Ana içeriğe atla

playpark

 

KAHVE Sokağı’ndan “Her Şehirde Bir Kahve Sokağı Konsepti”

26.06.2018 - 17:54

Hem konsept hem ürün olarak sürekli yenilik arayışı içerisinde olduklarını ifade eden Kahve Sokağı Genel Koordinatörü Emre İşlek, “Her Şehirde Bir Kahve Sokağı Konsepti” mottomuzla franchising vermeye hızla devam ediyoruz.” dedi. 

Markanızın gelişim sürecini kısaca anlatır mısınız?
Kahve Sokağı, 2014 yılının son çeyreğinde Denizli’de kurulmuş bir kahve zincir firmasıdır. İlk şubesini Denizli’nin Çamlık bölgesine verip, iki yıl içerisinde ülkemizin farklı şehirlerine de bayilik vererek şube sayısını 24’e çıkarmıştır. 2017 yılı itibariyle şirketin ortaklık yapısı değişerek Kahve Sokağı’nı  İzmir markası yaptık. Biz; Murat İşlek, Osman Budak ve Emre İşlek kahve sektörüne franchising sistemini ilk tanıtanlardan olarak Kahve Sokağı markasını daha da büyütmek adına İzmir Karabağlar’da merkez ofisimizi açarak şubeler vermeye başladık. 24 şube ile aldığımız Kahve Sokağı’nın şube sayısına, bir yıl içerisinde 9 şube daha ekleyerek büyümeye devam ediyoruz. Sözleşmesi imzalanan ve açılacak olan 3 şubemiz daha var. Yıl sonuna kadar yurt içi şube sayısını 50’ye çıkarmayı hedefliyoruz. Yurt dışı ile de görüşmelerimizi devam ettiriyoruz.

Peki, bu başarınızda en büyük etken ne oldu?
Biz hem konsept hem ürün olarak sürekli yenilik arayışı içerisindeyiz. Bu arayış bizi her zaman heyecanlandırmıştır . Oluşturduğumuz yeni konseptlerin ilgi görmesi, Ar-Ge merkezinde Kahve Sokağı misafirleri için özel geliştirilen ürünlerin beğenilmesi bu heyecanla birleşince başarılarımızın sonu gelmiyor.

Markanızın büyümesi ve gelişmesi adına neler yapıyorsunuz? 
Kahve Sokağı markası ile bayilik verip hedef şube sayısına ulaşarak büyümek kolay. Ama önemli olan doğru yerlerde, doğru dükkanlara franchising  vererek büyümek. Bizim de şirket olarak dikkat ettiğimiz en önemli nokta budur.  Yurtdışı ile yaptığımız görüşmeler olumlu sonuçlanınca bir Türk markası olan Kahve Sokağını gururla farklı ülkelere taşıyacağız. Kendi kavurduğumuz çekirdek kahvelerini yurtdışına taşıdığımız marka sayesinde tüm misafirlerin tatmasını hedefliyoruz. 

Franchise veriyorsanız bunun gelişiminizdeki payı nedir?
“Her Şehirde Bir Kahve Sokağı Konsepti” mottomuzla franchising vermeye hızla devam ediyoruz.  Bu sayede biz kendi merkezimizi ve verdiğimiz hizmetleri geliştirirken, franchising verdiğimiz yerlerde bayi sahipleri kendi yerlerini en iyi noktada işletmeye devam ediyor. Böylelikle hem merkez olarak kendimizi geliştiriyoruz hem açtığımız noktalar çok iyi hizmetler veriyor hem de Kahve Sokağı ailesi olarak büyüyor ve gelişiyoruz.

Gelecek dönem yatırım planlarınızdan bahseder misiniz? Hedeflerinizde neler var?
2018 yıl sonuna kadar şube hedefimiz doğru yerlerde ve doğru insanlarla 50 rakamına ulaşmak. Yeni yatırımcılarla bu rakama ulaşabilmek için 10 milyon TL’lik yatırım yapacağız. İzmir’de güzel noktalarda en az 10 şube açmakta gelecek dönem planlarımızın arasında.

playpark

Yukarı