizi ve aplikasyonumuzu da güçlü bir teknolojik altyapı ve modern bir tasarımla yeniledik. ROPNG’ye geçiş ile buluttan çalışmaya başladık. Data Mining – Müşteri Tekilleme ile datamızı temizledik. Tüm satış kanallarına entegrasyon ile hayatımızı kolaylaştırdık. Web ve mobil site yenileme ve kurulumlarını tamamladık.100 binden fazla müşterimize callback ile ulaştık. Pazarlamada dijitale ağırlık verdik ve pazarlama bütçemizin yüzde 60’ını dijital reklam yatırımları oluşturdu. Bu bakış açısı 2019’da da devam edecek.

Yurt içi yatırım planlarınız nedir? Hedefinizde hangi bölgeler var?  
2019 daha da iddialı olduğumuz bir sene. Bu yıla farklı bir konsept ile ‘merhaba’ dedik. Little Caesars’ın sevilen ikonu Sezar’ı kutudan çıkarttık. Ve “Yetiş Sezar” konseptiyle yıla başladık. Genç - yaşlı her yaş ve kesimden insanı sağlıklı, lezzetli ve ev yapımı kadar doğal bir pizzayla üstelik çok uygun fiyata buluşturmayı arzu ediyoruz. Hedefimiz her evin kapısını çalmak, herkese lezzetlerimizi tattırmak. İlk etapta şubelerimizin olduğu illerde İstanbul, Ankara ve Bursa’da şubeleşmeye ağırlık vereceğiz. Ancak diğer illerden gelen talepleri de değerlendiriyor olacağız. 

Bu yıl gerçekleştirdiğiniz franchise yatırımlarınızdan bahseder misiniz?  
Dünyanın en hızlı büyüyen franchise zincirlerinden biri olarak, hali hazırda 65’i İstanbul olmak üzere; 12 ilde toplam 91 şube ile faaliyetlerimizi sürdürüyoruz.  2019’da 15 yeni şube açmayı hedefliyoruz. Girişimcileri başvuru yaptıkları ilk andan itibaren lokasyon seçimi, eğitim, kiralama, dekorasyon, lojistik, insan kaynakları, satış-pazarlama, operasyon, bilgi-işlem, stok yönetimi, karlılık vb. konularda “tecrübeli” ve “bilgili” ekibimizle destekliyoruz. Hedefimiz lezzetlerimizi Türkiye’nin farklı noktalarına da ulaştırarak daha çok insana ulaşmak. 

Franchise yatırımlarınızın size nasıl etkisi oluyor?
91 şubemizin yüzde 76’sı franchise olarak hizmet veriyor. Yaklaşık 150 milyon TL olarak gerçekleşmesi planlanan toplam cironun, 110 milyon TL’si franchise şubeler tarafından yapılıyor olacak.  

1

n

Yukarı