Ana içeriğe atla

S

 

90’A YAKIN ÜRÜNLE 2020’YE GİREN ÖZSÜT’TEN YEPYENİ BİR MARKA

09.03.2020 - 17:26

2019’dan itibaren dünyaca ünlü pasta şefi Karim Bourgi iş birliğiyle ürün gamını genişleten Özsüt, şimdi de yepyeni bir marka yaratarak Özsüt’ün yer almadığı kentlerde faaliyete geçiyor. Samimi bir konsept olarak tasarlanan yeni marka, Özsüt deneyimiyle hazırlanan unlu mamuller, sütlü tatlılar ve pastaları self-servis konseptiyle misafirlere sunacak.

Geçtiğimiz günlerde düzenlediği toplantıyla, yurt çapında 45 ilde yer alan 155’in üzerindeki bayisiyle bir araya gelen Özsüt, 2020 yılına ilişkin hedeflerini açıkladı. “Tüm Gücümüzle, Büyük Hedeflere!” sloganıyla yeniliklerini anlatan marka, Özsüt’ün yer almadığı ilçelerde yepyeni markasıyla Özsüt tecrübesini arayan özleyen misafirlerine ulaşacak. Yeni bir markanın mağaza tasarımı ve sunum konsepti katılımcılarla paylaşılırken, ürün gamı konusunda da bayilere bilgi verildi. Samimi bir atmosferde, self-servis konseptinde çalışacak olan yeni markada, unlu mamuller, sütlü tatlılar ve pastalar lezzet tutkunları ile buluşacak.  
ÖZSÜT’TEN YEPYENİ SÜRPRİZ LEZZETLERE DEVAM
2019 yılından itibaren dünyaca ünlü pasta şefi Karim Bourgi işbirliğiyle Bourgi’nin özgün tarifleri ve Özsüt ustalığıyla daha önce ürün gamında yer almayan Brioche ve Kruvasan gibi yepyeni tatlar sunan marka, yeni menüsünde de sürpriz lezzetlerle misafirlerini şaşırtacak. Diğer yandan Özsüt, 2020 yılında sunacağı ürün yelpazesini de genişletti. Menülerinde tuzlu ve tatlı atıştırmalıklardan sandviçlere, Danish ve Çıtkıtlardan birbirinden farklı ekmek çeşitlerine, ev yapımı tadında reçel ve çorbaları take away mantığı üzerine sunmaya hazırlanan Özsüt, 90 çeşide yakın, geniş bir ürün yelpazesiyle müdavimlerini ağırlayacak.    
 

GGG

Yukarı