Ana içeriğe atla

playpark

 

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ADINA SEKTÖRDE BİR İLKE İMZA ATTIK

14.08.2018 - 12:06

YILLARDIR SEKTÖR LİDERLERİ ARASINDAKİ EN ÖNEMLİ MARKALARDAN BİRİ OLDUKLARINI SÖYLEYEN ATLANTIS FUNNY CITY GENEL MÜDÜRÜ SEDAT DÖNMEZ, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNE BAĞLI OLARAK DEVAMLILIĞI SAĞLADIKLARINI İFADE ETTİ.

Yıllardır sektör liderleri arasındaki en önemli markalardan biri olduklarını ve devamlılığı sağlamak için müşteri memnuniyetine öncelik verdiklerini söyleyen Atlantis Funny City Genel Müdürü Sedat Dönmez, “Müşterimizi dinlemek ve analiz etmek üzerine çok önemli çalışmalar yapıyoruz. İç mutluluğu sağlamak için ise; motivasyon artırıcı pek çok modelleme uyguluyoruz.” dedi. 

MOBİL APLİKASYON UYGULAMASI…
Aranan bir marka olma anlayışıyla ciddi yatırımlar yaparak sektörde bir ilke imza attıklarını ve mobil aplikasyon uygulaması oluşturduklarını ifade eden Dönmez, müşterilerin tercihlerini, isteklerini yakalamak adına kişisel ve kurumsal müşteri dataları oluşturduklarını da belirtti. 
Dönmez, “Müşterilerimiz kişisel bilgileri ile kayıt olarak bizden hediye bowling, hediye oyun makinası kartı gibi hediyeler kazanıyorlar ve dahası uygulamamız içinde çeşitli kampanyalarımız var bu da bize eşsiz bir memnuniyet olarak geri dönüyor. Dönüşlere baktığımızda henüz başlangıç aşamasında olan App Store ve Google Play hareket planlamamız bizi her zaman olduğu gibi birkaç adım öne taşıdı.” dedi.

“MÜŞTERİLERLE İLETİŞİMİ GÜÇLENDİRECEĞİZ”
“Müşterilerimizin bizden tam olarak ne istediğini kusursuz anlamak adına CRM kayıtları tutmaya başladık. Mobil uygulama vasıtasıyla binlerce hediye dağıtmanın yanı sıra yine müşteri kayıt tutma sistemi üzerinden hangi salonumuzda hangi kampanyalar, indirimler daha ilgi çekici bunları ölçümleyebiliyoruz.” açıklamalarında bulunan Dönmez, “Ölçümlemek artık çok kolay ve dahası talebe istinaden yenilikleri sistem üzerinden hayata geçirmek bir tık ile sağlanabiliyor.” dedi.
Teknolojik gelişmelere olan uyum becerileri sayesinde tam olarak hedef kitleleri olan genç müşterilerin cep telefonlarında yerlerini aldıklarını söyleyen Dönmez, “Bilgilendirmeler talebi olan müşterilerimize SMS yoluyla yapılacak ve yine bu bağlamda ansızın gelen yüzde 50, hatta yüzde 70’lik  indirimlerden haberdar olan sadık müşterilerimizle iletişimimizi bütünsel olarak daha da çok güçlendireceğiz.” diye konuştu.

DENEYİMLİ VE MUTLU BİR KADRO 
Salonlarında deneyimli ve daha önemlisi mutlu bir kadro ile çalıştıklarını belirten Dönmez, “Yıllardır yaptığımız bu işi severek, önemseyerek, şikayetleri de beğeniyi de ciddiye alarak daha üst seviyeye taşımak için emek harcıyoruz. Temizlik en birincil kurallarımızdan, personelimizi kişisel gelişim vs. pek çok konu başlığı içeren eğitimlere tabi tutuyoruz. Müşterimizin kendini rahat hissedeceği, bir kez daha gelmek isteyeceği şubelerimiz var ve bu özeni asla bırakmıyoruz.” dedi.

“DEĞİŞİMİN PARÇASI OLMAYI KABUL EDİYORUZ” 
Atlantis Funny City olarak gündemi, yenilikleri, çağın getirdiği teknolojik değişimi ve müşterinin her geçen gün beklentilerinin değiştiğinin farkında olduklarını söyleyen Dönmez sözlerini şu şekilde bitirdi: “Değişimin parçası olmayı kabul ediyoruz, bu da bizi hep dinamik tutuyor. Vizyoner yaklaşımın kattıklarını görmezden gelmeyen bir markayız. Gelişmeye, büyümeye yeni dönemde de devam edeceğiz. Farklı projelerimizi hayata geçirmek üzere çalışmalarımıza devam ediyoruz.” 

playpark

Yukarı