Ana içeriğe atla

nara

43 YILLIK BURGERCİ PİNO YENİ YATIRIMCILARLA BÜYÜYECEK

07.04.2021 - 14:09

Eskişehir ile bütünleşen markalardan Pino Burger, 43 yıldır aynı lezzetiyle damaklarda iz bırakmaya devam ediyor. Pino Burger’in 3’üncü kuşak temsilcisi Murat Gürcüoğlu ile namı tüm Türkiye’ye yayılan markalarının hikayesini ve hedeflerini konuştuk.

Pino Burger’in kuruluşundan kısaca bahseder misiniz?

Pino Burger, temelleri 1978 yılında Fuat Gürcüoğlu tarafından atılan bir işletme. O dönem Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimleri Fakültesi’nde öğretim görevlisi olan Fuat Gürcüoğlu, yurt dışında başlayan hamburger ve pizza akımını fark etmesiyle birlikte 7 metrekarelik ufak ama şirin bir mekan açarak sektöre adım atıyor. Türkiye’de henüz pizza ve hamburgerle ilgili bir girişimin olmadığı bir dönemde açılan Pino, Eskişehir’de büyük bir talep görmeye başlıyor. Müşteri talebinin yoğunluğu üzerine daha geniş mekanlara geçiliyor ve şubeler de ardı ardına açılıyor.

Menülerinizde fark yaratan unsurlar neler oluyor? Malzemeleriniz nereden getiriliyor?

Pino’nun menüsünde yer alana burger ekmekleri ve klasik hamburgerlerde kullandığı Rus salataları günlük üretilmekte ve taze tüketilmektedir. 1978 yılında Fuat Gürcüoğlu ve eşinin evde hazırlayıp uzun yıllar kendi üretimlerine devam ettiği soslar ve burger köfteleri, şu an özel bir tesiste Pino’nun formülüyle Pino için özel üretilmektedir. Bu, tedarik kolaylığının yanı sıra kalitede bir standart sağlamaktadır. Pino’nun pizza hamurları da her gün taze açılmakta ve dondurulmuş ürün kesinlikle kullanılmamaktadır. Türkiye’nin en iyi markalarıyla işbirliği yapan Pino, yılların getirdiği avantaj ile güçlü markalara özel ürünler ürettirebilmektedir.

Markalarınızı büyütmek adına neler yapıyorsunuz?

Çok düşük fiyatlı kampanyalar yapmak yerine tamamen lezzete odaklanarak kalitesi ve lezzetiyle diğer markaların çok önüne geçmiş bir markayız. Faaliyetlerini 43 yıldır sürdürmekte olan Pino, pandemi döneminde yapılan anketler ve yemek tedarik zincirlerinin kurye sistemlerinin vermiş olduğu datalar esas alındığında Eskişehir’de tüm markalar ve tüm sektörlerde paket lideridir.

Franchise şartlarınızdan ve yatırımcılara verdiğiniz desteklerden bahseder misiniz?

Eskişehir’de 2’si franchise olmak üzere 8 şubesiyle faaliyet göstermekte olan Pino, yerel marka olma kimliğini ulusal bir marka olma boyutuna taşımayı hedefliyor. Pino, bütün Türkiye’de master franchise almak isteyen girişimciler için 43 yıllık know-how bilgisi, güçlü tedarik zinciri, tüm yazılım sistemlerinin tek merkezden kontrolü vb. ayrıcalıklar sağlıyor. Pino Burger, 43 yıldır Eskişehir’de uluslararası markalara karşı sağlamış olduğu büyük başarıya dahil olacak girişimcileri ve master franchise alarak büyümek isteyen yatırımcıları bekliyor.

sdf2

nara

Yukarı