Ana içeriğe atla

S

 

BAYİLERİN MUTLULUĞU TAVADA TAVUK İÇİN ÇOK ÖNEMLİ

11.04.2019 - 17:11

TAVADA TAVUK’UN FRANCHISE SİSTEMİNİN TEMELİNDE MUTLU BAYİİ ANLAYIŞI YATIYOR. ŞU AN İÇİN BAYİLERİNİN KARLILIKLARINI DÜŞÜNEREK ROYALITY TALEP ETMEDİKLERİNİ BELİRTEN FRANCHISE KOORDİNATÖRÜ AKIN GÜRBÜZ, “BAYİLERE, KENDİLERİNİ KENDİLERİNDEN ÖNCE DÜŞÜNEN BİR SİSTEMDE MUTLU OLMAKTAN BAŞKA BİR YOL KALMIYOR.” DİYOR.

Hem yurt içi hem de yurt dışında büyüyen bir markasınız. Planlı bir şekilde büyümenizi neye borçlusunuz? 
Yaklaşık 15 yıllık bir tecrübeye sahip olup yurt içi ve yurt dışı büyüme planlarımıza gelen talepler doğrultusunda doğru fizibilite ve raporlama sunarak yatırımcılarımızla beraber karar veriyoruz. Bu karar doğrultusunda yatırım yapacağımız noktaların yurt içinde hedef karlılık tablosu ve yatırım geri dönüş hızı hesaplanarak, yurt dışında da bölgedeki satış fiyatları, ürün maliyetleri ve sabit giderlerin ortalama hesaplanmasıyla kar marjı ortaya çıkarılır böylece en doğru yatırımı yapmak için karar verilir. Bizim bu noktada özelliğimiz sorumluluğumuzun farkında olup raporlama konusunda tamamen matematik ve bilim ışığında yorum yapmaktır. 

MENÜDEKİ ÜRÜNLER SORUNSUZ BİR ŞEKİLDE BAYİLERE ULAŞIYOR 
Franchise sisteminizin temelinde mutlu bayii anlayışı yatıyor. Peki, bayilerinizin mutlu bir şekilde işletmelerini sürdürebilmeleri için neler yapıyorsunuz? 

Öncelikle bayilerimize menüdeki ürünlerin doğru koşullarda ve sorunsuz bir şekilde ulaştırılmasını sağlıyoruz. Bu zincirin ilk halkası… Devamında bu ürünlerin mağazalarımızda müşterilere sunulmasına kadar olan süreçte işletmenin operasyonel ve reklam faaliyetlerini takip edip doğru şekilde yönlendirip aynı zamanda mağazadaki maliyetlerini de kontrol eden bir yapı ve sisteme sahibiz. Şu an için bayilerimizin karlılıklarını düşünerek royality talep etmiyoruz. Bayilere de kendilerini kendilerinden önce düşünen bir sistemde mutlu olmaktan başka bir yol kalmıyor. 

DEĞİŞİME AYAK UYDURUYORUZ
Restoranlarınızda konsept değişikliği yaptınız. Bu şekilde yapılan inovasyonların markaya nasıl avantajları oluyor? İnovasyon neden önemli? 

Türkiye’ de franchise sisteminin en büyük problemleri franchise veren markaların geleneksel marka yönetimi zihniyetini değiştirmemiş olmalarıdır. Bu noktada yeni nesil markalar ve genç ekipler daima kendilerini güncelleyip çağın gerçekliklerine ayak uydurup müşterilerinin isteklerine cevap vermektedir. Biz de kendimizi bu insanlar arasında görüyoruz. Ne kadar rekabet koşulları değişse de global markalar arasında yerimizi alabilmek için daima değişime ayak uyduruyoruz. 

2019 YILI YÜKSELİŞ YILI OLACAK
2019 yılı içerisinde hayata geçirmeyi düşündüğünüz planlarınızdan bahseder misiniz?

2019 yılına çok hızlı bir giriş yaptık. Şu an 22 ilde 45 şubede ve yurt dışında 2 şubede hizmet veriyoruz. 2 ülkede master franchise ve yurt içinde 9 mağaza açılışı planlaması yapıyoruz. 2019 Tavada Tavuk hedefleri doğrultusunda çok önemli bir yıl olacak. Tüm Türkiye genelinde ve yurt dışında ülkesini en doğru şekilde temsil edip yatırımcılarını, paydaşlarını ve Tavada Tavuk sevenlerini mutlu edip, markanın ve ekibin hızla yükselişini hep beraber göreceğiz. 

TAVADA

n

Yukarı