Ana içeriğe atla

nara

‘ÜRÜN KALİTESİ, MİSAFİR MEMNUNİYETİ, UYGUN FİYAT’ İLKELERİYLE BÜYÜYORUZ

05.02.2021 - 09:14

Bünyesinde HD İskender, HD Döner, Pidem ve Pideko markalarını barındıran HD Holding İş Geliştirme Direktörü Haluk Karakaş ile 2021 hedeflerini konuştuk. Yeni restoran yatırımlarıyla büyümeye devam edeceklerini söyleyen Karakaş, bu süreçte kaliteli ürünü uygun fiyatla satabilen işletmelerin ön plana çıkacağını vurguladı.

HD olarak 2021’e ilişkin büyüme stratejiniz nedir?

HD Holding olarak 300’e yakın restoranımız ve 3 bin 500'e yakın çalışanımızla ülke ekonomimize değer katacak şekilde istihdam sağlamaktayız. 2021’de de yeni iş geliştirme stratejilerimizi bu yönde kurgulayacağız. Yeni restoran açılışlarımız, franchising yatırımlarımız, büyüyen paket servis ağımız, gelişen teknolojiye uyum sağlayacağımız mobil sistemler geliştirmek; ana önceliklerimiz arasında olacak. 2021’de hem HD İskender hem Pidem markalarımız için kendi çatımız altında restoranlarımızı açmaya devam ederken, doğru iş ortaklarıyla birlikte franchising modeli özelinde de büyümelerimiz olacak.

Peki, franchising yatırımlarınızda hangi lokasyonlara odaklanacaksınız?

2020 yılı finansal anlamda herkes için çok sıkıntılı geçti. Hane gelir ortalamaları; yüksek döviz kurları, enflasyon ve artan işsizlikle birlikte ciddi oranda düşüş yaşadı. Bu şartlar altında bireysel olarak yaşanan ayakta kalma mücadelesi; tüketicileri, yaptıkları harcamalar konusunda daha dikkatli ve tedbirli olmaya itti. Bu durumun etkilerinin 2021 yılında da devam edeceği varsayımıyla, kaliteli ürünü uygun fiyatla satabilen işletmelerin ön plana çıkacağını düşünüyorum. Biz de hem HD İskender hem Pidem markalarımızda ürün kalitesi, misafir memnuniyeti ve her zaman uygun fiyat odaklı olmamız, bu çerçevede ön plana çıkan markaların başında gelmemizi sağlayacaktır. Yapacağımız yatırımlar ağırlıklı olarak; şehir merkezlerinde, yaya hareketinin yüksek olduğu, HD İskender ve Pidem kalitesini en fazla sayıda misafirle buluşturabileceğimiz caddelerde olacak.

Franchising yatırımcı seçim kriterlerinizden de bahsedebilir misiniz?

HD Holding olarak, biraz önce de bahsettiğim gibi tüm çalışanlarımızın sahip olduğu 3 önemli prensibimiz var: “Ürün kalitesi”, “misafir memnuniyeti” ve “her zaman uygun fiyat” odaklı olmak. Franchising sisteminde yatırımcılarımızdan da bu 3 ana prensibe sahip olmalarını bekliyoruz. Franchise modelimizi kazan kazan stratejisi üzerine kurguladık. Öncelikli hedefimiz, franchise alan yatırımcıların sistemden çok memnun kalarak ikinci ve üçüncü franchise restoran talepleriyle geri dönmesi.

Franchise verdiğiniz yatırımcılara hangi konularda destek oluyorsunuz?

Restoranların lokasyon seçiminden başlayarak açılışına kadar yapılan çalışmalar ekiplerimiz tarafından yürütülüyor. Personel alımı ve eğitimi bizim ekiplerimiz tarafından yönlendiriliyor. Açılış sonrasında ise kalite denetimleri ve gizli müşteri denetimleriyle verdiğimiz destek düzenli olarak devam ediyor. Ürün tedariki et işleme tesislerimizden tüm denetimlerden geçerek sağlanıyor. Yatırımcılarımıza pazarlama iletişimi, tedarik zinciri yönetimi ve çalışan eğitimi konularında da sürekli destek veriliyor. Bu yolculuğumuzda, daha fazla kişiye ulaşabilmek; kaliteli, lezzetli ve uygun fiyatlı ürünlerimizi daha fazla misafirin denemesini sağlamak için birlikte büyüyecek ve kazanacak yatırımcıları bekliyoruz.

nara

Yukarı