Ana içeriğe atla

ds

 

MİSAFİRLERİMİZ ŞUBELERİMİZE GÖNÜL RAHATLIĞIYLA GELEBİLİR

12.08.2020 - 12:02

Kahve Deryası Marka Yöneticisi Emel Hatipoğlu, pandemi sebebiyle aldıkları önlemler hakkında sorumuza şu cevabı verdi: “Hijyende gerekli özeni gösteriyoruz. Genel hijyen standartlarının yanı sıra kişisel ve genel hijyen eğitimleri de şubelerimizde sık sık tekrarlanmakta. Tüm misafirlerimizi gönül rahatlığıyla gelebilecekleri şubelerimize bekliyoruz.

 

Kahve Deryası olarak şu an kaç şube ile hizmet vermektesiniz?

Kahve Deryası ailesi olarak bugün Türkiye’de 25 farklı ilde, yurtdışında ise 7 farklı ilde toplamda 100’ü aşkın şubeyle hizmet veriyoruz. 3 sene önce hayata geçirdiğimiz kahve fabrikamızla birlikte menümüzdeki ürünlerin büyük bir kısmını kendimiz üretmekteyiz.

Pandemi döneminde yeni yatırımlarınıza ilişkin bilgi verir misiniz?

Temmuz ayı içerisinde iki yeni şubemizin açılışını yaptık. Ağustos ayı içerisinde de ailemize katacağımız üç farklı ilde şubelerimiz olacak. Bu süreçte zincirimize yeni şubeler ekleyerek daha fazla insana hizmetimizi ve lezzetlerimizi ulaştırma olanağı sağladığı için mutluluk duyuyoruz.

Bu süreçte menülerinizi nasıl oluşturuyorsunuz?

Ülkemizin de içinde bulunduğu ve tüm dünyayı etkisi altına alan pandemi sürecini insan sağlığına verdiğimiz önem nedeniyle kontrollü bir şekilde yönetiyoruz. Özellikle değişen tüketici alışkanlıklarını gözlemleyerek geleceğe dair yeni projeler geliştirmeye çalışıyoruz. Bu projelerden hayata geçirdiğimiz bir yenilik de Dijital Menü. Tüm misafirlerimize el değmeden sipariş verebilecekleri bir sistem kurduk. Misafirlerimiz bu menülere kendi telefonlarından erişim sağlayabilmekteler.

Salgın döneminde Kahve Deryası’nı öne çıkaran özellikleri nelerdir?

Yine bu süreçte yönetmeliklere sıkı bir şekilde uyum sağlamaya özen gösteriyoruz. Tüm şubelerimizde belirli aralıklarla ve profesyonel ekipler tarafından genel dezenfeksiyon işlemi yapılmakta. Çalışanlarımızın eğitimi de bu anlamda son derece önem arz etmekte. Genel hijyen standartlarının yanı sıra pandemi süreci kişisel ve genel hijyen eğitimleri şubelerimizde sık sık tekrarlanmakta.

Bu sürecin tüm dünyada en kısa sürede son bulmasını temenni ederek, tüm misafirlerimizi gönül rahatlığıyla gelebilecekleri şubelerimize bekliyoruz.

 

 

 

 

ds

Yukarı