Ana içeriğe atla

 

AVM

TÜRES’TEN SALGINDAN ETKİLENEN RESTORANLARA KİRA YARDIMI

24.02.2021 - 12:16

Tüm Restoranlar ve Turizmciler Derneği (TÜRES) Yemeksepeti desteğiyle üye işletmelerine 1 milyon TL’lik destekte bulunacak. Yemeksepeti tarafından verilen destekle Tüm Restoranlar ve Turizmciler Derneği üyesi 500 işletmeye 2 bin TL karşılıksız kira yardımı yapılacak.

TERRA PİZZA CADDELERDE BÜYÜYECEK

24.02.2021 - 12:13

Hizmetlerini ve hedeflerini konuştuğumuz Terra Pizza Satış ve Operasyon Direktörü Ömür Pekin, “Terra Pizza olarak, AVM’lerin yanı sıra büyükşehirlerde cadde şubeleri açmayı planlıyoruz. Türkiye’nin her yerine ulaşmak ve sonrasında globalleşmek, en büyük hedeflerimiz arasında yer alıyor.” dedi.

LÜKS RESTORANLARDA PAKET SERVİS DÖNEMİ

24.02.2021 - 12:01

Pandemi ve yasaklar birçok işin yapılış şeklini değiştirmeye devam ediyor. Lüks restoranların yanı sıra sadece otel müşterilere hizmet sunan otel restoranları ve otel içlerinde bulunan pastaneler de kendi bölgelerinde paket servise başladı. Lüks restoranlar, kapalı geçirdikleri günlerin zararını bu şekilde azaltmaya odaklandı.

‘NELİPİDE MİNİ’ KONSEPTİMİZLE PAKET SERVİSE ODAKLI BÜYÜYECEĞİZ

24.02.2021 - 11:58

Nelipide Gurme markasıyla Ordu’nun vazgeçilmez lezzeti pideyi tüm dünyanın beğenisine sunan Aktaşlar Lezzet Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Tamer Aktaş, yeni konseptleri hakkında bilgi verdi: “Nelipide Mini konseptimizle paket servise odaklı işletmelerimizi başta İstanbul olmak üzere büyükşehirlere açmayı planlıyoruz. Ayrıca bu konseptimizi yurtdışına da açmak için anlaşma süreçlerimiz devam ediyor.”

GÜVEN DUYULAN MARKALARA TALEP ARTTI

24.02.2021 - 11:54

McDonald’s Türkiye Pazarlama Direktörü Elif Göktaş ile pandemi döneminin tüketici alışkanlıklarına etkisini konuştuk. Bu süreçte tüketicilerin güven duydukları markalara talep ve ilgilerinin arttığını belirten Göktaş, “Atacağımız adımları müşteri beklenti ve ihtiyaçlarına uygun olarak belirleyerek yatırımlarımıza devam edeceğiz. Dijitale ve eve servise ağırlık vermeye devam ediyoruz.” dedi.

SADECE MODA DEĞİL, TEKNOLOJİ DE ÜRETİYORUZ

05.02.2021 - 09:57

Türk hazır giyim sektörünün önde gelen markalarından DeFacto, teknolojiye yaptığı yatırımlarla dikkat çekiyor. Fijital Akıllı Mağaza konseptiyle fiziksel perakendeyle dijital satın alma fırsatı birleştiren DeFacto, e-ticarette de hızlı bir şekilde büyüyor. DeFacto, dijital altyapısını kurarken, yazılımlarını kendi üretiyor. “Biz sadece moda üreten değil, aynı zamanda teknoloji de üreten bir şirketiz.” diyen DeFacto CGO ve COO’su Serdar Ersoy ile büyüme stratejilerini ve hedeflerini konuştuk.

PASAPORT PİZZA’DA CİRO PAYI YOK, KAZANÇ VAR

05.02.2021 - 09:12

'Türkiye'nin En İtibarlı Pizza Markası' Pasaport Pizza, 23 yıldır Türkiye’de dünya devleri ile rekabet ediyor. 55 ilde 160 şubesi ile Türkiye’nin en büyük yerli pizza markası olan Pasaport Pizza, şubelerinden ciro payı almıyor.

Subscribe to Franchise

ASDAS

Yukarı