Ana içeriğe atla

OPSCO REKLAM

sistem9

Alternatif servisler AVM’leri çekim merkezi yapabilir

13.06.2017 - 16:29

AVM’lerin alternatif servislerle çekim merkezi haline gelebileceklerini belirten Caffe Nero Türkiye Pazarlama Müdürü Ayşe Akbal, aynı zamanda bir yerde yaşamın artık mobil olduğundan ve misafirlere hayat akarken temas halinde oldukları yerlerde ulaşabilmenin öneminden bahsetti.

Sizce yeme içme alanlarında iç ve dış lokasyonun önemi nedir? Lokasyon müşteri tercihlerini belirlemede ne derece etkilidir?
Misafirlere rahatlık, samimiyet ve mahalle sıcaklığı yaşatmanın önemli olduğunu düşünüyorum. Bir de yaşam artık çok mobil... Sabah bir yerde, öğlen başka bir yerde, akşam ise bambaşka bir yerde konumlanıyoruz. Misafirlere hayat akarken temas halinde oldukları yerlerde ulaşabilmek çok büyük önem taşıyor. 

AVM’de ya da caddede şube açarken lokasyon seçiminde nelere dikkat ediyorsunuz? Lokasyon seçiminde sizin için önemli olan unsurlar neler?
AVM ya da cadde mağazası diye bir ayrım yapmadan markamızın DNA’sına uygun her yerde mağaza açabiliyoruz. Dolayısıyla markamızın kriterlerine uygun her potansiyel lokasyon bizim için mağaza olmaya aday. 

AVM içerisindeki teraslı ya da bahçeli alanlar müşteri çekimini sizce ne derecede etkiliyor?
Teraslı ya da bahçeli alanların, hem müşteri çekimi konusunda hem de müşterilerin AVM içerisinde kalış sürelerini etkilemesi bakımından önemli bir kriter olduğunu düşünüyorum. Bu noktada seçim yaparken bu kriteri göz önünde bulundurmaya çalışıyoruz. 

Her AVM bütün markalarına teraslı ya da bahçeli alan sağlayamayabiliyor. Peki, bu sorun var olan ve yeni yapılacak AVM’lerde nasıl çözüme kavuşturulabilir?
AVM planları mutlaka göz önünde bulundurulmalı. AVM’ler alternatif servislerle; örneğin çocuklar için özel ya da daha spesifik alanlar yaratarak da çekim merkezi haline gelebilir.
 

OPSCO REKLAM

Yukarı