Ana içeriğe atla

ds

 

“FRANCHISE SİSTEMİ, MARKAMIZI BÜYÜTME KONUSUNDA BİZİ DESTEKLİYOR”

10.04.2018 - 16:48

TÜRKİYE’DE AÇILAN İLK KAHVE EVİ KONSEPTİ OLMA ÖZELLİĞİ TAŞIYAN İLK ŞUBELERİYLE BİRLİKTE, FRANCHISE SİSTEMİNE BAŞLADIKLARINI SÖYLEYEN KOCATEPE KAHVE EVİ YÖNETİM KURULU ÜYESİ VE MARKA ORTAĞI ÖZCAN GÖKALP, FRANCHISE SİSTEMİ SAYESİNDE; MARKALARININ PRESTİJİNİ, İŞİ TUTKUYLA YAPACAK YATIRIMCILARLA BULUŞTURABİLDİKLERİNİ İFADE ETTİ. 

FRANCHISE SİSTEMİ MARKA BÜYÜMESİNİ DESTEKLİYOR
1996 yılında Türkiye’de açılan ilk kahve evi konsepti olma özelliği taşıyan ilk şubeleriyle birlikte, franchise sistemine başladıklarını söyleyen Kocatepe                  Kahve Evi Yönetim Kurulu Üyesi ve Marka Ortağı Özcan Gökalp, “ 2011 yılı itibariyle markanın devralınmasıyla beraber, markamızın girdiği gelişim süreci yine franchise sistemiyle devam etti” dedi. Markalarının imajını ve gücünü doğru temsil edebileceğini düşündükleri, farklı bölgelerdeki yatırımcıların enerjilerine ve işletme yeteneklerine güvenerek; markalarını, konumlandırmak istedikleri bölgeyi en iyi tanıyan kişilere emanet ettiklerini belirten Gökalp, franchise sistemi sayesinde; markalarının prestijini, işi tutkuyla yapacak yatırımcılarla buluşturabildiklerini ifade etti.  Gökalp, “Aslında bu yapı ile işimize ve markamıza sahip çıkacak bir aile yapısıyla birlikte bir ortaklık sistemi kurmuş oluyoruz. Bu yüzden, franchise sisteminin markamızı büyütme konusunda bizi destekler nitelikte olduğunu düşünüyoruz” dedi. 

İŞLETMENİN LOKASYON SEÇİMİ ÖNEMLİ
Gökalp, franchise koşullarında dikkat ettikleri kriterler hakkında bilgi vererek, “Kurulum aşamasında, işletmenin lokasyon seçimi ve diğer ön görülerimiz olumlu olduğu takdirde; minimum 100 metrekare kapalı, 150 metrekare de açık bir alan olmasını istiyoruz. Bu bağlamda, yaklaşık metrekare maliyetlerinin anahtar teslim fiyatı 800 dolar civarında tutuyor. Bu fiyatın içinde, gıda ürünleri hariç; mutfak, bar ve salon grubunda bulunan makine ekipmanları da dahil olmak üzere, işletmenin ihtiyaç duyduğu her detay mevcut…” diye konuştu.

HİZMET ANLAYIŞI MÜŞTERİNİN MUTLULUĞU ÜZERİNE KURULU 
Konuklarının, tüm şubelerinde aynı menü ve aynı hizmet kalitesi ile karşılandığına değinen Gökalp,  “Bazen lokasyona bağlı birkaç özel ürün değişikliği olabiliyor. Hizmet anlayışımız, kurulduğumuz ilk günden bu yana müşterilerimizin mutluluğu üzerine kurulu; bu her şubemizde aynı…” ifadelerinde bulundu. 

“ULUSLARARASI ARENADA SEKTÖR TEMSİLCİSİ OLMAYI HEDEFLİYORUZ”
Anadolu’nun 17 ilinde yer alan 40 tane şubeleri bulunduğunu söyleyen Gökalp, “İlerleyen dönemlerde; ülkemizdeki kahve bilinci ve tüketiminin artmasına büyük katkılar vermiş, ülkenin her bölgesindeki kahve zincirleri ile güçlü franchise altyapısına sahip ve uluslararası arenada oyuncu haline gelmiş sektör temsilcileri olmayı hedefliyoruz. Tüm bunların yanında, bir master franchise sistemi ile markamızı İstanbul, Avrupa ve Orta Doğu’daki konuklarımızla da tanıştıracağımızın müjdesini vermek isteriz” diyerek sözlerine son verdi. 

ds

Yukarı