Ana içeriğe atla

S

 

KAHVE DEPOSU YURT DIŞINA AÇILACAK

17.09.2019 - 18:01

FRANCHISE ADAYININ, YATIRIMCI VE YENİLİKÇİ OLMASININ ÖNEMİNİ VURGULAYAN KAHVE DEPOSU KOORDİNATÖRÜ TUBA KÖKEL, “KAHVE DEPOSU MARKASININ BÜYÜMESİNDE FRANCHISE’NİN ETKİSİ OLDUKÇA BÜYÜKTÜR.” DİYOR.

Kahve Deposu markası şu an kaç şube ile faaliyet gösteriyor? Şubelerinizi açarken sizin için en önemli kriterler ne oluyor?
İstanbul'da Avcılar, Alibeyköy-White Hill ve Başakşehir-Arterium AVC mağazalarımız yer alırken Türkiye’nin diğer illerinde de sevilen bir marka ve tat haline geldik. İstanbul'da başlayan mağazacılık serüvenimizi Çiftlik Caddesi-Samsun, Mardin-Midyat, Mardin-Merkez, Diyarbakır, Mersin, Gaziantep, Ordu-Merkez mağazaları takip etti. 2018 yılının başlarında Kahramanmaraş-Elbistan, Adıyaman-Gölbaşı, Şırnak-Silopi'de açtığımız 3 yeni şubemizi sizinle buluşturduk. 2018 sonlarında Adıyaman- Merkez şubemizi açtık. Hali hazırda franchise sistemi ile açılmış 14 adet mağazamız bulunmaktadır.

Franchise adayının yatırımcı, yenilikçi, vizyon sahibi olması ilk önceliklerimizdir. Markamızı ve marka değerimizi daha yukarılara taşıyabilmesi ise bir diğer önemli unsurdur.

Franchise sisteminin markanızın gelişiminde nasıl etkileri oldu? Büyümenizde ve sürdürülebilir olmanızda franchise sisteminin rolü nedir?
Bayilik sistemi ile açılmış işletme sahiplerinin başarı oranının, bayilik sistemi sahibi olmayan küçük işletmelerin oranından önemli ölçüde daha iyi olduğu araştırmalarla da kanıtlanmıştır. Bayilik sistemi ülke ekonomisi açısından önemli bir yer tutmakla birlikte başarı açısından da diğer iş seçeneklerine göre daha iyi bir şans sunmaktadır. Kahve Deposu markasının büyümesinde de franchise'nin etkisi oldukça büyüktür.

Müşteri sadakati için düzenlemiş olduğunuz kampanyalardan bahseder misiniz?
Günümüzde müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakati, pazarlama için büyük önem arz eder. Bu noktada müşteri memnuniyeti önemli bir rol oynar. Yani insanlar kendileriyle ilgilenildiğini hissettikleri şirketlere daha büyük bir bağlılık duyarlar. Bu konuda müşteriler ile olan ilişkileri geliştirmek, kişisel ilişkiler kurmak ve müşteri bağımlılığı programları oluşturmak gibi kampanyalarımız mevcuttur.

Müşterileriniz neden sizi tercih ediyor?
Kahve üreticisi firma olarak franchise mağazacılıkla beraber farklılığımız sektörde öne çıkmaktadır. Franchise adaylarımıza yaptığımız yönlendirmelerle beraber kendi üretimimiz olan kahve ve kahve türevlerini mağazalarımıza toptan fiyatıyla sunmaktayız.

Yakın dönem içerisinde hayata geçireceğiniz yatırım planlarınız neler? Yurt dışına ve dünyaya açılma hedefiniz var mı?
2018’de Kökel Kurukahve ve Kahve Deposu olarak toplam ciromuz 14 milyon TL’dir. 2019'da mevcut ciromuzu yüzde 20 artırmayı planlamaktayız. 2019'un ortalarına geldiğimizde ise hedeflerimizi tutturacağımızı görüyoruz. 2018 yılı Kahve Deposu’nun geleceği açısından yeni mağazaların açılması ve kalitesinin artırılması açısından oldukça verimli geçti, 2019 yılında ise mevcut şubelerimize yenilerini eklemek için çalışmalarımızı neredeyse tamamladık. Yeni şube tadilatlarımız devam etmektedir. Talepler doğrultusunda yurtdışında mağaza açmayı planlamaktayız.

GGG

Yukarı