Ana içeriğe atla

playpark

 

DOĞRU İŞLEYEN SİSTEM BAŞARIYI GETİRİYOR

26.06.2018 - 18:08

KOCATEPE KAHVE EVİ YÖNETİM KURULU ÜYESİ VE MARKA ORTAĞI HÜSEYİN GAZİ TORAMAN: “TÜRKİYE’NİN NERESİNE GİDERSENİZ GİDİN; AYNI GÜLER YÜZLÜ HİZMETİ ALIP, AYNI LEZZETLERİ TATMANIZIN SIRRINI İÇERİDE İŞLEYEN DOĞRU SİSTEMİMİZE BORÇLUYUZ. BİZİM İÇİN GERÇEK BAŞARI, BUNU BAŞARMIŞ OLMAK…”

Markanızın gelişim sürecini kısaca anlatır mısınız?
Bizim marka hikayemiz, 1919 yılında kuru kahveci olarak Bayan Maruşya ile başladı. 1929 yılında Burhanettin Koçer ve 1949 yılında Nurettin Tunçay ile gelişimimizi sürdürerek 1987 yılında şirketleştik. 1996 yılından beri de şu an sizlerin bildiği Kocatepe Kahve Evi konseptiyle konuklarımızla buluşuyoruz. Bu arada da 2011 yılında Kocatepe Kahve markasının aşığı bir grup yatırımcı olarak, Kocatepe Kahve Evi konseptini ve markayı daha da yükseklere taşımak amacıyla devraldık. Büyüyen ve gelişen Kocatepe Kahve Evi yapısına katkılarını eklemek amacıyla, 2016 yılında ortaklık yapımıza katılan 3 yeni yatırımcıyla birlikte markamızın büyüme süreci de devam etti.

Peki, bu başarınızda en büyük etken ne oldu?
Doğru işleyen bir sistemin her zaman başarı getireceğine inanıyoruz. Bu sebeple; yatırımcı seçimlerimizi, lokasyon seçimlerimizi, konuklarımıza sunacağımız lezzetlerin seçimlerini her zaman aynı hassasiyetle ve Kocatepe Kahve Evi’nin oturmuş sistemi ile gerçekleştiriyoruz. Marka için her alanda belirlediğimiz standartlara riayet ederek, bir gelişim planı hazırlıyoruz. Türkiye’nin neresine giderseniz gidin; aynı güler yüzlü hizmeti alıp, aynı lezzetleri tatmanızın sırrını içeride işleyen doğru sistemimize borçluyuz. Bizim için gerçek başarı, bunu başarmış olmak…  

Markanızın büyümesi ve gelişmesi adına neler yapıyorsunuz? 
Kocatepe Kahve Evi markasının konuklarının rahatlıkla vakit geçirebilecekleri, sevdikleri lezzetleri bulabilecekleri ve her şeyden önemlisi kendilerini iyi hissedebilecekleri bir konsept oluşturmak için alanında uzman kadromuzla birlikte çalışıyoruz. Her daim çağa ayak uyduran ve yenilikleri takip eden bir marka olmaya çalışıyoruz. Sürekli gelişime açık olmamız da bizim gelişmemizi sağlayan en önemli faktörlerden bir tanesi…

Franchise veriyorsanız bunun gelişiminizdeki payı nedir?
1996 yılında Türkiye’de açılan ilk kahve evi konsepti olma özelliği taşıyan ilk şubemizle birlikte, franchise sistemimiz başlamıştı. Markamızın imajını ve gücünü doğru temsil edebileceğini düşündüğümüz, farklı bölgelerdeki yatırımcılarımızın enerjilerine ve işletme yeteneklerine güvenerek; markamızı konumlandırmak istediğimiz bölgeyi en iyi tanıyan kişilere emanet ediyoruz. Franchise sistemi sayesinde; markamızın prestijini, bu işi tutkuyla yapacak yatırımcılarla buluşturabiliyoruz. Aslında bu yapı ile; işimize ve markamıza sahip çıkacak bir aile yapısıyla birlikte bir ortaklık sistemi kurmuş oluyoruz. 

Gelecek dönem yatırım planlarınızdan bahseder misiniz? Hedeflerinizde neler var?
Anadolu’nun tam 17 ilinde yer alan 40 tane şubemizde, konuklarımızla buluşuyoruz. İlerleyen dönemlerde; ülkemizdeki kahve bilinci ve tüketiminin artmasına büyük katkılar vermiş, ülkenin her bölgesindeki kahve zincirleri ile güçlü franchise altyapısına sahip ve uluslararası arenada oyuncu haline gelmiş sektör temsilcileri olmayı hedefliyoruz. Tüm bunların yanında, bir master franchise sistemi ile markamızı İstanbul, Avrupa ve Orta Doğu’daki konuklarımızla da buluşturmak gibi bir düşüncemiz var.

playpark

Yukarı