Ana içeriğe atla

S

 

ZİYARETÇİ DENEYİMİ İÇİN İNTERAKTİF EĞLENCE ALANLARI OLUŞTURUYORUZ

13.06.2019 - 13:35

Merlin Entertainments Grup Genel Müdürü Sarper Hilmi Suner: “Ziyaretçi potansiyelimizin sürdürülebilirliğini sağlamak amacıyla eğlence alanlarımız içerisinde sürekli farklı ve yeni deneyimler yaratıyoruz.”

Firmanızın sürdürülebilir olması adına neler yapıyorsunuz? 
Merlin dünyaca tanınmış global ve yerel markaları, 26 binin üzerinde çalışanı ile dünya çapında yaklaşık 63 milyon ziyaretçiye unutulmaz eğlence deneyimleri sunuyor. Bu konsept içerisinde en önemli ve öncelikli gündemlerinden biri ise sürdürülebilirlik. Tüm global markalarımız ve Türkiye’deki merkezlerimiz ile mevcut ziyaretçilerimizin ve ziyaretçi potansiyelimizin sürdürülebilirliğini sağlamak amacıyla eğlence alanlarımız içerisinde sürekli farklı ve yeni deneyimler yaratıyor ve misafirlerimize sunuyoruz. Gerek potansiyel ziyaretçileri merkeze çekmek, gerekse müşteri sadakatini sürdürülebilir kılmak için misafirlerimizin her ziyaretinde merkez içerisinde farklı bir alan, etkinlik, deneyim ile karşılaşması için eğlence alanlarımızı sürekli yeniliyor, farklılaştırılmış etkinlikler hazırlıyor ve merkezlerimizde ziyaretçiye deneyim yaşatmak amacıyla interaktiviteyi ön planda tutuyoruz. 

Eğlence merkezlerine insanların ilgisi nasıl? Yalnızca çocuklar tarafından mı ilgi görüyor?
Merlin Entertainments bünyesinde tüm dünyada her merkez ve Türkiye’deki markalarımızla biz, 7’den 70’e her yaştan ziyaretçiye eğlenebileceği bir deneyim yaşatıyor ve hepsini merkezlerimizde ağırlıyoruz. Örnek vermek gerekirse merkezlerimiz arasında en çocuğa özgü gibi algılanan LEGOLAND® Discovery Centre’ın hedefi sadece çocukların değil, çocuklarla birlikte ailelerinin de eğlenip yaratıcılığını geliştirebileceği deneyimler yaşatmak. Gerek çocukların güvenliği gerekse ailece yaşanacak bir eğlence için merkeze 14 yaşında çocuklar 18 yaşın üzerinde bir yetişkinle girebilirken 18 yaşın üzerindeki yetişkinler de 14 yaşın altında bir çocukla girebiliyor. 

Tercih edilir bir marka olmak ve müşteri devamlılığını sağlamak için neler yapıyorsunuz? 
Biz 3 merkezimizde de müşteri devamlılığını sağlamak amacıyla trendleri sıkı bir şekilde takip ediyor, potansiyel ziyaretçilerimizin eğlenmesini sağlayacak farklılıklar yaratıyoruz. İnteraktif eğlence, farklılaştırılmış etkinlikler ve trendlere cevap verecek eğlence alanlarının oluşturulması, sürekli yenilenmesi bizim birincil hedeflerimiz arasında yer alıyor. Örnek vermek gerekirse SEA LIFE’ta bir denizatının anneler gününü kutlarken Madame Tussauds’da Barış Manço’nun ölüm yıldönümünde balmumu figürünü Barış Manço Vapuru’na taşıyarak sevenlerine sürpriz yapıyor, LEGOLAND Discovery Centre’da minifigürlerin doğum günlerini kutlayabiliyoruz.

Eğlence sektörü her yıl giderek büyüyen bir iş hacmine sahip. Peki, siz satış hacminizi artırmak ve farklılaşmak namına nasıl yenilikler yaptınız? 
Müşteri memnuniyeti ve devamlılığını sağlamak amacıyla farklılaştırılmış eğlence alanları ve etkinlikler bizim birincil hedefimiz. Bunlara ek olarak yine ziyaretçilerimize kolaylık ve avantaj yaratmak için sunduğumuz bazı fırsatlarımız var. Örneğin, ziyaretçilerimiz sadece bir merkezimizi gezmek yerine ‘cluster bileti’ alarak iki ya da üç merkezi daha avantajlı fiyatlarla ziyaret edebiliyor. Buna ek olarak aileler için hazırladığımız çeşitli içeriklerde ve yine fiyat avantajı sağlayan aile paketlerimiz mevcut. Ziyaretçilerimize fiyat avantajı sağlamak için markalar işbirliğiyle promosyonlu biletler sunuyor, çeşitli dönemlerde farklı fırsatlar sunan indirim kampanyaları yapıyoruz.

fff

GGG

Yukarı