Ana içeriğe atla

ds

 

80. yılda hedef 200 şube…

10.04.2018 - 16:38

Özsüt Genel Müdürü Güçlü Şeneler, franchise ile büyüme yöntemini Türkiye’de en iyi uygulayan markalardan biri olarak yatırımlara devam ettiklerini ifade etti.

YATIRIMLARA DEVAM EDİLİYOR
“Ülkemizde franchise sistemi 2000’li yılların başında yaygınlaştı. Bizse 1996 yılında franchise sistemine geçerek mağazalarımızı artırmaya başladık. O zamana kadar 1938 yılında Kemeraltı’nda, 1991 yılında ise Alsancak’ta açılan dükkanlarımız vardı” diye belirten Özsüt Genel Müdürü Güçlü Şeneler,  “Sistemin ilk yılında 6 olan mağaza sayımızı, 2002’de 50’ye, günümüzde ise 180’in üzerine çıkardık. Infinity Invest Holding’in 2014 yılında gerçekleştirdiği satın almanın ardından yatırımlarımızı yurt dışına da taşıdık ve Azerbaycan’da üç mağazaya ulaştık. Franchise ile büyüme yöntemini Türkiye’de en iyi uygulayan markalardan biri olarak yatırımlarımıza devam ediyoruz” dedi.

“MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ ÖNEMSEYEN YATIRIMCILARLA ÇALIŞIYORUZ”
Her şeyden önce, büyük özen ve disiplin gerektiren bir sektörde yer aldıklarını, bu nedenle yatırımcıların da bu çalışma disiplinini benimseyen ve yaptığı işi seven kişiler olmasının çok önemli olduğunu vurgulayan Şeneler, “Birlikte çalışacağımız yatırımcılarımızı titizlikle belirliyoruz. Değerlerimize sahip çıkan, müşteri memnuniyet ve mutluluğunu önemseyen yatırımcı ve ekiplerle çalışıyoruz. Özsüt olarak yatırımcılar için sektörde en cazip fırsatı sunduğumuza inanıyor ve geri dönüşün hızlı olması için lokasyon seçimi ve verimli operasyon yönetimi gibi konularda kendilerine destek veriyoruz. Geri dönüş süremiz, yerine ve yatırıma göre değişmekte olup ortalama 2 - 4 yıl… Franchise bedelimiz ise 70 bin dolar” diye belirtti.

ÜRÜN VE HİZMET FARKLILIĞINI KONSEPT BELİRLİYOR
Özsüt şubelerinde üç ayrı konsept bulunduğunu belirten Şeneler, “Fırın konseptli mağazalarımızda menümüzde yer alan tüm ürünleri, cafe konseptimizde menümüzdeki belli atıştırmalıklarla birlikte tüm tatlı ve içeceklerimizi, tatlı konseptinde ise sadece tatlı ürün grubunu misafirlerimize sunuyoruz. Dolayısıyla ürün ve hizmet farklılığımızı şubemizin franchise olup olmaması değil, konsept belirliyor” dedi. 

HEDEF 2023’TE 10 ÜLKEDE OLMAK
“Yurt içindeki 180 şubemizin 171’i franchise... Azerbaycan’daki üç şubemiz de yine franchise’larımız tarafından işletiliyor. 80. yaşımızı kutladığımız bu yıl, şube sayımızı 200’ün üzerine çıkarmayı hedefliyoruz” diyen Şeneler, “Yurt dışında ise kurum kültürümüze uygun yatırımcılarla anlaştığımız takdirde Kuzey Amerika, Avrupa ve Orta Doğu’daki ülkelere ulaşmak istiyoruz. 85. yaşımızı kutlayacağımız 2023 yılı hedefimiz ise en az 10 ülkede var olmak. İzmir markası olarak çıktığımız bu yolda önce Türkiye’nin markası olduk, şimdi de dünya markası olmak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz” ifadelerinde bulundu.

ds

Yukarı