Ana içeriğe atla

S

 

MÜŞTERİ GİBİ DÜŞÜNEBİLMEK GEREKİYOR

12.07.2019 - 17:18

EĞLENCE ALANLARINDA MÜŞTERİ BEKLENTİSİNİN OLDUKÇA DİNAMİK OLDUĞUNU SÖYLEYEN MERLİN ENTERTAINMENTS GRUP GENEL MÜDÜRÜ SARPER HİLMİ SUNER, “BEKLENTİYİ KARŞILAYABİLMEK İÇİN MÜŞTERİ GİBİ DÜŞÜNEBİLMEK, MÜŞTERİNİN NASIL EĞLENECEĞİNİ İDRAK ETMEK GEREKİYOR.” DEDİ.

Lokasyon, konsept, müşteri potansiyeli ve yeni teknolojik ürünlerin üretildiği eğlence alanlarında müşteri beklentileri hangi seyirde devam ediyor? Müşteri neler istiyor? 
Eğlence alanlarında müşteri beklentisinin oldukça dinamik olduğunu söyleyebiliriz. Gelişen teknolojiyle birlikte çeşitlilik gösteren ve hızla değişen bir beklenti var. Bu beklentiyi karşılayabilmek için müşteri gibi düşünebilmek, müşterinin nasıl eğleneceğini idrak etmek gerekiyor. Merlin Entertainments bünyesinde hizmet veren Madame Tussauds, Sea Life ve Legoland® Discovery Centre İstanbul’da bizim bu konudaki önceliğimiz, ziyaretçilerimize eğlencenin bir parçası olacakları interaktif bir eğlence deneyimi yaşatmak. Gerek merkez içerisindeki eğlence alanlarımız, gerekse düzenlediğimiz eğlence etkinliklerinde ziyaretçiye içerisinde aktif olarak rol alacağı bir deneyim yaşatıyoruz. Örnek vermek gerekirse, Madame Tussauds İstanbul’da ziyaretçiler Messi’ye çalım atıp dijital kalede gole koşuyor, Muhammed Ali’nin baskülünde sıkletini ölçüyor, Sabiha Gökçen’in uçağına biniyor, MFÖ’nün sahnesinde davul çalıp şarkı söylüyor ya da Murat Boz’un telefonuyla birlikte selfie çekip çıkışta fotoğrafını alabiliyor. Legoland® Discovery Centre’da çocuklar ve aileleri birlikte vakit geçirecekleri farklı temalardaki eğlence alanlarında hem eğleniyor hem öğreniyor; 4D sinemada sadece merkezlerimizde seyredebilecekleri filmleri izliyor; Miniland’de Türkiye’nin ve dünyanın en önemli yapılarının Lego® parçaları ile hazırlanan modellerini görüyor; yarış alanlarında hep birlikte eğleniyor; atölye çalışmalarında ise yaratıcılığının sınırlarını zorluyor. Sea Life İstanbul’da ise ziyaretçilerimiz su altı dünyasının sırlarını keşfedecekleri büyüleyici bir yolculuğa çıkıyor ve bu yolculuk esnasında çeşitli etkinlikler, atölyeler, doğum günü kutlamaları ile eğlencelerine ayrıcalık katıyor. 

Çocuklarda markanıza karşı bir sadakat algısı oluşturmak için nasıl çalışmalar yapıyorsunuz?
Çocukların sadakatini kazanmak için uyguladığımız en önemli yöntem onlarla birlikte çocuk olmak. Ziyaretçi hedefi 3-10 yaş arası çocuklar ve aileleri olan Legoland® Discovery Centre ve diğer iki merkezimizde çocuklara kendilerini rahat ve iyi hissettirecek eğlence alanları yaratıyor ve etkinlikler düzenliyoruz. Onların ilgilerini çeken karakterleri, örneğin Madame Tussauds’da yeni lansmanını yaptığımız Spiderman figürü gibi, merkezlerimize ekleyerek onların ilgilerini dinamik tutuyoruz.

Eğlence alanlarının güvenlik ve hijyen standartları neler? 
Merlin Entertainments’ın dünyadaki tüm merkezlerinde olduğu gibi Türkiye’de de “iş sağlığı ve güvenliği”  konusunda yüksek kriterleri olan standartlar üzerinden düzenli denetimlere tabiyiz. Merkezlerimiz açılışları öncesinde proje aşamasında bu standartlar göz önünde tutularak tasarlanıyor, personelimiz bu alanda eğitimler alıyor ve denetleniyor. Güvenlik ve hijyen 3 merkezimizde de önceliklerimiz arasında yer alıyor, yapılan denetimler sonucunda da tüm dünyadaki merkezler arasında standartlarımız ile ilk sıralarda yer alıyor ve dünyadaki diğer Merlin Entertainments merkezlerine rol model oluyoruz. 

GGG

Yukarı