Ana içeriğe atla

S

 

CHOCOLATE DREAM GERÇEK ÇİKOLATA LEZZETİ SUNUYOR

07.03.2019 - 12:03

MÜŞTERİLERİN TERCİHİNE GÖRE DÜNYANIN EN KALİTELİ BELÇİKA VE TÜRK ÇİKOLATALARINI KULLANDIKLARINI SÖYLEYEN CHOCOLATE DREAM FİRMA SAHİBİ ONUR YILMAZ, “HEDEFİMİZ DÜNYANIN VE TÜRKİYE’NİN EN İYİ NOKTALARINDA EN KALİTELİ ÇİKOLATALARI TATTIRMAKTIR.” DEDİ.

Chocolate Dream hakkında bilgi alabilir miyiz? 
2008 yılında gerçek çikolata lezzetini, eşsiz güzellikteki meyvelerle birlikte müşterilerin beğenisine sunduk. Firmamız müşterilerin tercihine göre dünyanın en kaliteli Belçika ve Türk çikolatalarını kullanıyor. Konseptimiz ilk olarak AVM’lerde standlarda hizmet vermeye başladı. Daha sonrasın da Chocolate Dream Concept olarak içerisinde waffle, kahve, dondurma ve isteğe göre sandviç çeşitlerini barındıran dükkan konseptiyle hizmet vermeye devam ediyor.

Ürün segmentinizde neler var? 
Hedefimiz dünyanın ve Türkiye’nin en iyi noktalarında en kaliteli çikolataları tattırmaktır. Chocolate Dream sütlü, bitter ve beyaz çikolata ile birlikte şekersiz çikolatayı da bünyesinde bulunduruyor. Chocolate Dream ürün segmentinde; waffle, kahve dondurma, fondü ve isteğe göre sandviçler de bulunuyor.

Kaç şube ile nerelerde faaliyet gösteriyorsunuz?  
Kent Meydanı AVM, Anatolium AVM, İnegöl AVM, Forum Kapadokya, Podium AVM, Forum Erzurum AVM ve İyaş Park AVM’deki şubelerimizle hizmet veriyoruz.

Franchise sisteminiz nasıl? Franchise alan kişilere ürün ve ekipman konusunda nasıl destek oluyorsunuz? 
Farklı konseptlerimizle yatırımcılar için en karlı işletmeyi oluşturmayı hedefliyoruz. Lokasyon seçiminden, açılış sürecine kadar yatırımcımızın yanında oluyoruz. Sektörel tecrübesi olan mimarlar ve reklam departmanları ile tecrübeyi yatırımcılarımıza sunuyoruz. Zenginleştirilmiş menü ile yatırımcıların müşterilerine sunabilecekleri alternatifler oluşturuyoruz. Franchise verdiğimiz yatırımcıyı ve ekibini eğiterek sistemlerimizle güvence altına alıyoruz. Yatırımcılarımızın her an yanında olarak, kaliteyi sürekli kılıyoruz.  

Görüşme: Yatırımcı adayını tanıma, talebe konu bölge ve yatırımcı hakkında bilgi alma. 
Marka Sunum: Yatırımcı adayına, Chocolate Dream markasını ve franchise sistemini anlatma.
Lokasyon Belirleme, Fizibilite: Yatırımcı için en uygun lokasyon tercihi için çalışma yapma.
Mimari Proje: İlgili lokasyon için mimari proje hazırlama. 
Sözleşme: Mimari proje bütçesi ve zamanı hakkında bilgi paylaşımı ve sözleşme imzalama. 
İnşaat: Sözleşme sonrası, mimari ekibimizin inşaat sürecini başlatması
Personel alımı ve eğitim: Taahhüt edilen inşaat süresinin bitimine yakın, İnsan Kaynakları Departmanımız aracılığı ile personel seçiminin yapılması ve eğitimlerinin sağlanması.
Açılış: Son kontrollerin yapılması ve şube açılışı.

n

Yukarı