Ana içeriğe atla

 

AVM

Doğru noktada doğru yatırımlar yapılmalı

10.04.2018 - 16:42

Mado Genel Koordinatörü Mehmet Yılmazoğlu, Mado’nun bugün geldiği noktaya franchise vererek ulaştığını ifade etti.

BUGÜN GELİNEN NOKTA FRANCHISE SAYESİNDE…
Mado’nun bugün geldiği noktada en önemli etkenin franchise vermek olduğunu söyleyen Mado Genel Koordinatörü Mehmet Yılmazoğlu, “Akabinde doğru franchise yönetimi, doğru noktada doğru yatırımlar, geniş ve leziz ürün yelpazesi, kendini mimari, operasyon, ürün geliştirme ve benzeri konularda sürekli kendini yeniliyor olmak diğer etken unsurlar olmuştur” dedi.

DOĞRU NOKTAYI DOĞRU YATIRIM İLE BULUŞTURMAK GEREK
Franchise verirken dikkat ettikleri unsurlar hakkında konuşan Yılmazoğlu, “Doğru noktayı doğru yatırım ile buluşturmak başlıca koşul, bunun dışında tercihen işletmecinin işin başında durması ve yeterli mali olanakları sağlaması dikkat ettiğimiz noktalar oluyor” diye ifade etti.

“STANDARTLARI KORUMAYA ÇALIŞIYORUZ”
Franchise vermiş oldukları şubelerde ürün farkı olmadığını ancak zaman zaman hizmet farklılığı olabildiğini belirten Yılmazoğlu, düzenli operasyonel ziyaretler ile bu standardı korumaya çalıştıklarını söyledi.

HEDEF TAM ANLAMIYLA BİR DÜNYA MARKASI OLMAK
Güncel franchise sayılarının yurt içinde 320, yurt dışında 47 olduğunu söyleyen Yılmazoğlu, gelecek dönem en önemli hedeflerinin Mado’yu tam anlamıyla bir dünya markası yapmak olduğunu belirtti.

ASDAS

Yukarı