Ana içeriğe atla

playpark

 

Dünyanın en değerli 8’inci markası: McDonald’s

01.06.2018 - 11:43

“Brandz Top 100 Global Markalar 2018” sonuçlarına göre McDonald’s dünyanın en değerli 8’inci markası oldu. 

100’ün üzerinde ülkede 37 bin restoranı ile dünyanın en büyük hızlı servis restoran zinciri olan McDonald’s, Brandz’nin “Top Global Markalar” listesinde bu sene iki basamak yükselerek 8’inci sıraya yerleşti.

Tümü teknoloji şirketlerinden oluşan bir listede tek yiyecek-içecek markasının McDonald’s olmasının sebebi, markanın müşteri odaklı yaklaşımı ve teknolojiyi de çok yakından takip edip hızlıca uygulamaya alabilmek kapasitesi olarak gösteriliyor.

McDonald’s’ın bu global yaklaşımını Türkiye’de de hayata geçirdiklerini dile getiren Uçanlar sözlerine şöyle devam etti: “Müşteri beklentilerini ve taleplerini sürekli olarak izlememiz ve buna göre ürün ve hizmetlerde yeniliklere gitmemiz sayesinde başarılıyız. En kaliteli ürünü, en uygun fiyata, en iyi hizmetle sunuyoruz. İşimizin keyifli ve lezzetli anlar sunmak olduğu bilinciyle çalışıyoruz. Bunun için de sürekli müşterilerimizi dinliyoruz. Bu yaklaşımımızın bir sonucu olarak geçen yıl müşteri sayısı artışında 119 ülke arasında birinci olduk. ”

5 ayda 12 ödül

McDonald’s’ın gerek dünyada gerekse Türkiye’de gösterdiği performans, ödülleri de beraberinde getirdi. McDonald’s Türkiye 2018 yılının ilk 5 ayında toplamda 12 önemli ödülün sahibi oldu.

2017 performansıyla McDonald’s’ın dünya çapında faaliyet gösterdiği 119 ülkeyi kapsayan değerlendirmesine göre küreselde ‘en hızlı büyüyen ülke’ Türkiye oldu. McDonald’s Türkiye global sistem içerisinde çok önemli bir performans ödülü olan “Circle of Excellence”ın sahibi oldu.

Marka ayrıca; “Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markalar”ın ödüllendi­rildiği A.L.F.A. Awards’da Yiyecek-İçecek kategorisinde yılın markası; Campaign Türkiye tarafından bu sene ilk defa düzenlenen “Brand of The Year” ödüllerinde “Hizmet, Yiyecek-İçecek” kategorisinde yine yılın markası ve dijital pazarlamada yaratıcı çalışmaların üretilmesi ve marka performansının geliştirilmesi amacıyla düzenlenen Uluslararası MIXX – Marketing and Interactive Excellence Awards’da “Gamer Menü” kampanyası ile 2 Gümüş ve 1 Bronz ödülün sahibi oldu. “Gamer Menü” kampanyası, Social Media Awards Turkey 2018’de de Jüri Özel Ödülü’ne layık görüldü. McDonalds Türkiye’nin internet sitesi de interaktif medya endüstrisinin en prestijli ödülleri arasında yer alan Horizon Interactive Awards’da Gümüş ödülün sahibi oldu. “McDonald’s Üşüyen Elleri Isıtıyor” kampanyası ise Açıkhava Reklamcıları Vakfı ARVAK tarafından düzenlenen A Awards 2018’de toplam 4 ödülün sahibi oldu.

playpark

Yukarı