Ana içeriğe atla

S

 

YATIRIM YAPARKEN STRATEJİK BÜYÜME HEDEFLİYORUZ

17.09.2019 - 18:11

Nerede, hangi ünitelerle bulunmaları gerektiğini, iş ortağı olarak seçtikleri AVM’yi ve salonlarının fiziksel yapılanması gibi detayları önemsediklerini ifade eden Atlantis Funny City Genel Müdürü Sedat Dönmez, yatırım yaparken stratejik büyüme hedeflediklerini söyledi.

Eğlence sektörü her yıl giderek büyüyen bir iş hacmine sahip. Sektörün şu anki durumunu nasıl değerlendiriyorsunuz?  
Sektörün tamamını ele aldığınızda ülkemizde 1930’lu yıllardan beri zaten büyüyen bir hacme sahip, kaldı ki sektörün bizimle ilgili olan kısmı daha çok 80’li yılların başında önemli ivme kazandı. Tarihçeye baktığınızda bizim tam olarak içinde bulunduğumuz yapılanmanın büyüme eğrisinde oyun konsollarından, atari oyunlardan, jetonlu az pikselli oyunlara kadar gerilerden gelen ve büyüyerek dev bir oluşumun parçası olunan bir sektör. Sürekli ve hızla yukarı doğru büyüyen, teknolojik gelişimi de barındırması zorunluluğu nedeniyle bir anlık kendini tekrarı kabul etmeyen bir sektör aynı zamanda. Biz de tüm bu işin dinamiklerinin getirdiği gelişime açık, büyüme serüveninde rolümüzü alıyoruz.  

Eğlence sektörüne şu an yapılan yatırımlar karşılığını görebiliyor mu? 
Biz Atlantis Funny City olarak, doğru yatırımları, doğru lokasyona ve zamanında yapmak konusunda prensipli olunması gerektiğine inanıyoruz. Bu konuda hassas ve ince ayrıntıları değerlendiren bir firmayız. Nerede, hangi ünitelerle bulunmamız gerektiğini, iş ortağı olarak seçtiğimiz AVM’yi ve salonumuzun fiziksel yapılanması gibi detayları çok önemsiyoruz. Yatırım yaparken başarılı hamleleri yapma konusunda her konuşmamızda belirttiğimiz gibi tedbiri elden bırakmadan, stratejik büyüme hedefliyoruz. 
Salonlarımızda karaoke, bilardo, masa tenisi, oyun makinaları, 7D gibi pek çok alternatif eğlence mevcut ve tabii ki bowling bizim için çok önemli. Fakat yatırım planlarımızda tüm bu aktivitelerin hangi noktada, hangi kitleye hitap edeceğini deneyimlerimizle ön görmeye çalışıyoruz. 

AVM’lerin sektörün ilerlemesinde nasıl bir rolü var?
AVM’ler bizim elbette ki önemli iş ortaklarımız, AVM bünyesindeki firma karmalarının bir parçası olmak yadsınamaz bir avantaj. İki tarafın da menfaatine olacak ticari başarıları AVM’nin de önemsiyor olması her daim işimizi kolaylaştırıyor.
AVM sektörü de kendi içinde renovasyona özen gösterdiğinde değişime, farklı ve  fonsiyonel olana doğru yol haritası belirlendiğinde ihtiyaç ve taleplere cevap verebilir olmak daha da kolaylaşacaktır. Biz bu noktada bir talep – hizmet noktasındayız. Aileler için mutlu AVM misafiri olmanın olmazsa olmaz kritik domino taşlarından biriyiz.

Eğlence sektörünün geleceğini nasıl görüyorsunuz? Gelecek yol haritası nasıl olacak?
Eğlence sektörü ve diğer pek çok sektör için yeni nesile hitap edebilen, gelecek ön görülü, medyayı, sosyal medyayı kullanabilen bir marka olmayı önemsiyoruz. Geleneksel olandan vazgeçmeyen müşterilerimizi de önemsiyoruz. Büyüme konusunda tabii ki bitmeyen projelerimiz var ve hep olacak. Gelecek stratejilerimizde pek çok noktada standartlarımızı korumak da var. Yıllardır şirket bowling turnuvalarını düzenlediğimiz firmalarımızla aynı standartlarda iş birliklerimiz devam ediyor, referanslarımızla katlanarak büyüyen işler yapıyoruz.

GGG

Yukarı