Ana içeriğe atla

https://www.dsdamat.com/

 

Burger King Türkiye’den uluslararası başarı!

16.11.2017 - 11:00

TAB Gıda güvencesiyle hizmet veren Burger King Türkiye, Restaurant Brands International tarafından “Yılın Pazarlama Ödülü”ne (Marketer of the Year) layık görüldü.

Türkiye'deki faaliyetlerine 1995 yılında TAB Gıda güvencesiyle başlayan Burger King, uluslararası alandaki başarılarına bir yenisini daha ekledi. Burger King Türkiye pazarlama ekibi Londra’da katıldıkları Burger King EMEA Kongresi’nden ödülle döndü. POP konumlandırması, fiyatlandırma, satış başarısı gibi pazarlamada mükemmeliyet kriterlerinin değerlendirilmesi sonucu Burger King Türkiye, Restaurant Brands International tarafından “Yılın Pazarlama Ödülü”ne (Marketer of the Year) layık görüldü. 

“DÜNYADAKİ EN YÜKSEK SATIŞ ARTIŞI TÜRKİYE’DE”
Aldıkları ödül sonrası kısa bir değerlendirme yapan TAB Gıda Pazarlama Genel Müdürü Seçil Kurdoğlu: “Hızlı servis gibi oldukça rekabetçi ve sürekli devinim halinde olan bir alanda, müşterilerimize en iyi hizmeti sunmaya gayret ediyoruz. Kalite ve lezzet standartlarımız sayesinde her geçen yıl müşteri sayımızı artırıyoruz. Burger King markasının Avrupa, Ortadoğu ve Afrika bölgelerinde faaliyet gösterdiği tüm ülkelerden temsilcilerin yer aldığı Burger King EMEA Kongresi’nde pazarlama çalışmalarımız ve başarılı iş sonuçlarımızla büyük gurur yaşadık. Tüm ülkeler arasından en yüksek satış artışını gerçekleştiren ülke olarak başarımızı bir kez daha kanıtlamış olduk. Pazarlama faaliyetleri ve inovasyon becerimiz ile TAB Gıda olarak layık görüldüğümüz ‘Yılın Pazarlama Ödülü (Marketer of the Year)’ tüm ekibimizin ortak gayretiyle alınmış bir ödül. Başarımızın temelinde kaliteli hizmet anlayışımız ve müşterilerimizle kurduğumuz sıcak ve samimi iletişim yatıyor. Onların güvenini boşa çıkarmamak adına büyük tutkuyla çalışmaya devam edeceğiz” diye konuştu.

WHOPPER CHALLENGE’DA YETENEKLERİNİ SERGİLEDİLER
Kongrede ayrıca, Burger King’in efsane lezzeti Whopper’ı en iyi ve hızlı hazırlama yarışmasının düzenlendiğini belirten Kurdoğlu, “Müşteri odaklı pazarlama stratejilerimizin yanı sıra, çalışanlarımızın güven içinde kendilerini geliştirebilecekleri bir iş ortamı yaratmaya özen gösteriyoruz. Kongreye beraber katıldığımız çalışma arkadaşımız Ali Taylan Sandalcı da Whopper Challenge yarışmasında ülkemizi başarıyla temsil etti. Samimi bir takım çalışmasının sonucu olan bu iki başarıdan dolayı gurur duyuyoruz” diye sözlerine devam etti.

ds

Yukarı