Ana içeriğe atla

S

 

C’VİZ korner ve kiosk projelere ağırlık verecek

10.10.2019 - 11:44

C’VİZ olarak ticari bakış açılarının diğer firmalardan farklı olduğuna vurgu yapan ve franchise şartlarından bahseden C’VİZ Firma Sahibi Didem Şenceol, “Her yerde şubemiz olsun, çok yatırımcı bulalım düşüncesinde değiliz. Bu sebeple seçici davranıyoruz.” dedi.
 

C’VİZ markasının serüveninden bahseder misiniz?  
C’VİZ markası, serüvenine 2008 yılında, alanında uzman ekip ve en yüksek üretim standartlarına sahip fabrikasıyla başladı. 11 yılda gerek ürün kalitesi gerek hizmet kalitesiyle Ankara’da bilinirliğini artırarak 4 şube açtı.

Müşterilerinize ne tür ürünler sunuyorsunuz?  Menüleriniz hakkında bilgi verir misiniz? 
C’VİZ markası aslında bünyesinde 3 farklı konsept barındırıyor. Bunlardan ilki büyük metrekarelerde Cafe-Bistro (geniş bir mutfak menüsüne sahip -dondurma-tatlı-pasta-içecek çeşitleri), ikincisi 20-25 metrekarelerde korner (ağırlık dondurma - baklava-  sandviç - pasta -mayalı ürünler ve içecek çeşitlerine sahip menü), üçüncüsü ise 12 metrekarelik orijinal ceviz şeklinde kiosk (dondurma-sınırlı çeşit tatlı-mayalı ürünler-sandviç- içecek menüsü ile) konseptleridir.

C’VİZ Gelato nasıl bir oluşum? 
C’VİZ Gelato kısa sürede misafirlerimizin beğenisini kazanmış ve dondurma kültürünün tüm seneye yayılan bir damak tadı olmasını sağlamıştır. Bu tat ile ünlü İtalyan dondurmasının sektörde yarattığı yeniliklerin özgün fikirlerimizle birleşmesi sonucu üretilen 40 çeşit dondurmamızı  misafirlerin  beğenisine sunuyoruz.

Franchise sistemiyle ilerliyorsunuz. Franchise sisteminizi anlatır mısınız? 
C’VİZ olarak ticari bakış açımız diğer firmalardan biraz farklı. Şöyle ki biz her yerde şubemiz olsun, çok yatırımcı bulalım düşüncesinde değiliz. Bu sebeple seçici davranıyoruz. Bayilik vermeden önce her 3 konseptimiz için uzman ekibimiz önce C’VİZ ailesine girmeyi düşünen yatırımcılar ile çok detaylı görüşmeler yapar. Bu görüşmelerde tüm riskler ve kırılım noktaları yatırımcılar ile paylaşılır. İşinde uzman arkadaşlarımız saha analizleri yapar, sonrasında yatırım maliyetlerini masaya yatırır. Bu çalışmalar sonunda gerek marka gerek yatırımcıya ortak fayda sağlamayan bir durum olursa yola devam edilmez. Eğer uygun şartlar oluşursa da yatırımcıya anahtar teslim iş yapılır. Bir yandan işletmenin açılış işleri devam ederken diğer yandan başta yatırımcı olmak üzere tüm ekip eğitime alınır. Yatırımcılara işletme eğitimleri, kar zarar tabloları, personel yönetimi, gıda güvenliği, beden dili ve doğru iletişim gibi konularda uzmanlarımız eğitimler verirler. Açılış öncesinde de çalışacak personele eğitimler verilir. Şube açılışında ekiplerimiz yatırımcıların hep yanındadır. Sonrasında da periyodik olarak eğitimler ve denetimler ile işletmeye destek vermeye devam ederiz.

2020 yılına yönelik yeni açılış ve yatırım planlarınız nelerdir?
2020 ve 2021 yılları için ülkemizin ve dünyanın içinde bulunduğu ekonomik durumlara baktığımızda düşük yatırım ve düşük işletme maliyeti ile ideal karı elde edebileceğimiz korner ve kiosk projelerimize ağırlık vereceğiz. Bunun yanında bu yıl Balkanlarda Montenegro’da açtığımız imalat merkezimiz için satış noktaları oluşturacağız. Böylece yurt dışına yatırım yapmak isteyen yatırımcılarımıza fırsat sunmuş olacağız.

GGG

Yukarı