Ana içeriğe atla

playpark

 

En önemli referans; müşterilerin geri bildirimleri / The most important reference; feedbacks from customers

15.11.2016 - 15:22

Kahve Kutusu Yönetim Kurulu Başkanı Emin Volaka: “Yeni nesil mekan konseptlerinin en önemli kriteri kalite, şıklık ve rahatlığı aynı anda müşteriye sunabilmek” dedi. 

Emin Volaka, Chairman of Kahve Kutusu: “The most important criterion of the new generation of space concepts is the ability to offer quality, elegance and comfort to the customers at the same time.”

“Kahve Kutusu olarak müşteri memnuniyetini en üst düzeyde sağlamak ve müşteri bağımlılığı yaratmak temel stratejimiz…” açıklamasında bulunan Kahve Kutusu Yönetim Kurulu Başkanı Emin Volaka, “Bunu gerçekleştirmek için en önemli referansımız yine müşterilerimizden aldığımız geri bildirimler. Müşterilerimizin istek ve beğenilerinden yola çıkarak, aynı zamanda piyasadaki yenilikleri de yakından takip ederek menü ve konseptimizi bu doğrultuda sürekli olarak yeniliyoruz” dedi.

KONSEPT VE ÜRÜN KALİTESİNDE FARKLILIK ÖNEMLİ !
Şu an kafe sektöründeki mevcut kahve firmalarının çoğunun konseptinin birbirine benzediğini dile getiren Volaka, “Müşteri bağlılığı yaratmak ve kalıcı olabilmek için bizce en önemli kriter gerek konsept gerekse ürün kalitesi ile farklı, kendine özgün bir tarz yaratabilmek. Bunu gerçekleştirebilmek için piyasayı ve yenilikleri yakından takip etmeli, müşterilerinize farklı ürün ve lezzetler sunabilmek için dinamik olmalı ve kendinizi sürekli yenilemelisiniz. Müşterilerinizin beklentisi ile kendi konseptinizi ortak bir noktada buluşturmayı başardığınızda kendi müşteri kitlenizi yaratmış oluyorsunuz” dedi ve sözlerine, “Yeni nesil mekan konseptlerinin en önemli kriteri kalite, şıklık ve rahatlığı aynı anda müşteriye sunabilmek ve 7’den 70’e geniş bir kitleye hitap ederken, her müşteriye kendisini özel hissettirecek special, kişiye özgün hizmet verebilmektir” diyerek devam etti. 

BAŞARI İÇİN HEDEF KİTLE, DOĞRU LOKASYON VE KONSEPTLE BULUŞTURULMALI
“Yeni bir mekan açarken öncelikle doğru lokasyon ve hitap edeceğiniz hedef kitleyi belirlemek çok önemli…” ifadesinde bulunan Volaka, “Doğru lokasyon ve doğru konsept ile hedef kitleyi buluşturdunuz noktada başarılı oluyorsunuz. Tabii kaliteden ödün vermemek personelinizi doğru seçmek ve eğitmek de çok önemli. Kahve kutusu olarak bayilik verirken de bayilerimizin karlı ve başarılı olması adına lokasyon, mekan, personel seçiminde ve personellerin eğitiminde çok titiz davranıyor, her türlü desteği veriyoruz” dedi. 

 

Emin Volaka, Chairman of Kahve Kutusu, who stated  that “ As  Kahve Kutusu, our  basic strategy is  to provide  customer satisfaction at the highest level  and  create customer dependency...” added :” Our most important reference for achieving this is the feedback we receive from our customers. We are constantly renewing our menu and concept in this direction by following the wishes and likings of our customers and closely following the innovations in the market at the same time”

DIFFERENCE IN CONCEPT AND PRODUCT QUALITY IS IMPORTANT!
Mr.Volaka who expressed that the concepts of the majority of coffee companies were the cafe sector are similar to each other at the present said:”We believe that, in order to create customer loyalty and be permanent in the market, the most important criterion   is to be able to create a unique style with both concept and quality of product. In order to be able to do this, you must closely follow the market and innovations, be dynamic to offer different products and tastes for your customers, and constantly renew yourself. When you are able to meet your customer’s expectation and your own concept in a common point, you will create your own customer mass.” and continued: “ The most important criterion of the new generation of space concepts is the ability to present quality, elegance and comfort to customers at the same time, and provide tailor-made service to each customer to make him feel special while providing service to all age group.

FOR SUCCESS, THE TARGET GROUP MUST BE PROVİDED   WİTH THE ACCURATE CONCEPT AT THE RIGHT LOCATION
Mr.Volaka, who stated:”When opening a new place, it is very important to determine the target group you will address and the right location and...” said: “You will succeed when you provide the target group with the right concept at the right location. Of course, it is also important not to sacrifice quality and choose and educate your staff correctly. As Kahve Kutusu,  while we  give dealership, we are very strict in the selection of location, venue, personnel  and personnel training,  and provide  every  kind of support to  our dealers  in order to  enable them to be  profitable and successful.”
 

playpark

Yukarı