Ana içeriğe atla

playpark

 

Burger King Ödüle Doymuyor / Burger King is Hungry for Awards

15.11.2016 - 15:18

Her yıl büyük bir merakla beklenen Kristal Elma Yaratıcılık Ödülleri’nde Burger King “Düello” reklam kampanyasıyla 2 Kristal, 3 Gümüş Elma almaya hak kazandı. 

Burger King won 2 Crystal and 3 Silver Apples with “Duello” advertising campaign at Kristal Elma/Crystal Apple Creativity Awards, which is awaited impatiently every year.

1995 yılından beri TAB Gıda ile Türkiye’de hizmet veren lezzet tutkunlarının vazgeçilmez adresi Burger King sıra dışı reklam projeleriyle de tüketicisine dokunuyor. 
Markanın reklam ajansı Y&R İstanbul Burger King’in dayanılmaz lezzeti Texas Smokehouse için oldukça yaratıcı bir kampanyaya imza attı. 
Dayanılmaz lezzet için Burger King restoranlarına gelenler mobil aktivasyon uygulamasıyla yaratılan kovboya meydan okudular. Kovboy hamburgerini ısırmadan fotoğrafını çekip Instagram’da paylaşanlar bedava hamburger yeme şansını yakaladı.
Burger King iletişim dilinde yakaladığı üstün başarı sayesinde Türkiye’nin merakla takip ettiği Kristal Elma Yaratıcılık Ödülleri’nde yine ödülleri topladı. “Düello” reklam kampanyası, Açıkhava kategorisinde 2, Medya kategorisinde 1 Gümüş Elma, Dijital ve Doğrudan Pazarlama kategorilerinde ise 2 Kristal Elma’nın sahibi oldu.
 

Indispensible address of taste afficionados, and providing service through TAB Gıda since 1995 in Turkey, Burger King touches its consumers with extraordinary advertising projects. 
Advertising agency of the brand, Y&R Istanbul has created quite a creative campaign for Texas Smokehouse, which is Burger King’s irresistible taste. 
Those, who go to Burger King restaurants for the irresistible taste, challenged the cowboy, created using mobile activation application. Those, who take the photograph of the cowboy before he bites it and share it on instagram had the opportunity to have hamburger for free.
Burger King has collected the awards again at Kristal Elma/Crystal Apple Creativity Awards, Turkey awaited impatiently, thanks to its high success in the language of communication. “Duel” advertising campaign received 2 Silver Apples in the Outdoor category and 1 in Media Category and 2 Crystal Apples in Digital and Direct Marketing categories.

playpark

Yukarı