Ana içeriğe atla

S

 

DOMİNO’S TÜRKİYE FAST-FOOD PAZARINDA LİDERLİĞİ HEDEFLİYOR

09.03.2020 - 17:27

Dünyanın ve Türkiye’nin en sevilen pizza markalarından Domino’s Pizza, artık yalnızca “Domino’s” adını alarak pizza segmentinin ötesine geçiyor ve fast-food pazarında liderliği hedefliyor.

İzlediği nokta atışı pazarlama stratejisiyle 2019 yılında önemli bir dönüşüm yaşayan Domino’s, 2020 yılında fiyat ve ulaşılabilirliğiyle Türkiye fast-food pazarında liderliği hedefliyor. Pizza satan evlere servis markası kimliğini genişleterek “Domino’s Sofrası” konseptini yaratan ve Ekmek Arası ve Dürümos gibi yepyeni lezzetler sunarak tüketicilere mükellef bir fast-food sofrası kuran marka, kurumsal kimliğini de yeniledi. 
KENDİYLE REKABETLE YÜZDE 25 BÜYÜDÜ
Domino’s, efsane pizzalarının yanında, yenilikçi ürünlerini ilk kez 2018 yılında geliştirmiş ve sandviç konseptine sınıf atlatan ürünü “Domino’s Ekmek Arası”nı pazara sürmüştü. Bu vizyonunu 2019 yılında pazara sunduğu Dürümos ve Ekmek Arası’nın yeni çeşitleri ile geliştiren Domino’s, amiral gemisi olan pizzanın yanında yarattığı yepyeni ürünlerle 2019’da büyümesini artırdı. 2019’da gelirlerinin yüzde 8’ini Dürümos’tan elde eden marka, yeni ürünlerinin etkisiyle yılın son çeyreğinde yüzde 25’lik büyüme gerçekleştirdi.Domino’s’un izlediği yeni strateji, 2019 yılı başarıları ve 2020 hedeflerine ilişkin olarak konuşan DP Eurasia Group CEO’su Aslan Saranga, “Her zaman olduğu gibi kendi kendimizle rekabet ederek, müşterilerimiz tarafından çok sevilen lezzetlerimize yenilerini katarak rakiplerimizden ayrıştık. 2019 yılında da bu yenilikçi stratejimizin meyvelerini toplamaya başladık. 2020 itibariyle hedefimiz Türkiye fast-food pazarının lideri olmak.” dedi.  
 

GGG

Yukarı