Ana içeriğe atla

playpark

 

COOKSHOP KALİTEDEN ÖDÜN VERMİYOR

26.06.2018 - 18:10

Başarılarındaki en büyük etkenin kaliteden ödün vermemek olduğunu ifade eden COOKSHOP Yönetim Kurulu Başkanı Ayşe KAZANCI, menülerini sürekli güncelleyerek lezzeti daha da yenileme çabasında olduklarını söyledi.

Markanızın gelişim sürecini kısaca anlatır mısınız?
Hayalimizde olan bir işti. Gelen bir teklifi değerlendirerek 2008 yılında ilk şubemizi Nişantaşı’nda bir AVM’de açtık. Bundan sonra Ataşehir, Ankara, Bodrum ve diğerleri sırayla geldi.

YEMEK KALİTESİ BAŞARIYI SAĞLADI
Peki, bu başarınızda en büyük etken ne oldu?

En büyük etken yemek kalitemiz. Bundan hiç ödün vermedik. Misafirin kendini evinde hissedebileceği bir tasarım yarattık. Bunu da mimarımız Engin Özmen ile başardık. Her açılan şubeye gerek menü gerek dekorasyon anlamında bir şeyler katarak devam ettik. Her şube bize daha iyi ne yapabilirizi gösterdi.

Markanızın büyümesi ve gelişmesi adına neler yapıyorsunuz? 
Bahsettiğim gibi menülerimizi daha sık güncelliyoruz. Yeni lezzetler ekliyoruz. Sürekli bir araştırma içerisindeyiz.

Franchise veriyorsanız bunun gelişiminizdeki payı nedir?
Yurt dışında iki tane franchise şubemiz var. Türkiye içinde şimdilik franchise vermeyi düşünmüyoruz. İlerleyen yıllarda belki olabilir.

HEDEF BÜYÜK ŞEHİRLERDE OLMAK
Gelecek dönem yatırım planlarınızdan bahseder misiniz? Hedeflerinizde neler var?

Tabii ki zincirimizi daha da büyütmek, lezzeti daha da yenilemek çabası içerisindeyiz. Ama bazı ürünlerden vazgeçmiyoruz. Bu anlamda misafirimizin görüşleri de bizim için çok değerli. Mesela bizimle özdeşlemiş, patentini de 2008 yılında aldığımız “Magnolia Pudding” vazgeçilmezlerimiz arasında. Yine de sürekli yeni reçeteler deneyip menümüze ilave ediyoruz. Hedefimiz tüm büyük şehirlerde olabilmek. En kısa zamanda İzmir planlarımızda var.

playpark

Yukarı