Ana içeriğe atla

S

 

GÖÇMEN BÖREKÇİSİ’NDE HER ŞEY YÜZDE YÜZ EL YAPIMI

07.03.2019 - 12:06

GÖÇMEN BÖREKÇİSİ 72 ŞUBE İLE HİZMET VEREN VE ÜRÜNLERİ TAMAMEN EL YAPIMI OLAN BİR FİRMA. SAMİMİ BİR ŞEKİLDE MARKALARINI BÜYÜTMEYE ÇALIŞTIKLARINI SÖYLEYEN GÖÇMEN BÖREKÇİSİ GENEL MÜDÜRÜ TANJU TANER DÖNMEZ, “DİĞER BÖREKÇİLERİ KENDİMİZE RAKİP OLARAK GÖRMÜYORUZ, SEKTÖRÜN DAHA İYİ YERLERE GELMESİ İÇİN DİĞER MARKALARLA FİKİR BİRLİĞİ YAPMAYA ÇALIŞIYORUZ.” DİYOR.

Göçmen Börekçisi’nin franchise sistemi hakkında bilgi alabilir miyiz? Franchise şartlarınız neler?
Franchise giriş bedelimiz 50 bin TL. Standart bir mimarimiz var. Mağaza açmayı düşündüğümüz dükkanın ölçülerini alıp üç boyutlu çizimlerini gerçekleştiriyoruz, yatırımcıya hangi tedarikçilerle çalışması gerektiğini söylüyoruz. 2019 yılına kadar anahtar teslim proje yapıyorduk, artık işin o kısmından çıktık. Mimari kısımla ilgili zaman ve enerji harcamak istemiyoruz. Yatırımcının bakış açısı ve mağazanın lokasyonu bizim için en önemli kriterler. Açılış organizasyonunda etkinlik ve tanıtım desteği de veriyor; en az bir hafta yeni açılan franchise ekibine destek olarak eğitici ekibimizle yanlarında oluyoruz.  Dükkanın başında durabilecek, işine sahip çıkacak, markamızı benimseyecek yatırımcılar arıyoruz.

Yatırım maliyetiniz nedir? 
Yatırım maliyetlerimiz 200 bin TL ve 400 bin TL arasında değişiyor.

Kaç şube ile nerelerde hizmet veriyorsunuz? 
Şu an 72 şube ile hizmet veriyoruz. Kocaeli, İstanbul, Ankara, Antalya, Bolu, Karabük, Denizli, Aydın, Tekirdağ, Sakarya, Çankırı Bursa, İzmir gibi birçok ilde şubelerimiz mevcut. Son olarak Zonguldak, Eskişehir, Düzce ve Kıbrıs açılışlarımızı gerçekleştirdik.

Göçmen Börekçisi’nin en büyük özelliği nedir? 
Göçmen Börekçisi’nin en büyük özelliği her şeyden önce ürünlerimizin tamamen el yapımı olması. Sektörde el yapımı ürün yapan, en fazla personel çalıştıran ve tonajlı üretim yapan firmayız. 2015 yılından bu yana Kocaeli Körfezde 6 bin metrekare üzerinde 4 bin metre kare kapalı alanı olan fabrikamızda üretim yapıyoruz. Yeniliklere açık bir firmayız. Kendimizi geliştirmek için elimizden geleni yapıyoruz. Diğer börekçileri kendimize rakip olarak görmüyoruz, sektörün daha iyi yerlere gelmesi için diğer markalarla fikir birliği yapmaya çalışıyoruz. Samimi bir şekilde markamızı büyütmeye çalışıyoruz. Bu da iş yapış şeklimize yansıyor. Bu şekilde yatırımcıya daha sıcak geliyoruz.

2019 yılına yönelik hedeflerinizden bahseder misiniz? 
2019 yılında ürün geliştirme, maliyet muhasebesi ve operasyonel iyileştirmeler ana konu başlıklarımız olacak. 2019’un zor bir yıl olacağını düşünüyoruz. Birçok marka kepenk indirebilir. Biz de ayakta kalan, kendini güçlendiren ve yoluna sağlıklı devam eden firmalardan olmak istiyoruz. Yeni mağaza açma hedefimiz geçtiğimiz yıllar kadar fazla olmayacak. Amacımız halihazırdaki mağazaları muhafaza etmek ve 2019’da 5-10 arasında yeni franchise açmak olacak. Geçtiğimiz yılda 24 yeni franchise zincirimize katılmıştı.

n

Yukarı