Ana içeriğe atla

ops

Nitelikli üretim, zengin çeşit ve yenilikçi yaklaşım

06.09.2017 - 09:43

2001 yılında müşteri talebi ile başlayan bir serüvenin hikayesi Balonevi’nin kuruluşu... Ancak şu an bulunduğu konum; Türkiye’de balon üretiminde sektör liderliği… Ayrıca firma 4 renk hassas ve çepeçevre serigraf baskı teknolojisine sahip, nadir firmalar arasında yer alıyor. Bundan 16 yıl önce balon baskısı ile başlayan serüven balon üretim, köpük balon üretim, zamanla toptan ve perakende satış ile devam etti, büyüdü, serpildi ve parti mağazacılığı ile taçlandı… 2003 yılında Walt Disney’le imzalanan anlaşmayla birlikte lisanslı ürünler üretmeye başlayan firma, 2008’den beri tüm faaliyetlerini ERP ile yürütüyor. Üretim ise en önemli gücü…

Tuzla Deri Organize Sanayi Bölgesi’nde 6 bin 400 metrekare kapalı entegre tesislerinde üretim yapan Balonevi’nin üretim kapasitesi yıllık 150 milyon adet olmakla birlikte; balon baskı kapasitesi 80, köpük balon kapasitesi ise yıllık 9 milyon. Firmanın 2017 yılı içindeki tüm faaliyetlerinin toplamı ise 10.5 milyon USD’ye ulaşmış durumda. 
“Dünyaya entegre etme, ‘biz de varız’ demek hedefi ile Balonevi olarak, ülkemizde görece yeni olan bu sektörü sağlıklı ve nitelikli ürünlerle büyütmeye özen gösteriyoruz” diyen Balonevi Yönetim Kurulu Başkanı K. Oğuz Vanlı, “Çabalarımızın meyvelerini almaya başlamamızın bir uluslararası yanıtı da 2010 yılında üyesi olduğumuz konseyden geldi; Balonevi, dünyanın en büyük üreticilerinin üye olduğu Avrupa Balon&Parti Birliği (EBC-European Balloon&Party Council) içinde, Türkiye’den bir markanın dünya balonlarıyla yarışan bir teknolojide ve sağlığa çok duyarlı üretim yapmasıyla takdir kazanmış ve yakından takip edilmişti. Bu başarımızla 2012 yılında Avrupa Balon&Parti Birliği’nin İcra Kurulu’na seçildik. Umarız, çalışmalarımız dikkat çekmeye devam eder” açıklamasını yaptı. 

TÜRKİYE’DE BİR SEKTÖR OLARAK PARTİ MAĞAZACILIĞI VE BALONEVİ PARTY STORE’LAR  
“Türkiye’de gerçek anlamda ilk parti mağazacılığı 2007 yılında başladı, 2010’a kadar kimse cesaret edemese de 2014’ten sonra hızlandı ve münferit mağazalar özellikle büyük illerde yaygınlaştı” diyen Vanlı, “Ancak şunu da eklemek isterim; geliştirmeye çalıştığımız aslında ‘parti kültürü’. Bunun bizim kültürümüze biraz yabancı olduğu söylenebilir, ama insan hayatına renk katmanın bir yolu olması lazım. Biz de bu amaçla Balonevi olarak, parti yapma ihtiyacı oluşturmaya, yapacakları partileri nasıl organize ve dekore edeceklerini öğretmeye, kutlamanın pasta ve mumdan ibaret olmadığını anlatmaya çalışıyoruz” dedi. 
Balonevi Party Store’larda parti yapmak isteyen herkesin hedef kitleleri olduğunu ifade eden Vanlı,  “Müşterilerimiz mağazalarımızdan konseptli parti danışmanlığı, dekorasyon ve süsleme hizmetleri, kişiye özel baskılı balon gibi pek çok hizmet alabilirler” dedi ve sözlerine devam eden Vanlı, franchise kanalı ile de büyüdüklerini dile getirdi. “Sabır ve titizlikle parti mağazacılığı yapmak isteyenlere kapımız açık!” açıklamasını yapan Vanlı, “Ürünlerimize, hedeflerimize güvendiğimiz kadar, artan nüfus, şehirleşme ve genç nüfusu ile ülkemizde büyük potansiyel görüyor, sektörümüzün gelişmesine dair çok önemli fırsatlar barındırdığına gönülden inanıyoruz. Şu anda 8 ilde toplam 17 parti mağazamız var, hedefimiz 2020 de 40, 2023 de ise 75 mağazaya ulaşmak” dedi. 

ops

Yukarı